خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبره دریلی ۲ متری برند پوشش کاران

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ 2 متری ویبره دریلی برند پوشش کاران
  • شیلنگ 2 متری ویبره دریلی برند پوشش کاران
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در فضاها با دسترسی دشوار و یا فضاهای محدود که امکان استفاده از ویبراتورهای بزرگ و قدرتمند مکانیکی امکان‌پذیر نیست، چاره‌ای جز استفاده از ویبره دریلی نداریم. البته در استفاده از این دستگاه زمانی موفق هستید که از شیلنگ ویبره دریلی کارآمدی تهیه کنید. مانند شیلنگ ۲ متری ویبره دریلی پوشش کاران که ساخت ایران است و برای کارهای سبک بتن‌ ریزی و همچنین حضور در شرایط سیار و بسیار محدود طراحی‌ شده است. این شیلنگ ویبره ساخت ایران است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و در ارتعاش بتن یکی از بهترین‌های بازار محسوب می‌شود. از این شیلنگ کارآمد محصول پوشش کاران به ‌راحتی می‌توانید برای کوپل شدن با انواع ویبراتور دریلی استفاده کنید.

ویژگی‌های شیلنگ ۲ متری ویبره دریلی پوشش کاران

شیلنگ ویبراتور دریلی پوشش کاران محصول پیش رو از سری شیلنگ‌های ۲ متری است و مخصوص کوپل شدن با ویبراتورهای دریلی طراحی ‌شده است. پوشش کاران از برندهای برجسته ایرانی است که محصولات خود را در کلاس جهانی و قابل رقابت با بهترین‌های دنیا تولید می‌کند. در این محصول نیز از غلاف کامپوزیتی بسیار مقاوم و ضد آب استفاده ‌شده است. در عین ‌حال این شیلنگ دارای پوکر فولادین ضد زنگ به قطر 1.5 اینچ است. این پوکر از قابلیت تولید ارتعاش سبک با دامنه کوتاه مناسب حجم‌های کوچک و عمیق تا متوسط بتنی طراحی ‌شده است و در دسته‌ بندی از شیلنگ‌های کارآمد و مانور پذیر قرار می‌گیرد که برای کوپل شدن با هر نوع ویبراتور دریلی آمادگی کامل دارد.  

کاربردهای شیلنگ ویبراتور ۲ متری ویبره دریلی پوشش کاران

این شیلنگ خوش ‌ساخت ۲ متری محصول پوشش کاران برای کوپل شدن با انواع ویبراتور دریلی طراحی ‌شده است و قاعدتاً کاربردهای آن در امتداد کاربردهای ویبره دریلی‌ها قرار می‌گیرد. این شیلنگ با پوکر 1.5 اینچی خود می‌تواند ارتعاش سبک دامنه کوتاه با فرکانس بالا را تولید کند که مناسب عملیات ویبره زنی حجم‌های کوچک و قالب‌های باریک و پر از آرماتور بتن است. از طرفی این محصول یک شیلنگ ۲ متری است که در اندازه ایده‌آل برای ویبره زنی بسیاری از فضاهای ساختمانی طراحی ‌شده است. این شیلنگ جان‌ سخت و کارآمد با هر نوع ویبره دریلی کار می‌کند. 

جدول مشخصات فنی شیلنگ ویبره ۲ متری دریلی پوشش کاران
نام محصولشیلنگ ویبره دریلی ۲ متری پوشش کاران
طول۲ متر
سایز پوکر1.5 اینچ
جنس پوکرفولاد ضد زنگ
نوع غلافکامپوزیتی
کاربردقابل کوپل شدن بر انواع ویبراتورهای دریلی

قیمت شیلنگ ۲ متری ویبره دریلی پوشش کاران

قیمت شیلنگ ویبراتور ۲ متری پوشش کاران در سطح شیلنگ‌های میان رده از سری مدل‌های مخصوص دریلی‌ها قرار دارد. پوشش کاران برند مطرحی است که این محصول خوش‌ساخت و جان سخت خود را با قیمت رقابتی و به ‌صرفه عرضه کرده ‌است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: