خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه میلگرد بر سایز 50 در 50 ضخامت 25 سانتیمتر

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه قیچی خم و برش میلگرد سایز 50 در 50 به ضخامت 2.5 سانتیمتر
  • تیغه قیچی خم و برش میلگرد سایز 50 در 50 به ضخامت 2.5 سانتیمتر
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بتن مسلح از برترین تکنیک‌های ساخت انواع سازه‌های عمرانی است و برای اجرای آرماتور بندی این سازه‌ها لازم است تا از دستگاه میلگرد بر با ظرفیت مناسب استفاده کنیم. البته در کار با چنین دستگاهی به نصب و استفاده بهینه از انواع تیغه میلگرد بر در سایز مناسب و کاربردی نیاز داریم. تیغه برش میلگرد سایز 25×50×50 یکی از کاربردی‌ترین ابعاد طراحی این تیغه‌های مکعبی شکل و فولادین است. این تیغه به ‌راحتی بر روی انواع دستگاه میلگرد بر نصب شده و با توجه به ضخامت قابل ‌توجه ۲۵ میلی ‌متری برای برش‌های عمیق، سریع و ظریف و قدرتمند قطورترین میلگردها تا قطر ۳۲ میلی ‌متری کارایی کامل دارد. این تیغه ساختاری جان ‌سخت، طول عمر مفید بالا و قابلیت کاربردی در قیچی هر نوع میلگرد از فعالیت‌های ساختمان ‌سازی را دارد.

تیغه میلگرد بر سایز 50 در 50 ضخامت 2.5

مشخصات فنی تیغه برش میلگرد سایز 25×50×50 

تیغه برش میلگرد سایز 25×50×50 از جنس آلیاژ فولادین درجه یک و کاملاً جان ‌سخت و ضد رنگ ساخته شده ‌است. این تیغه استحکام بالایی دارد و به ‌خوبی می‌تواند ترتیب پیوسته پروژه‌های میلگرد بری در عملیات‌های بزرگ آرماتور بندی را پاسخگو باشد. یک روکش ضد سایش در این تیغه استفاده ‌شده است. پهنای تیغه ۵۰ میلی ‌متر و ضخامت آن ۲۵ میلی ‌متر است. از نظر ابعادی این تیغه در فهرست قدرتمندترین نوع تیغه‌های برش میلگرد قرار دارد که قادر است تا هر نوع میلگرد فولادی تا شماره ۳۲ میلی‌ متری را به ‌راحتی برش بزند. از ین رو برای نصب در قوی‌ترین قیچی‌های برش  در پروژه‌های سنگین ساختمانی کارایی دارد.

جدول مشخصات فنی تیغه برش میلگرد سایز 25×50×50
نام محصولتیغه میلگرد بر سایز 25×50×50 
پهنای تیغه۵۰ میلی ‌متر
ضخامت۲۵ میلی ‌متر
جنسفولاد پرکربن سخت‌کاری شده
کاربردمناسب برای نصب بر روی انواع قیچی و برش میلگرد تا حداکثر ۳۲ میلی‌متر

کاربردهای تیغه برش میلگرد سایز 25×50×50 

تیغه برش میلگرد سایز 25×50×50 از جمله بزرگ‌ترین نوع تیغه‌هایی مطلوب برای فعالیت‌های میلگردبری است که مناسب  برای نصب در دستگاه‌های سایز متوسط ساختمانی و برش میلگرد تا سایز ۳۲ طراحی شده‌ است. از این طریق می‌توانید برای برش هدفمند، تمیز، ساده، سریع و البته بدون فشار بر دستگاه استفاده کنید. از این رو یک تیغه میلگرد بر کاملاً کاربردی در فعالیت‌های متداول ساختمان‌ سازی است.

قیمت تیغه برش میلگرد سایز 25×50×50 

قیمت تیغه برش میلگرد سایز 25×50×50 در سطح میان رده‌ای از تیغه‌های برش میلگرد قرار دارد. متریال این تیغه از فولاد سخت‌ کاری است که بدون تردید از مقاوم‌ترین تیغه‌های فولادین است و سالم بودن آن بر عملکرد قدرتمند و طول عمر مفید بالای دستگاه قیچی میلگرد بر کاملاً تأثیرگذار است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: