خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

بتونیر نیکا ابزار مدل BT750LE19

میکسر بتن 750 لیتری، رولیک لاستیک فشرده، برقی، موتور 15 اسب بخار، چهار چرخ

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
بتونیر 750 لیتری رولیک لاستیک فشرده 4 چرخ، باکت دار
  • بتونیر 750 لیتری رولیک لاستیک فشرده 4 چرخ، باکت دار
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در پروژه‌های بزرگ که باید مقدار قابل‌ توجه بتن را در مدت ‌زمانی کوتاه تهیه کنیم و در عین ‌حال با مصالح کاملاً سنگین شن و ماسه روبه‌رو هستیم، چاره‌ای جز استفاده از بتونیر در ظرفیت مناسب نداریم. اما ظرفیت این دستگاه لازم است تا با شرایط پروژه همخوانی داشته باشد. مانند بتونیر ۷۵۰ لیتری که با استفاده از سیستم بارگیری مکانیزه مخصوص کار در پروژه‌های بزرگ عمرانی ساخته شده است. بتونیر نیکا ابزار نیکا ابزار مدل BT750LE19 محصول برجسته‌ای است که کاملاً قدرتمند و مکانیزه برای تولید حجم قابل ‌توجه بتن در مدت زمان کوتاه کارایی دارد. این دستگاه با مکانیزم چرخش دیگ از نوع رولیک و روش بارگیری مصالح کاملاً مکانیزه کار می‌کند.

ویژگی‌های میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT750LE19

میکسر بتن نیکا ابزار نیکا ابزار مدل BT750LE19 دستگاه تمام ‌عیار با قابلیت فنی گسترده در تولید حجم قابل ‌توجه بتن آن‌هم برای مدت زمان کوتاه است. اگر چه ظرفیت دیگ این دستگاه ۷۵۰ لیتر است؛ اما تنها به ۶۵۰ لیتر آن برای تولید بتن دسترسی دارید. در عین ‌حال به جهت بارگیری مصالح دیگ بزرگ این دستگاه را به شکل افقی طراحی کرده‌اند. همچنین مکانیزم تخلیه از طریق چرخش در جهت وارون دیگ انجام می‌شود. این دستگاه از نوع موتور الکتریکی است که برای ساخت آن از موتور سه فاز با توان ۱۵ اسب بخار استفاده ‌شده است. همچنین دیگ با مکانیزم رولیک این دستگاه قادر است که با سرعت ۱۳ دور بر دقیقه چرخیده و با استفاده از باکت هیدرولیکی به ‌راحتی از مصالح تولید بتن پر می‌شود. این دستگاه با شاسی چهار چرخ به ‌راحتی جابجا شده و قدرت مانور بالایی در هر نوع پروژه بتن ‌سازی را دارد.

ساخت بتن با میکسر بتن 750 لیتری رولیک لاستیک فشرد

 

مشخصات فنی بتونیر نیکا ابزار ۷۵۰ لیتری
نام دستگاهمیکسر بتن نیکا ابزار مدل BT750LE19
ظرفیت دیگ۷۵۰ لیتر
ظرفیت مفید بارگیری۶۵۰ لیتر
سرعت گردش دیگ۱۳ دور بر دقیقه
نوع موتوربرقی سه فاز
ولتاژ۳۸۰ ولت AC
توان۱۵ اسب بخار
مکانیزم چرخش دیگرولیک لاستیک فشرده
مکانیزم بارگیریباکت هیدرولیکی
مکانیزم تخلیه دیگگردش دو جهته
نوع شاسیچهار چرخ

کاربردهای میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT750LE19

از نگاه کاربردی این دستگاه مخصوص کار در پروژه‌های سنگین بتن‌سازی طراحی ‌شده است. اما از شاسی چهار چرخ برخوردار است که مکانیزم جابه‌جایی آن در پروژه‌های سیار را هر چه ساده‌تر می‌کند. از این دستگاه می‌توانید در فعالیت‌های بزرگ عمرانی استفاده کنید.

قیمت میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT750LE19

قیمت بتونیر نیکا ابزار نیکا ابزار مدل BT750LE19 در مقایسه با دیگر محصولات مشابه بازار و با توجه به کیفیت ساخت قطعات و کارایی جان‌سخت آن و همچنین قابلیت‌های ویژه از جمله بارگیری مکانیزه و شاسی چهار چرخ در سطح میان رده از محصولات اقتصادی بازار قرار دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: