خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30012

ورق 1.5 میل، ظرفیت 1 فرغون، مناسب بالابر 300 کیلویی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
باکت بالابر ساختمانی ورق 1.5 میلیمتر زرد رنگ، ظرفیت 1 فرغون
  • باکت بالابر ساختمانی ورق 1.5 میلیمتر زرد رنگ، ظرفیت 1 فرغون
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برای حمل مصالح فله‌ای از قبیل بتن، سیمان و حتی شن و ماسه در پروژه‌های ساختمانی باید از انواع باکت بالابر ساختمانی استفاده کنید. این باکت‌ها در واقع ظرف‌های بزرگ فلزی هستند که برای حمل ساده توسط بالابر ساختمانی طراحی شده‌اند. در عین ‌حال روش بارگیری و تخلیه ساده‌ای دارند. مانند باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30012 که در تیپ ظرفیت‌های کوچک اما کاربردی مناسب فضاهای متنوع ساختمانی طراحی ‌شده است.

باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30012 برای حمل یک فرغون مصالح کافی است. این باکت برای حمل توسط بالابرهای کوچک تکفاز تا حداکثر ۲۵۰ کیلویی ساخته ‌شده و در عین ‌حال مناسب کار در پروژه‌های کوچک ساختمانی و فعالیت‌های معمول حمل مصالح در ساختمان سازی‌های شهری است.

2 عدد باکت زرد رنگ ضخامت ورق 1.5 میلیمتر مناسب بالابر ساختمان

ویژگی‌های باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30012

باکت بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BB30012 در از سری باکت‌های کوچک مناسب فعالیت‌های ساده و سریع کارایی دارد. ظرفیت حمل بار این باکت فقط ۱ فرغون مصالح ساختمانی است که در کل چیزی در حدود ۱۰۰ کیلو مصالح است. همچنین از این باکت سبک و ساده اما کوچک و مانور پذیر می‌توانید برای حمل مصالح متداول از قبیل بتن، شن، ماسه، سیمان و هر نوع مصالح فله‌ای دیگر در فضاهای ساختمانی استفاده کنید.

باکت بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BB30012 را با استفاده از ورق‌های فولادین به ضخامت 1.5 میل طراحی کرده‌اند. این ورق‌ها از نوع فولادین و ضد زنگ هستند که برای کار سنگین حمل مصالح و یا حمل بتن در مدت زمان طولانی مناسب است. باکت طراحی‌ شده برند نیکا ابزار تا مدت‌ها بدون آسیب می‌تواند در هر نوع پروژه ساختمان‌سازی و حمل مصالح فله‌ای استفاده شود.

مشخصات فنی باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30012
نام محصولباکت بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BB30012
ظرفیت۱ فرغون معادل ۱۰۰ کیلوگرم
جنس ورقفولاد ضد زنگ
ضخامت ورق1.5 میل
کاربردمناسب حمل توسط بالابرهای ۳۰۰ کیلویی در پروژه‌های ساختمان‌سازی

قیمت باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30012

قیمت باکت بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BB30012 در سطح باکت‌های کوچک مناسب کار بالابرهای 300 کیلویی قرار می‌گیرد. نیکا ابزار برای ساخت این باکت ظرفیت ۱ فرغون را پیش‌ بینی کرده و در آن از ورق فولادین ضد زنگ و کاملاً مقاوم استفاده می‌کند. این باکت اگر چه کوچک طراحی‌ شده؛ اما برای کارهای سنگین و حمل مصالح سخت ساختمانی در مدت زمان طولانی کارایی دارد. خصوصاً که طراحی آن برای بارگیری و تخلیه سریع و ساده مصالح ایده‌آل است و در حین حمل، تعادل آن به ‌هم نمی‌خورد. قیمت باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30012 در مقایسه با دیگر اقلام باکت محصول برندهای بازار اقتصادی است و ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: