خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

بتونیر نیکا ابزار مدل BT400KE12

سایز 400 لیتری، دنده کمر، ورق دیگ 3 میلیمتر، زیردیگ 4 میلیمتر، موتور 3 اسب تکفاز 1400 دور چینی، 4 چرخ

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
بتونیر برقی سایز 400 لیتری با موتور 3 اسب تکفاز، ورق دیگ 3 میلیمتر
  • بتونیر برقی سایز 400 لیتری با موتور 3 اسب تکفاز، ورق دیگ 3 میلیمتر
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

 اگرچه بتن را با استفاده از مصالح ساده‌ای همچون سیمان، ماسه و آب می‌سازند؛ اما برای مخلوط شدن این مصالح سنگین‌ وزن باید از انواع دستگاه بتونیر استفاده کنید. این دستگاه که دارای دیگ گردان است، کاملاً تخصصی برای تولید سریع در حجم زیاد بتن طراحی‌ شده است. از میان مدل‌های مختلف، بتونیر دنده کمر از محبوبیت بالایی برخوردار است. مانند بتونیر نیکا ابزار مدل BT400KE12 که در ظرفیت ۴۰۰ لیتری و برای تولید حجم قابل‌ توجه بتن در مدت زمان کوتاه مناسب فضاهای کارگاهی ساختمانی طراحی شده ‌است.

این مدل بتونیر برقی با استفاده از موتور تکفاز چینی ساخته ‌شده است که در عمل هم کیفیت ساخت بالایی دارد و هم می‌تواند در کارایی و تولید بتن مرغوب برای هر نوع پروژه ساختمانی مورد استفاده قرار بگیرد. از طرفی نیکا ابزار این محصول را در کلاس قیمتی کاملاً اقتصادی عرضه کرده ‌است.

بتونیر سایز 400 لیتری 4 چرخ، فرمان هیدرولیک، گیربکس اصفهان

ویژگی‌های بتونیر نیکا ابزار مدل BT400KE12

بتونیر نیکا ابزار مدل BT400KE12 از سری میکسرهای برقی است که با استفاده از دیگ ۴۰۰ لیتری از نوع دنده کمر طراحی ‌شده است. برای ساخت دیگ دنده کمر این دستگاه از چرخ‌ دنده بزرگ و مقاوم چدنی استفاده ‌شده است. همچنین برای طراحی دیگ از ورق فولادین ضد زنگ به ضخامت ۳ میلی متری کار شده که مقاومت و پایداری خوبی برای پروسه سنگین تولید بتن فضاهای کارگاهی دارد.

اما برای تأمین قدرت چرخش دیگ این میکسر 400 لیتری از موتور الکتریکی تکفاز ۱۴۰۰ دور با توان 3 اسب ‌بخار استفاده ‌شده است. این موتور ساخت کشور چین از نوع تمام مس است که با راندمان بالایی فعالیت می‌کند. در عین ‌حال برای ساخت بتونیر نیکا ابزار مدل BT400KE12 از شاسی ۴ چرخ پیکانی با قابلیت جابجایی ساده استفاده ‌شده است.

بتونیر سایز  400 لیتری دنده کمر، 4 چرخ فرمان هیدرولیک جهت بتن ریزی

 

مشخصات فنی بتونیر نیکا ابزار مدل BT400KE12
نام محصولبتونیر نیکا ابزار مدل BT400KE12
سایز۴۰۰ لیتری
نوع دیگدنده کمر
جنس چرخ‌دندهچدنی
ضخامت ورق دیگ۳ میلی‌متر
نوع ورقفولاد ضد زنگ و سخت‌کاری شده
نوع موتورالکتریکی تکفاز
ولتاژ۲۲۰ ولت
توان۳ اسب بخار
سرعت موتور۱۴۰۰ دور بر دقیقه
نوع شاسی۴ چرخ پیکانی

قیمت بتونیر نیکا ابزار مدل BT400KE12

قیمت بتونیر نیکا ابزار مدل BT400KE12 با توجه به فاکتورهایی از جمله طراحی بر پایه دیگ دنده کمر به ‌همراه نصب موتور ۳ اسب تمام مس چینی و بهره‌مندی از ورق‌های ۳ میلی‌متری در ساخت دیگ و شاسی چهارچرخ کاملاً رقابتی است. این دستگاه کاملاً حرفه‌ای برای پوشش نیازهای کارگاهی و تولید حجم قابل ‌توجه بتن در مدت زمان کوتاه طراحی شده ‌است. در عین ‌حال عملکرد روان دارد و حین تولید بتن مقدار صدای تولید شده استاندارد است. نکاتی که قیمت بتونیر نیکا ابزار مدل BT400KE12 را در مقایسه با محصولات مشابه کاملاً اقتصادی خواهد کرد.  

نحوه استفاده و حمل و نقل بتونیر 400 لیتری دنده بغل، 4 چرخ پیکانی

 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: