خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV156P14

شیلنگ ویبراتور مکانیکی، برند پوشش کاران سایز 1.5 اینچ، 6 متری، فنر 12

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور پوشش کاران با پوشش زرد رنگ
  • شیلنگ ویبراتور پوشش کاران با پوشش زرد رنگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

همیشه این احتمال وجود دارد که مقدار قابل ‌توجه حباب در داخل بتن باقی مانده باشد. در این ‌صورت استحکام سازه ضعیف است و نمی‌توانیم بر کارایی بتن اعتماد کنیم. البته می‌توانیم با استفاده از انواع شیلنگ ویبراتور و تکنیک‌های ارتعاش بتن تمامی این حباب‌ها را خارج کنیم. با این ‌وجود برای کار در حجم‌های سنگین بتنی به استفاده از شیلنگ ویبراتور مکانیکی نیاز داریم. شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV156P14 یکی از همین مدل‌های مکانیکی است که کاملاً قدرتمند و جان‌ سخت برای هر نوع ارتعاش عمیق بتنی طراحی ‌شده است.

شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV156P14 محصول برند پوشش کاران است و با قابلیت کوپل شدن به انواع مولدهای برقی، بنزینی و یا دیزلی طراحی ‌شده است. این شیلنگ ویبراتور ایرانی کاملاً محکم و جان ‌سخت طراحی ‌شده و به‌ راحتی قادر است تا ارتعاشاتی عمیق و مؤثر را در حجم‌های سنگین بتنی تولید نماید. از طرفی این محصول از سری تولیدات شیلنگ ویبراتور پوشش کاران در سطح کاملاً حرفه‌ای و برای ارتعاش فضاهای کاملاً عمیق بتنی کارایی دارد.

شیلنگ ویبراتور مکانیکی برند پوشش کاران 6 متری

ویژگی‌های شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV156P14

شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV156P14 از سری نمونه‌های مکانیکی است که با انعطاف ‌پذیری برای کوپل شدن بر روی انواع مولد طراحی شده ‌است. برای ساخت این محصول از پوکر فولادین با قطر 1.5 اینچی استفاده ‌شده است که اندازه مناسب برای عبور از هر نوع فضایی باریک و نفوذ در عمق بتن آرمه است. در عین ‌حال طول این شیلنگ ویبراتور 1.5 اینچی در اندازه استاندارد ۶ متری است. قطر فنر این شیلنگ نیز ۱۲ میلی‌متر در نظر گرفته شده ‌است.

شیلنگ ویبراتور ۶ متری پیش رو محصول برند پوشش کاران است که در فهرست شیلنگ‌های ایرانی قرار می‌گیرد. از این شیلنگ می‌توانید برای نفوذ و ویبره زنی‌های کاملاً عمیق در فضاهای باریک استفاده کنید. در عین ‌حال قابلیت تولید هر نوع ارتعاش سبک و دامنه بلند را دارد. پوشش کاران برای تولید این شیلنگ از غلاف بسیار مقاومی استفاده کرده که در عین نفوذناپذیری از انعطاف خوبی برای حضور در فضاهای باریک و بسته دارد.

مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV156P14
نام محصولشیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV156P14
نوعمکانیکی
سایز پوکر1.5 اینچی
طول فنر۶ متر
قطر فنر۱۲ میلی‌متر
برند سازندهپوشش کاران
ویژگیقابل کوپل شدن بر انواع مولدهای برقی، بنزینی و دیزلی

قیمت شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV156P14

قیمت شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV156P14 در سطح مدل‌های میان رده از سری شیلنگ‌های 1.5 اینچی با طول ۶ متری قرار دارد. این شیلنگ ساخت ایران و محصول برند شناخته ‌شده پوشش کاران است. پوشش کاران از معدود برندهای ایرانی است که در زمینه طراحی و ساخت این شیلنگ‌ها فعالیت می‌کند و توانسته تا محصولاتی با کلاس حرفه‌ای مطابق با استانداردهای روز دنیا را تولید نماید. شیلنگ‌های پوشش کاران به طراحی خوش ‌ساخت و مقاوم شهرت دارند که به ‌سادگی خراب نمی‌شوند و در عین ‌حال با قیمت مناسب و رقابتی به نسبت از مدل‌های خارجی عرضه شده‌اند. قیمت شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV156P14 نیز با توجه به کیفیت و کارایی و همچنین تولید داخل در مقایسه با رقبای هم‌تراز آن اقتصادی است و ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: