خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه میلگرد بر سایز 35 در 35 ضخامت 10 سانتیمتر

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه دستگاه خم و برش میلگرد سایز 35 در 35 ضخامت 10 سانتیمتر
  • تیغه دستگاه خم و برش میلگرد سایز 35 در 35 ضخامت 10 سانتیمتر
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در یک پروژه عمرانی که قرار است تا ساختارهای بزرگ آرماتور بندی را شکل دهیم، بهره‌مندی از دستگاه میلگرد بر الزامی است. این دستگاه در سایزهای گوناگون با قابلیت برش میلگردها در ضخامت‌های متنوع طراحی‌ شده است و با توجه به سایز خود از انواع تیغه میلگرد بر استفاده می‌کند. تیغه میلگرد در سایز ۱۰×۳۵×۳۵ کوچک‌ترین سایز استاندارد از این نوع تیغه است که برای نصب بر روی دستگاه‌های میلگرد بر کوچک سایز ۲۵ کارایی دارد. این تیغه از جنس فولادین و با قابلیت‌های برجسته در برش میلگردهای نازک و انعطاف ‌پذیر طراحی ‌شده است. تیغه مذکور از سایز استاندارد برای قیچی میلگردها در پروژه‌های ساختمانی برخوردار است.

مشخصات فنی تیغه میلگرد بر سایز ۱۰×۳۵×۳۵

تیغه میلگرد بر سایز ۱۰×۳۵×۳۵ کوچک‌ترین سایز طراحی این نوع تیغه است. این تیغه از قطعه فولادین جان ‌سخت با ظاهر مکعبی و ضخامت باریک یک سانتی ‌متری ساخته شده‌ است. متریال کار شده در این تیغه از فولاد سخت کاری شده ‌است و هر ۴ لبه آن تیز و قدرت کافی برش میلگردهای نازک تا ضخامت ۲۵ میلی ‌متری را دارد. ضخامت باریک این تیغه برای برش های ظریف و دقیق با کمترین تولید پلیسه در محل برش مناسب است. تیغه مذکور یک سایز استاندارد برای نصب شدن بر روی دستگاه‌های برش میلگرد تخصصی فعالیت‌های سبک ساختمانی است.

جدول مشخصات فنی تیغه برش میلگرد سایز ۱۰×۳۵×۳۵
نام محصولتیغه میلگرد بر سایز ۱۰×۳۵×۳۵
پهنای تیغه۳۵ میلی‌متر
ضخامت۱۰ میلی‌متر
جنسفولاد کربن سخت‌کاری شده
کاربردمناسب بر روی دستگاه میلگرد بر سایز ۲۵ از نوع هیدرولیکی و گیربکسی

کاربردهای تیغه برش میلگرد سایز ۱۰×۳۵×۳۵

تیغه برش میلگرد سایز ۱۰×۳۵×۳۵ میلی ‌متری از کوچک‌ترین و باریک‌ترین نوع تیغه‌های فولادین است که به‌ راحتی قادر است تا جداره سرسخت فولادین میلگردهای نازک را در مدت زمانی کوتاه و کاملاً ظریف و تمیز برش بزند. از این تیغه برای نصب شدن بر روی دستگاه میلگردبرهای سایز کوچک ۲۵ استفاده می‌کنند که برای پروژه‌های آرماتور بندی از فضاهای ساختمانی، پروژه بتن ‌ریزی در محوطه، تولید قطعات پیش ساخته بتنی و… کارایی دارد.

قیمت میلگرد بر سایز ۱۰×۳۵×۳۵

قیمت تیغه میلگرد بر سایز ۱۰×۳۵×۳۵ در سطح میان رده  تیغه‌های کاربردی نصب در انواع میلگردبر قرار دارد. این تیغه کوچک‌ترین سایز استاندارد برش میلگردبر و در کل برای کار در دستگاه‌های کوچک طراحی شده‌ است. در عین ‌حال از نظر قیمت به ‌عنوان یک محصول یدکی برجسته دستگاه برش میلگرد معرفی می‌شود که سلامت فنی و کارایی آن در کیفیت نهایی کار دستگاه تأثیرگذار است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: