خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه میلگرد بر سایز 60 در 60 ضخامت 20 سانتیمتر

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه میلگرد بر سایز 60 در 60 ضخامت 20 سانتیمتر، مخصوص قیچی
  • تیغه میلگرد بر سایز 60 در 60 ضخامت 20 سانتیمتر، مخصوص قیچی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در مرحله سنگین آرماتوربندی از فضاهای بزرگ ساختمانی و یا هر پروژه عمرانی لازم است که از دستگاه میلگرد بر در سایز مناسب و قدرتی کارآمد استفاده کنید. اما در کار با این دستگاه زمانی موفق هستید که هوشمندانه تیغه میلگرد بر کارآمدی را تهیه کرده باشید. تیغه برش میلگرد سایز ۲۰×۶0×۶۰ یک سایز کاملاً کاربردی است که برای نصب بر روی قیچی‌های میلگرد بر نسبتاً بزرگ تا قطر 32 میلی متری کارایی دارد. این تیغه یکی از بزرگ‌ترین اندازه تیغه‌های فولادین با کاربرد تخصصی برش میلگردهای فولادی است. لذا به‌ عنوان یک نوع تیغه جان سخت و انعطاف ‌پذیر در سنگین‌ترین پروژه‌های آرماتوربندی کارایی دارد و در عین ‌حال برای استفاده در پروژه‌های سبک نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

انواع مدل ها و سایزهای دستگاه قیچی خم و برش میلگرد

مشخصات فنی تیغه برش میلگرد سایز ۲۰×۶۰×۶۰

این تیغه برش میلگرد در سایز نسبتاً بزرگ با سطح مقطع مربعی ۶۰ میلی ‌متری طراحی ‌شده است. همچنین دارای ضخامت قابل ‌توجه ۲۰ میلی ‌متری نیز است. به ‌این ‌ترتیب یک نوع تیغه‌ای نسبتاً بزرگ با پهنای برجسته فولادین است که در لبه‌های تیز و سخت کاری شده و ضد سایش دارد. این تیغه را با استفاده از فولاد سخت‌کاری تهیه کرده‌اند که از شرایط نصب شدن در عموم میلگردبردهای گیربکسی و هیدرولیکی برخوردار است. در عین ‌حال از این تیغه فولادین می‌توانیم برای برش زنی تمیز با کمترین پلیسه در مدت زمان کوتاه و با ظرافت در ابعاد دقیق میلگردها تا حداکثر قطر ۳۲ میلی‌ متری استفاده کنیم. 

جدول مشخصات فنی تیغه برش میلگرد سایز ۲۰×۶0×۶۰
نام محصولتیغه میلگرد بر سایز ۲۰×۶0×۶۰
پهنای تیغه۶۰ میلی ‌متر
ضخامت۲۰ میلی ‌متر
جنسفولاد پرکربن سخت کاری شده
کاربردمناسب برای نصب در عموم دستگاه میلگرد بر و برش میلگردها تا قطر ۳۲ میلی ‌متری

کاربردهای تیغه برش میلگرد سایز ۲۰×۶0×۶۰

از نگاه کاربردی تیغه میلگرد بر سایز ۲۰×۶0×۶۰ یکی از بزرگ‌ترین سایزهای استاندارد و طراحی این نوع تیغه محسوب می‌شود. از این ‌رو به ‌عنوان تیغه کاملاً کاربردی برای پروژه‌های بزرگ و نصب در دستگاه‌های قدرتمند قیچی میلگرد بر کارایی دارد. از این تیغه می‌توانید در بازه‌های طولانی کارهای سنگین آرماتور بندی ساختمان سازی و تولید قطعات بتنی استفاده کنید.

قیمت تیغه برش میلگرد سایز ۲۰×۶0×۶۰

قیمت تیغه برش میلگرد سایز ۲۰×۶0×۶۰ در سطح میان رده از انواع این تیغه ها قرار دارد. قیمت این محصول در مقایسه با دیگر بخش‌های فنی قیچی میلگردبر ناچیز است، اما در عمل برای کارکرد بهینه این دستگاه نقش برجسته‌ای خواهد داشت.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: