خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM30B04

شمشه موتوری بنزینی. چهارزمانه، موتور هوندا اورجینال تایلند، 43 سی سی، مجهز به تیغه 3 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شمشه موتوری بنزینی تیغه 3 متری، موتور هوندا gx35
  • شمشه موتوری بنزینی تیغه 3 متری، موتور هوندا gx35
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در کف‌سازی با بتن به مسطح کردن و متراکم سازی لایه‌های بتن مادامیکه تمامی حباب‌های هوا خارج شده باشند، نیاز داریم. برای این منظور انواع کاربردی شمشه ماله با تیغه‌ها در طول‌های متفاوت طراحی شده‌اند. شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM30B04 یکی از بهترین‌های بازار است که با استفاده از تیغه ۳ متری از کارایی کامل برای هر نوع مسطح سازی بتن در فضاهای متوسط ساختمانی و یا محوطه سازی برخوردار است.

شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM30B04 از طراحی ارگونومیک با قابلیت کنترل ساده و مانور سریع در فضاهای باریک برخوردار است. در عین ‌حال برای مونتاژ این شمشه ماله بنزینی از موتور خوش‌ ساخت برند هوندا اورجینال تایلندی استفاده‌ شده است که کلاس طراحی آن را کاملاً برجسته می‌کند.

کاربردهای شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM30B04

شمشه ماله نیکا ابزار مدل SM30B04 از سری شمشه‌های سایز متوسط موتور بنزینی است که به یک تیغه 3 ‌متری از جنس فولاد ضد زنگ و ضد خش مجهز شده ‌است. این دستگاه در مانور پذیری فضاهای باریک کارآمد طراحی‌ شده و با توجه به ارتعاش یکدست تیغه برای حباب گیری و همگن کردن بتن کارایی دارد. در عین ‌حال با توجه به تیغه ۳ متری این دستگاه جهت مسطح سازی بتن در فضاهای باریک، محوطه‌های ساختمانی، کف‌سازی سالن‌های ورزشی و نمایشگاهی، ساخت پیاده‌رو، محوطه‌های بازی و پارک‌ها و حتی کف‌سازی از فضاهای بسته ساختمانی و صنعتی مناسب است.

اپراتور در هنگام کار کردن با شمشه ماله بنزینی

ویژگی‌های شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM30B04

شمشه ماله موتوری نیکا ابزار مدل SM30B04 را با استفاده از یک موتور تک سیلندر و بنزین سوز از نوع ۴ زمانه برند هوندا اورجینال تایلند مونتاژ کرده‌اند. این موتور از نوع هوا خنک و تنفس طبیعی است که برای راه‌اندازی به سیستم هندلی مجهز است. در عین ‌حال ظرفیت تک‌ سیلندر این موتور ۴۳ سی‌سی است که قدرت کافی ۲ اسب بخار ارتعاش تیغه دستگاه را تولید می‌کند. طول این تیغه ۳ متر است و از فولاد ضد زنگ پرکربن با خواص ضد سایش طراحی ‌شده است. این شمشه موتوری به شاسی با دسته‌ای بلند و طراحی کاملاً ارگونومیک مجهز شده‌ است.

مشخصات فنی شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM30B04
نام محصولشمشه ماله نیکا ابزار مدل SM30B04
نوع موتورتک سیلندر و بنزین سوز
برند موتورهوندا اورجینال تایلند
ظرفیت۴۳ سی‌سی
سیستم خنک‌کنندههوا خنک
راه‌اندازیهندلی
طول تیغه۳ متر
جنس تیغهفولاد ضد زنگ و ضد خش

قیمت شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM30B04

قیمت شمشه ماله نیکا ابزار با توجه به استفاده از موتور خوش نفس هوندا اورجینال تایلند در سطح میان رده از بازار قرار دارد که ارزش خرید آن با در نظر گرفتن کارایی و تیغه ۳ متری و در مقایسه با رقبای هم‌تراز بازار قابل ‌توجه و کاملاً اقتصادی است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: