خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه بتن بر بوفالو سایز 60

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه بتن بر بوفالو سایز 60 سانت جهت برش بتن با آرماتور
  • تیغه بتن بر بوفالو سایز 60 سانت جهت برش بتن با آرماتور
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

انواع دستگاه کاتر را برای برش سریع، دقیق، عمیق و منظم انواع سطوح طراحی کرده‌اند. اما زمانی در این وظیفه موفق هستند که در آنها از تیغه کاتر مناسب استفاده کنید. مانند تیغه بتن بر بوفالو سایز ۶۰ که یکی از بهترین‌های بازار مناسب برش‌های عمیق بتنی و سنگی است.

تیغه برش بتن بوفالو سایز ۶۰ را از فولاد پرکربن با خاصیت انعطاف‌ پذیری و البته سگمنت‌های الماسه از نوع باکالیت طراحی کرده‌اند. این تیغه بتن بر آنچنان قدرتمند، جان ‌سخت و کارآمد است که حتی قادر است تا به ‌راحتی بتن مسلح را برش بزند.

ویژگی‌های تیغه بتن بر بوفالو سایز ۶۰

تیغه بتن بر بوفالو سایز ۶۰ به شکل تخصصی برای برش عمیق سطوح بتنی طراحی ‌شده است. از بتن مسلح تا جداره‌های نازک سطوح سیمانی و موزاییکی می‌توانید از این تیغه بتن بر بوفالو استفاده کنید. اما محصول پیش روی شما یک تیغه همه کاره است. چرا که علاوه ‌بر بتن برای برش عمیق هر نوع سطوح سیمانی، سرامیکی، سنگی، آجری و… کارایی دارد. در عین ‌حال به شکل محدود می‌توانید از تیغه برش بتن بوفالو سایز ۶۰ برای نفوذ عمیق در سطوح آسفالتی معابر شهری نیز استفاده کنید.

بوفالو این تیغه را با پهنای استاندارد ۶۰ سانتی‌متری طراحی کرده‌ است. در عین ‌حال از نوع ساعتگرد است که برای برش عمیق تا عمق حداکثر ۲۰ سانتی‌متر کارایی دارد. سگمنت‌های بزرگ و الماسه از نوع باکالیت در کنار روش کار خیس از دیگر ویژگی‌های کاربردی این محصول برجسته بوفالو است. در عین ‌حال می‌توانید از تیغه بتن بر بوفالو سایز ۶۰ برای کوپل شدن بر روی انواع دستگاه کاتر برقی، بنزینی و حتی دیزلی استفاده کنید.

مشخصات فنی تیغه بتن بر بوفالو سایز ۶۰
نام محصولتیغه بتن بر بوفالو سایز ۶۰
قطر دیسک تیغه۶۰ سانتی‌متر
حداکثر عمق برش تیغه۲۰ سانتی‌متر 
متریالفولاد کربن ضد زنگ
نوع سگمنتالماسه باکالیت
کاربردبرش بتن، بتن مسلح، سنگ، سرامیک و آسفالت
ویژگیقابل نصب بر انواع دستگاه کاتر بنزینی، دیزلی و برقی

قیمت تیغه برش بتن بوفالو سایز ۶۰

قیمت برگ برنده محصولات بوفالو است. بوفالو از برندهای شناخته ‌شده بازار در زمینه طراحی و ساخت انواع تیغه‌های کاتر زنی است که به نسبت کیفیت ساخت و کارایی با قیمت کاملاً مناسب و رقابتی به فروش می‌رسند. قیمت تیغه بتن بر بوفالو سایز ۶۰ با توجه به کیفیت ساخت، نوع تر، قدرت برش عمیق ۲۰ سانتی‌متری و سگمنت‌های الماسه از نوع باکالیت مقرون ‌به ‌صرفه است. این تیغه در مقایسه با دیگر بتن برهای بازار محصول برندهای مطرح و شناخته ‌شده ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: