خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV159S09

شیلنگ ویبراتور 1.5 اینچ مکانیکی چینی، برند سوپرفوجی، 9 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور 1.5 اینچ به طول 9 متر، روکش یک تکه، فنر نمره 12
  • شیلنگ ویبراتور 1.5 اینچ به طول 9 متر، روکش یک تکه، فنر نمره 12
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ارتعاش بتن از مهمترین مراحل در فعالیت‌های ساختمان‌سازی است. این مرحله استراتژیک را با استفاده از انواع شیلنگ ویبراتور انجام می‌دهند. در میان تمامی مدل‌های طراحی ‌شده برای حجم‌های سنگین بتنی عموماً از شیلنگ ویبراتور مکانیکی استفاده می‌کنند. شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV159S09 یک محصول خوش‌ ساخت از این سری مدل‌های مکانیکی است.

شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV159S09 برای نفوذ عمیق در قالب‌های باریک بتنی‌ که پر از آرماتور هستند، طراحی شده ‌است. این محصول یک شیلنگ ویبراتور 1.5 اینچ است که برای ارتعاش هر نوع قالب عمیق بتنی در هر نوع فضای گسترده ساختمانی و حتی کار در فضاهای باریک بهترین است. در عین ‌حال این شیلنگ ویبراتور چینی محصول برند سوپر فوجی با قیمت کاملاً مناسب و رقابتی به نسبت محصولات مشابه بازار عرضه می‌شود.

ویژگی‌های شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV159S09

شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV159S09 از سری تیپ‌های مکانیکی است که با فنر ۹ متری طراحی ‌شده است. قطر این فنر ۱۲ میلی‌متر است که از قابلیت ارتجاعی بسیار خوبی برای نفوذ در فضاهای کاملاً باریک برخوردار است. خصوصاً که برای ساخت این محصول از پوکر فولادین به ضخامت 1.5 اینچی استفاده ‌شده است. بنابراین به ‌راحتی می‌توانیم از این شیلنگ برای نفوذ در هر نوع فضای عمیق خصوصاً ستون‌های قالب‌بندی شده ساختمان استفاده کنیم.

انعطاف‌ پذیری با طراحی روکش جان ‌سخت و ضد آب از ویژگی‌های برجسته این مدل است. در عین ‌حال از این شیلنگ می‌توانید به‌ راحتی برای کوپل شدن با انواع مولدهای برقی، بنزینی و دیزلی استفاده کنید. از طرفی طول فنر بلند ۹ متری این شیلنگ کاملاً مناسب نفوذ در هر نوع بتن عمیق و حباب گیری از باریک‌ترین فضاها است.  

مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV159S09
نام محصولشیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV159S09
نوع محصولشیلنگ ویبره مکانیکی
سایز پوکر1.5 اینچ
جنس پوکرفولاد ضد زنگ
طول فنر۹ متر
قطر فنر۱۲ میلی‌متر
برند سازندهسوپر فوجی کشور چین
کاربردکوپل شدن با انواع مولدهای برقی، بنزینی، دیزلی جهت ویبره زنی فضاهای عمیق بتنی

قیمت شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV159S09

قیمت این مدل شیلنگ ویبراتور 9 متری با توجه به طول فنر، پوکر 1.5 اینچی و قدرت ارتجاعی بالای آن قابل ‌توجه است. چرا که این محصول از برند سوپر فوجی با قیمت کاملاً رقابتی با محصولات مشابه بازار از مدل‌های ۹ متری عرضه می‌شود. سوپر فوجی از برندهای مطرح بازار جهانی و کشور چین است که در این سال‌های اخیر توانسته تا محصولات جان‌ سخت، کارآمد و کاملاً کاربردی را در کلاس جهانی تولید نماید. محصولات سوپر فوجی در ایران محبوب هستند و قطعاً قیمت مناسب در کنار کیفیت و کارایی از فاکتورهای جدی در تعیین قیمت شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV159S09 است که این محصول را در کلاس طراحی برتر قرار داده‌ است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: