خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

بتونیر 120 لیتری ALESKA

میکسر بتن 120 لیتری، دنده کمر، برقی، موتور 0.75 اسب بخار، دو چرخ

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
بتونیر ۱۲۰ لیتری دنده کمر - بتونیر برقی - بتونیر ALESKA
  • بتونیر ۱۲۰ لیتری دنده کمر - بتونیر برقی - بتونیر ALESKA
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

میکسر بتن 120 لیتری برند آلاسکا از  انواع کاربردی و  با کیفیت انواع میکسر بتن می‌باشد، که در هر بار بارگیری توانایی ساخت یک فرغون بتن را دارد. این مدل از دستگاه بتن ساز از برق تک فاز تغذیه می‌شود و به دیگی با ضخامت ورق 2 میلیمتر و  با رنگ کوره‌ای مجهز است و 2 چرخ در زیر دستگاه جهت حمل و نقل تعبیه گردیده است.

کاربرد بتونیر 120 لیتری برند ALESKA

از عمده کاربردهای این مدل از میکسر بتن 120 لیتری می‌توان به آزمایشگاه‌های خاک، ساخت و سازهای با ابعاد پایین، بتن ریزی در سایز کوچک، ترکیب خوراک دام، ترکیب مواد شیمیایی و در مواقعی که نیاز است دستگاه بتن ساز دقیقا به نزدیکترین محل به پروژه یا در بالای ساختمان انتقال یابد، اشاره نمود.

بتونیر نیکا ابزار - برند ALESKA - دنده دور - ۱۲۰ لیتری - بتونیر برقی

ویژگی‌های بتونیر 120 لیتری برند ALESKA

ضخامت ورق دیگ در این دستگاه 2 میلیمتر در نظر گرفته شده است تا در زیر بار و فشار کاری، دچار سوراخ شدگی یا پارگی در ناحیه دیگ نگردد. 

موتور دستگاه به صورت کاملا استاندارد و متناسب با ظرفیت دستگاه طراحی شده است. قدرت موتور در این نمونه از بتونیر برقی، برابر با 0.5 کیلووات یا 0.75 اسب بخار و از سیم پیچ تمام مس تهیه شده است، تا در حین فعالیت داغ نکند.

رنگ دیگ به صورت رنگ کوره‌ای می‌باشد. بدین صورت که در هنگام ساخت ابتدا رنگ را بر روی شاسی و دیگ دستگاه می‌پاشند، سپس وارد کوره تا درجه حرارت 250 درجه سانتیگراد می‌نمایند. این عمل سبب گردیده تا دستگاه به صورت یکپارچه و مقاومت بسیار بالا رنگ آمیزی گردد. 

میکسر بتن 120 لیتری آلاسکا از انواع میکسر دنده کمر محسوب می‌گردد. بدین صورت که انتقال حرکت از موتور به دیگ دستگاه به طریق تماس دنده کوچک یا پینیون با دنده بزرگ میسر می‌گردد.

جهت جابجایی ساده و روان خلاطه 120 لیتری آلاسکا، دو چرخ صنعتی در زیر دستگاه تعبیه شده است تا به سادگی بتوان آن را جابجا نمود و حتی به بالای ساختمان منتقل نمود.

جهت چرخش، تخلیه و بارگیری دستگاه، یک فرمان بزرگ کنار دستگاه قرار دارد. این فرمان وظیفه چرخاندن دیگ جهت بارگیری و یا خروج مصالح را بر عهده دارد.

شاسی و پایه‎‌های خلاطه 120 لیتری آلاسکا، از جنس فولاد تهیه گردیده است، تا توانایی تحمل وزن سنگین را داشته باشد و  در زیر فشار سنگین و دیگ پر از مواد، خم یا دفرمه نشود.

مشخصات فنی بتونیر 120 لیتری برند ALESKA
نام دستگاهمیکسر ALESKA
کشور سازنده چین
حجم 120 لیتر
ظرفیت بارگیری90 لیتر
سرعت چرخش دیگ15 دور در دقیقه
نوع موتوربرقی
نوع سیم پیچیمس
توان موتور0.5 کیلووات
نوع مکانیزم انتقال حرکتدنده کمر
مکانیزم بارگیری و تخلیهدستی
نحوه انتقال دو چرخ

قیمت بتونیر 120 لیتری برند ALESKA

بتونیر 120 لیتری برند آلاسکا جز دستگاه‌های محبوب و پرطرفدار است که همواره مشتریانی که به دنبال خرید یک بتن ساز سایز کوچک و بکر هستند، به دنبال آن می‌گردند. شما همواره می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید این دستگاه با کارشناسان فروش نیکاابزار، از طریق شماره تماس‌های درج شده داخل سایت ارتباط برقرار نمایید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: