خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

لنگ کمپکتور نیکا ابزار مدل KL07H

لنگ کمپکتور، برند هیساکی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
لنگ کمپکتور هیساکی، زرد رنگ
  • لنگ کمپکتور هیساکی، زرد رنگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

متراکم سازی خاک مرحله جدی در زیرسازی پروژه‌های عمرانی است. برای این مرحله انواع ابزارهای کوبشی خاک ابداع شده و کاربردی گسترده دارند. مانند انواع کمپکتور که زمین‌کوب هایی کوچک، مانور پذیر برای بسترسازی ساختمان‌ها هستند. البته این دستگاه در اثر کار سنگین دچار فرسایش شده و لنگ کمپکتور از مهمترین بخش‌های آن است که گاهاً لازم است تا آن را تعویض کنید. لنگ کمپکتور نیکا ابزار مدل KL07H از طراحی استاندارد برای نصب شدن بر انواع کمپکتور صفحه ای برخوردار است.

لنگ کمپکتور نیکا ابزار مدل KL07H از برند هیساکی ساخت کشور مالزی است. این لنگ طراحی فنی جان سخت و تخصصی برای نصب شدن در سیستم محرکه کمپکتورهای صفحه ای را دارد و می‌تواند به ‌خوبی با راندمان بالا قدرت چرخش موتور کمپکتورهای صفحه‌ای را به حرکتی رفت و برگشتی با قابلیت تولید ضربات سنگین تبدیل کند.

مزیت لنگ کمپکتور نیکا ابزار مدل KL07H

هیساکی از برندهای صاحب سبک در طراحی ماشین‌آلات ساختمانی است. این برند در زمینه طراحی انواع شاسی برای تجهیز ماشین‌آلات ساختمانی از بهترین‌های جهان است. همچنین بخش بزرگی از محصولات این برند برای تولید قطعات فنی و مکانیکی در ابزارها و ماشین‌آلات ساختمانی است. لنگ کمپکتور نیکا ابزار مدل KL07H محصول برند هیساکی یکی از همین قطعات برجسته فنی است. مزایای استفاده از این لنگ به قرار زیر است:

  • قدرت کوبندگی بالایی برای متراکم کردن لایه‌های عمیق سطح زمین را دارد.
  • با استفاده از فولاد مقاوم و ضد زنگ ساخته ‌شده که بی‌اندازه محکم و جان‌ سخت است.
  • برای کوپل شدن در انواع کمپکتورهای صفحه‌ای استاندارد خصوصاً کمپکتورهای برند هیساکی مناسب است.
  • می‌تواند ضرباتی متوالی با سرعت بالا در قدرت کافی کاملاً عملیاتی را تولید نماید.
  • جان ‌سخت و کارآمد برای تولید ضربات کاملاً کوبنده طراحی شده ‌است.  

کاربرد لنگ کمپکتور نیکا ابزار مدل KL07H

لنگ کمپکتور قطعه‌ای مکانیکی است که برای تبدیل حرکت چرخشی موتور به ضربات کوبنده و حرکت رفت و برگشتی طراحی ‌شده است. این قطعه در واقع یک میل لنگ نامتوازن و سنگین ‌وزن است که در اثر فشار و قدرت چرخش موتور دستگاه شروع به چرخیدن خواهد کرد. در اثر چرخش این میل‌ لنگ سنگین نوعی حرکت ارتعاشی با قدرت بالا به حالت رفت و برگشتی تولید می‌شود. از این قدرت ارتعاشی تولید شده لنگ برای حرکت کوبنده و وارد کردن ضربات صفحه کمپکتور استفاده می‌کنند. لنگ کمپکتور نیکا ابزار مدل KL07H محصول برند هیساکی برای نصب شدن در کمپکتورهای استاندارد صفحه‌ای محصول برند هیساکی و دیگر انواع کمپکتور صفحه ای طراحی ‌شده است و به‌ عنوان قطعه یدکی در صورت خراب شدن لنگ کمپکتورها کارایی دارد.

مشخصات فنی لنگ کمپکتور نیکا ابزار مدل KL07H

لنگ کمپکتور نیکا ابزار مدل KL07H محصول برند هیساکی برای تولید ضربات کوبنده با قدرت ۲ تن طراحی ‌شده است. برای کار کردن با این لنگ به کمپکتور صفحه‌ای با موتور 7.5 اسب بخار نیاز دارید. در عین‌ حال فرکانس ارتعاش این لنگ می‌تواند تا فراتر از 6000 بار در دقیقه باشد. این لنگ برای نصب شدن بر کمپکتورهای صفحه‌ای با ابعاد 0.5 متری مناسب است. همچنین برای ساخت آن از آلیاژ آهن فولادین و مقاوم استفاده ‌شده است. این لنگ قدرت کافی برای کوباندن و متراکم سازی زمین‌های خاکی، سنگلاخی، گلی و حتی ماسه‌ای را تأمین می‌کند.

قیمت لنگ کمپکتور نیکا ابزار مدل KL07H

قیمت لنگ کمپکتور نیکا ابزار مدل KL07H با توجه به کارایی و کیفیت ساخت آن مقرون ‌به ‌صرفه است. هیساکی از برندهای صاحب سبک در عرصه جهانی است که همواره از بهترین قطعات و شاسی‌های ماشین‌آلات ساختمانی را طراحی کرده و محصولات خود را کاملاً رقابتی با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. محصولات هیساکی همگی کیفیت ساخت خوب و کارایی جان ‌سختی دارند. این لنگ نیز استاندارد جانمایی در کمپکتورهای صفحه‌ای طراحی ‌شده که با توجه به کیفیت ساخت با قیمت مناسب و کاملاً رقابتی عرضه می‌شود.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: