خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV156I01

شیلنگ ویبراتور 1.5 اینچ، ایران‌کوب، 6 متری، مکانیکی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور ایران کوب 1.5 اینچ - 6 متری
  • شیلنگ ویبراتور ایران کوب 1.5 اینچ - 6 متری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

جهت از بین بردن حباب‌ها و هوای داخل بتن از ابزاری به عنوان شیلنگ ویبراتور استفاده می‌شود. در این بین متداولترین مدل شیلنگ‌ که به دستگاه‌های‌ ویبراتور بتن وصل می‌شود و ارتعاش را به سطح بتن منتقل می‌کند، شیلنگ ویبراتور مکانیکی می‌باشد.

معروف ترین برند تولیدکننده شیلنگ ویبراتور ایرانی که سالیان سال است در زمینه ساخت و تولید این دستگاه فعالیت دارد، برند محبوب شیلنگ ویبراتور ایران کوب است. در این مطلب قصد داریم به معرفی مشخصات فنی  و کاربردهای سایز 1.5 اینچی این محصول بپردازیم. 

کاربردهای شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV156I01

از کاربردهای اصلی این نمونه شیلنگ که مجهز به یک پوکر 1.5 اینچی است به تراکم بتن و از بین بردن هوای حبس شده داخل بتن اشاره نمود. همچنین ویبره زدن انواع سقف، جدوال بتنی، ستون و پل در پروژه‌های مختلف ساختمانی و بتن ریزی در مقیاس متوسط و کم از کارآیی‌های این نمونه از ویبره‌ زن بتن است.. 

ویژگی‌های شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV156I01

شیلنگ ویبراتور 1.5 اینچ تولید شده توسط برند ایرانکوب دارای یک پوکر 38 میلیمتری از جنس فولاد سختکاری شده جهت مقاوت در برابر سیلیس داخل بتن بوده و در دسته انواع شیلنگ ویبراتور 6 متری جای می‌گیرد. 

شیلنگ ویبراتور 1.5 اینچ ایرانی از برند ایران کوب

فنر مورد استفاده داخل دستگاه، از فنر نمره 12 به صورت یک تکه می‌باشد. وزن دستگاه در حدود 20 کیلوگرم است و به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که در حین کار دارد جز با کیفیت‌ترین شیلنگ‌ها جهت بتن ریزی به حساب می‌آید. 

همچنین جهت جلوگیری از پارگی، خوردگی و پوسیدگی پوسته شیلنگ حین کار، طراحی روکش آن به صورت یک تکه و از جنس متریال با کیفیت بسیار بالا استفاده گردیده است.

کوپیلنگ این شیلنگ ایرانی از جنس فولاد سختکاری شده، به صورت فابریک و نصب شده بر روی خود شیلنگ می‌باشد و بر خلاف برخی از برندهای چینی و کره‌ای دیگر نیازی به خرید کوپلینگ به صورت جداگانه ندارید.

مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور 1.5 اینچ ایران کوب
نام دستگاهشلنگ ویبره
نوع شیلنگ ویبرهمکانیکی
کشور سازندهایران
برند تولید کنندهایرانکوب گورانی
قطر شیلنگ1.5 اینچ
قطر پوکر38 میلیمتر
سایز فنر12 میلیمتر
طول شیلنگ6 متری
گشتاور خروجی3000 دور در دقیقه
وزن دستگاه18 کیلوگرم

خرید شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV156I01

برند ایرانکوب در حدود 30 سال است که در زمینه طراحی و تولید انواع شلنگ ویبره جهت بتن ریزی فعالیت دارد. از همین جهت تولید و عرضه آن در بازار به صورت دائم و بدون وقفه انجام می‌گیرد. شما جهت سفارش و خرید این مدل می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت نیکاابزار از طریق شماره تماس‌های درج شده داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

  • آیا در صورت خرابی امکان تعمیر شیلنگ ویبراتور ایران کوب 1.5 اینچی وجود دارد؟

    بله. تمامی قطعات شیلنگ ایرانکوب داخل بازار موجود بوده در صورتی خرابی امکان تعمیر آن وجود خواهد داشت.

  • فنر مورد استفاده در شلنگ ایران کوب چه سایزی است؟

    در این مدل شیلنگ، از فنر نمره 12 با کیفیت بسیار بالا و به صورت یک تکه مورد استفاده قرار گرفته است تا احتمال بریده شدن آن و خرابی حین کار به حداقل میزان ممکن برسد.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: