خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206S06

شیلنگ ویبراتور ۲ اینچ مکانیکی چینی، برند سوپرفوجی، 6 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبره سایز 2 اینچ، 6 متری، برند سوپرفوجی چین فنر 12
  • شیلنگ ویبره سایز 2 اینچ، 6 متری، برند سوپرفوجی چین فنر 12
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ارتعاش بتن برای خارج کردن حباب‌های هوا و یکدست کردن نهایی بتن الزامی است. برای این منظور به استفاده از شیلنگ ویبراتور کارآمد با قطر پوکر در سایز کافی نیاز دارید. شیلنگ ویبراتور مکانیکی ابزار کارآمد ارتعاش بتن در حجم‌های سنگین است. شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206S06 نیز از همین سری مدل‌های قدرتمند و کارآمد مکانیکی طراحی شده‌ است.

شیلنگ ویبراتور مکانیکی نیکا ابزار مدل SV206S06 تمامی ایده‌آل های شما برای طی شدن قدرتمند پروسه ارتعاش بتن را دارد. این شیلنگ با استفاده از قطعات مرغوب و کاملاً جان سخت طراحی‌ شده است. در عین ‌حال با فنر ۶ متری عملاً از قدرت نفوذ عالی در حجم‌های متراکم بتنی جهت ارتعاش فراگیر برخوردار است. این محصول نیکا ابزار در واقع شیلنگ ویبراتور چینی محصول برند صاحب نام سوپر فوجی است که همواره از بهترین‌های بازار را تولید کرده ‌است.

ویژگی‌های شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206S06

شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار در دسته‌بندی مدل‌های مکانیکی قرار می‌گیرد که توانایی کوپل شدن با انواع مولدهای برقی، بنزینی و حتی دیزلی را دارد. قطر پوکر این شیلنگ ارتعاش ۲ اینچ است که حد متوسطی برای ارتعاش‌های عمیق در عموم فضاهای بتنی است. برای ساخت این شیلنگ ویبراتور ۲ اینچ از پوشش کاملاً محافظ و جان سخت در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک استفاده ‌شده است. در عین ‌حال از انعطاف ‌پذیری خوبی جهت نفوذ عمیق در بتن برخوردار است. از طرفی این شیلنگ ویبراتور 6 متری را باید از نظر قابلیت ارتجاعی فنر آن نیز بررسی کنیم. در این شیلنگ از فنر فولادین با قابلیت ارتجاعی زیاد و به قطر ۱۲ میلی‌متری استفاده شده ‌است. فنری که به ‌خوبی جمع شده و در صورت نیاز به انبارداری فضای کمی را اشغال می‌کند. اما همین قدرت ارتجاعی بالا باعث می‌شود تا به ‌راحتی در باریک‌ترین فضاها نیز حرکت کند.

مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206S06
نام محصولشیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206S06
نوعشیلنگ ویبره مکانیکی
برند سازندهسوپر فوجی-چینی
سایز پوکر۲ اینچ
طول فنر۶ متر
ضخامت فنر۱۲ میلی‌متر
کاربردقابلیت کوپل شدن با انواع مولد برقی، بنزینی و دیزلی و مناسب کار در پروژه‌های متوسط

قیمت شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206S06

قیمت شیلنگ ویبراتور مکانیکی نیکا ابزار مدل SV206S06 با توجه به فاکتورهای تعیین‌ کننده از قبیل کیفیت ساخت، قابلیت کوپل شدن با انواع مبدل‌های برقی، بنزینی و دیزلی در کنار پوکر ۲ اینچی ساخته ‌شده از فولاد ضد زنگ و SV206S06 مقرون ‌به ‌صرفه است. این شیلنگ محصول برجسته‌ای از برند سوپر فوجی است. سوپر فوجی کمپانی صاحب سبک چینی‌ها است که همواره به برندی خوش ‌ساخت با محصولات جان ‌سخت معرفی شده ‌است و در طراحی محصولات خود از قطعات مرغوب با قیمت مناسب استفاده می‌کند. قیمت شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206S06 در مقایسه با دیگر مدل‌های ۶ متری بازار از نوع مکانیکی ارزش خرید بالایی دارد.

  • برای کار کردن با شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV206S06 به چه نوع مولد برقی نیاز داریم؟

    در صورتی ‌که قصد راه‌اندازی مولدهای الکتریکی دارید، باید از مدل‌ها با توان حداقل ۳ اسب بخار استفاده کنید.

  • از چه نوع مولد بنزینی می‌توانیم برای کار با شیلنگ ویبره مکانیکی نیکا ابزار مدل SV206S06 استفاده کنیم؟

    در صورت استفاده از موتور بنزینی باید از نوع تک سیلندر با قدرت حداقل ۵.۵ اسب بخار باشد.

  • متریال کوپلینگ شیلنگ ویبره مکانیکی نیکا ابزار مدل SV206S06 از چیست؟ آیا قابل تعویض است؟

    نیکا ابزار برای ساخت کوپلینگ این شیلنگ از متریال چدنی استفاده کرده ‌است که در صورت شکسته شدن می‌توانیم آن را تعویض کنیم.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: