خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه میلگرد بر سایز 70 در 70 ضخامت 20 سانتیمتر

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه میلگرد بر سایز 70 در 70 ضخامت 20 سانتیمتر
  • تیغه میلگرد بر سایز 70 در 70 ضخامت 20 سانتیمتر
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برش منظم و سریع با کمترین پلیسه در پروژه‌های عمرانی امری کلیدی است و برای این منظور به استفاده‌ی هدفمند از انواع دستگاه میلگرد بر نیاز داریم. با این‌ حال لازم است در این دستگاه‌ها از تیغه میلگرد بر با سایز مناسب استفاده کنیم. تیغه میلگرد بر سایز 20×70×70 یکی از بزرگترین مدلهای استاندارد است که برای برش میلگردهای قطور در مدت زمانی کوتاه و با بهترین عملکرد طراحی شده ‌است. این نوع تیغه برش میلگرد به ‌راحتی بر روی انواع دستگاه‌های هیدرولیکی و یا گیربکسی نصب خواهد شد. در عین ‌حال قادر است تا برش‌های سریع، نرم با کمترین مقدار پلیسه را حین بریدن میلگردهای بسیار قطور ایجاد نماید.

مشخصات فنی تیغه برش میلگرد سایز 20×70×70

تیغه میلگرد بر سایز 20×70×70 یکی از مدل‌های استاندارد ابعاد بزرگ است که از شرایط نصب شدن بر روی انواع دستگاه میلگرد بر برخوردار است و در عین ‌حال قادر است تا در هر نوع برش میلگرد کارایی داشته باشد. این تیغه با استفاده از فولاد آلیاژی بسیار مقاوم ساخته ‌شده و از کارایی مناسب برای برش زنی هر نوع قطعه میلگرد ساده و یا آجدار تا قطر ۳۲ میلی ‌متری برخوردار است. این تیغه به شکل مکعبی با لبه‌های تیز و سخت کاری و سطح مقطع به اندازه‌ی ۷۰ میلی‌متری به ضخامت ۲۰ میلی‌متر طراحی ‌شده است. از این ‌رو یک تیغه‌ی کارآمد با کارایی سطح بالا برای هر نوع برش کاربردی میلگردهای نازک و قطور در شرایط بدون پلیسه و با کمترین تولید صدا است. 

جدول مشخصات فنی تیغه برش میلگرد سایز 20×70×70
نام محصولتیغه میلگرد بر سایز 20×70×70
پهنای تیغه۶۰ میلی‌متر
ضخامت۲۰ میلی‌متر
جنسفولاد پرکربن سخت‌کاری شده
کاربردمناسب برای نصب در عموم دستگاه‌های برش میلگرد تا قطر ۳۲ میلی ‌متری

کاربردهای تیغه برش میلگرد سایز 20×70×70

کاربردهای تیغه برش میلگرد سایز 20×70×70 برای حضور در عموم دستگاه‌های متداول میلگرد بر و مناسب برای برش انواع میلگرد است. از این ‌رو می‌توان از این تیغه در تمامی فعالیت‌های آرماتور بندی ساختمان و یا ساخت سازه‌های بتنی در پروژه‌های متنوع عمرانی استفاده کرد.

قیمت تیغه برش میلگرد سایز 20×70×70

قیمت تیغه برش میلگرد سایز 20×70×70 در جمع مدل‌های میان رده بازار قرار دارد. این تیغه قابلیت نصب در هر نوع دستگاه قیچی میلگرد را دارد و از نظر کاربردی تیغه‌ای کارآمد و مانور پذیر است که در صورت سالم بودن و تعویض به‌ موقع برای کارکرد مناسب و افزایش طول عمر مفید دستگاه نقش دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: