خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS300TM07

بالابر ساختمانی 300 کیلویی، موتور 3 اسب تک فاز موتوژن، گیربکس vf86 اصفهان پوسته آلومینیوم برند روانکار، شاسی نبشی، سایز سیم بکسل نمره 8

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
بالابر ساختمانی با موتور 3 اسب تکفاز پوسته آلومینیوم موتوژن، تکفاز، سیم پیچ مس
  • بالابر ساختمانی با موتور 3 اسب تکفاز پوسته آلومینیوم موتوژن، تکفاز، سیم پیچ مس
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

حمل سریع و امن مصالح ساختمانی در تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است و برای این منظور باید از انواع دستگاه بالابر ساختمانی در ظرفیت‌های استاندارد استفاده کنید. برای بسیاری از پروژه‌ها مانند فعالیت‌های ساختمانی نصب و راه‌اندازی بالابر ساختمانی تک فاز کافی است. مانند بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS300TM07 که در ظرفیت کافی فضاهای کارگاهی طراحی شده ‌است.

این محصول نیکا ابزار در اصل یک تیپ کاربردی بالابر ساختمانی 250 کیلویی است که در ساخت و مونتاژ آن از الکتروموتور تک‌فاز خوش ‌ساخت برند موتوژن استفاده شده ‌است. البته این بالابر ساختمانی موتوژن تمام ایده‌آل‌ها از طراحی دستگاهی کارآمد، قدرتمند، خوش ‌ساخت و جان سخت را دارد. در عین ‌حال به ‌راحتی می‌توانیم از این دستگاه در عموم پروژه‌های صنعتی، کارگاهی، ساختمان ‌سازی، انبارها و یا هر نوع نیاز به حمل مصالح فضاهای ساختمان‌سازی خصوصاً پروژه‌های متداول شهری استفاده کنیم. 

کالسکه بالابر موتوژن تکفاز، نبشی 4، گیربکس پوسته آلومینیوم

ویژگی‌های بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BS300TM07

بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS300TM07 با استفاده از الکتروموتور تک‌فاز برند موتوژن با توان ۳ اسب بخار طراحی شده ‌است. همچنین برای ساخت این بالابر ساختمانی ایرانی از گیربکس حلزونی VF86 اصفهان استفاده‌ شده است. گیربکس کار شده در این دستگاه دارای پوسته آلومینیومی است و برای ساخت چرخ‌دنده‌های آن از آلیاژهای برنجی استفاده ‌شده است. این گیربکس محصول برند روانکار است که از جمله شرکت‌های خوش‌ نام ایرانی در زمینه طراحی انواع گیربکس‌های حلزونی محسوب می‌شود.

بالابر مصالح به همراه موتور 3 اسب موتوژن تکفاز، سیم پیچ مسی، گیربکس اصفهان

اما در بخش‌های دیگر این دستگاه نیز از قابلیت‌های برجسته فنی مانند شاسی نبشی استفاده ‌شده است. همچنین نوع سیم بکسل کار شده در این دستگاه از سایز نمره ۸ انتخاب ‌شده تا قدرت و استحکام کافی برای حضور در پروژه‌های سنگین عمرانی را داشته باشد. اگر چه ظرفیت این دستگاه ۳۰۰ کیلوگرم اعلام شده ‌است، اما در عمل فقط می‌توانید از آن برای حمل ۲۵۰ کیلوگرم مصالح استفاده کنید.

مشخصات فنی بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS300TM07
نام دستگاهبالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS300TM07
ظرفیت۳۰۰ کیلوگرم
نوع موتورالکتریکی تکفاز
ولتاژ۲۲۰ ولت AC
برند موتورموتوژن
توان۳ اسب بخار
نوع گیربکسVF86
برند گیربکسروانکار
جنس بدنه گیربکسآلومینیوم
نوع شاسینبشی
سایز سیم بکسلنمره ۸
کاربردپروژه‌های کوچک و متوسط ساختمان‌سازی فضاهای شهری

قیمت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS300TM07

قیمت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS300TM07 با توجه به فاکتورهایی از جمله استفاده از الکتروموتور برند موتوژن در کنار گیربکس VF86 از برند روانکار اصفهان قابل ‌توجه است. موتوژن از بهترین موتور سازهای ایرانی است که محصولات خود را در کلاس جهانی تولید می‌کند. در عین ‌حال همواره توانسته تا موتورهایی کاملاً مطمئن و مخصوص بالابر را طراحی نماید. از طرفی برند روانکار نیز از شناخته ‌شده‌ترین شرکت‌های طراح گیربکس‌های کارآمد حلزونی است. لذا قیمت این بالابر ایرانی با استفاده از موتور و گیربکس ایرانی در مقایسه با دیگر رقبا خصوصاً محصولات برندهای چینی بازار مقرون ‌به ‌صرفه است و ارزش خرید بالایی دارد.  

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: