خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبره دریلی 3 متری برند پوشش کاران

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ 3 متری مخصوص ویبره دریلی برند پوشش کاران
  • شیلنگ 3 متری مخصوص ویبره دریلی برند پوشش کاران
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ارتعاش بتن در فضاهای باریک، عمیق و پر از آرماتور همواره چالش‌ برانگیز است. خصوصاً که بسیاری از این فضاها به‌ راحتی در دسترس قرار نمی‌گیرند. برای یکدست کردن بتن در چنین فضاهایی از انواع ویبره دریلی استفاده می‌کنند که در این ‌میان قاعدتاً ممکن است که برای حباب گیری فضاهای کاملاً عمیق بتنی دست‌ به‌ کار شوید. برای چنین شرایطی می‌توانید از شیلنگ ۳ متری ویبره دریلی پوشش کاران استفاده کنید.

این شیلنگ ویبره دریلی قادر است تا به ‌راحتی به عمق ۳ متری از قالب‌های باریک بتن مانند ستون‌های بتن آرمه نفوذ کرده و تمامی حباب‌های هوای باقیمانده در این فضاهای باریک را خارج سازد. از طرفی در ابعاد بزرگ و با طراحی کاملاً جان سخت ساخته ‌شده که شرایط استفاده از آن در عموم پروژه‌های سبک بتنی را فراهم می‌کند.

نمای کوپلینگ و پوکر شیلنگ ویبراتور دریلی برند پوشش کاران

ویژگی‌های شیلنگ ۳ متری ویبره دریلی پوشش کاران

پوشش کاران از برندهای مطرح و شناخته ‌شده ایرانی است که همواره محصولاتی جان ‌سخت و قابل ‌اعتماد با کارایی بالا در حباب‌گیری بتن را تولید کرده ‌است. محصول پیش رو یک شیلنگ ویبره کارآمد ساخت این برند ایرانی است که به طول ۳ متر و با استفاده از پوکر فولادین با قطر 1.5 اینچ ساخته ‌شده است. این شیلنگ از غلاف کامپوزیتی مقاوم به ‌همراه فنر کاملاً ارتجاعی برای نفوذ در عمیق‌ترین نوع فضاهای بتن ‌ریزی و یا هر نوع فضای پیچیده با تعداد زیاد آرماتور طراحی شده ‌است.

کاربردهای شیلنگ ۳ متری ویبره دریلی پوشش کاران

شیلنگ ۳ متر ویبراتور دریلی پوشش کاران مناسب کار در پروژه‌های بتن‌ریزی از فضاهای ساختمانی است. این شیلنگ به ‌راحتی با موتور ویبره‌های دریلی کوپل شده و به لطف استفاده از یک فنر بلند ۳ متری توانایی نفوذ در قالب‌های عمیق بتنی را دارد. به ‌دلیل تولید ارتعاش سبک و دامنه کوتاه شرایط استفاده از این محصول برای حباب گیری فضاهای باریک بتنی فراهم است. چرا که از دو فاز شدن بتن و در نهایت کرمو شدن آن جلوگیری می‌کند. در عین ‌حال برای کار در قالب‌های بتنی با دسترسی محدود مناسب است.

جدول مشخصات فنی شیلنگ ۳ متری ویبره دریلی پوشش کاران
نام محصولویبره دریلی پوشش کاران
طول شیلنگ۳ متر
سایز پوکر1.5 اینچ
جنس پوکرفولاد ضد زنگ
جنس غلافکامپوزیتی
کاربردحباب‌گیری بافت‌های عمیق بتنی

قیمت شیلنگ ۳ متری ویبره دریلی پوشش کاران

قیمت شیلنگ ۳ متری ویبره دریلی پوشش کاران با توجه به ابعاد طراحی آن و پوکر فولادین و همچنین غلاف کامپوزیتی و در مقایسه با محصولات مشابه از برندهای خارجی کاملاً اقتصادی است و ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: