خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MT60R03

ماله پروانه ای برند تکنو، سایز 60، گیربکس بزرگ، موتور 7 اسب راتو، چهارزمانه

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ماله پروانه ای 60 سانت شاسی برند تکنو، موتور 7 اسب بنزینی برند راتو، زرد رنگ
  • ماله پروانه ای 60 سانت شاسی برند تکنو، موتور 7 اسب بنزینی برند راتو، زرد رنگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ماله پروانه ای از جمله دستگاه‌های کلیدی در عملیات‌های کف سازی بتن است. در محوطه‌های بزرگ که شرایط مسطح کردن بتن توسط شمشه امکان‌پذیر نیست، استفاده از ماله پروانه ای بنزینی با قدرت مانور بالا بهترین پیشنهاد است. البته برای کار در کنج فضاهای بتنی بهتر است تا از ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MT60R03 استفاده کنید.

ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MT60R03 در سایز ۶۰ سانتی ‌متری مخصوص گوشه زنی طراحی شده ‌است. این ماله پروانه ای تکنو اگر چه طراحی ساده‌ای دارد و کاملاً کوچک با ابعادی جمع‌وجور طراحی ‌شده است، اما در عمل با قدرت موتوری بالا از قدرت مانور پذیری سریع و قابلیت مسطح سازی در فضاهای محدود و هر کنج باریک محوطه کارایی دارد.

ویژگی‌های ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MT60R03

ماله موتوری نیکا ابزار مدل MT60R03 برای کار در محوطه‌های باریک و کنج فضاهای بتنی طراحی‌ شده است. این دستگاه یک ماله پروانه ای ۶۰ سانت است که به ‌راحتی قادر است تا در هر نوع لبه، کنج، کناره دیوار و... برای مسطح سازی بتن استفاده شود.

ماله بغل زن سایز 60 برند تکنو، موتور 7 اسب بنزینی برند راتو چین

در این دستگاه از تیغه ماله پروانه ای از نوع ۶۰ سانت استفاده ‌شده است. همچنین برای ساخت این دستگاه از موتور برند راتو استفاده ‌شده که کیفیت ساخت بالا و کارایی ایده‌آل دارد. این موتور خوش نفس برند راتو از نوع تک سیلندر و بنزین سوز است که با استفاده از عملکرد ۴ زمانه کار می‌کند. حداکثر قدرت این موتور نیز ۷ اسب بخار است. در عین ‌حال با ویژگی تنفس طبیعی و هوا خنک ساخته ‌شده و به روش راه‌انداز هندلی شروع به‌ کار می‌کند. در مونتاژ این دستگاه از گیربکس بزرگ با عملکرد قدرتمند استفاده ‌شده که به‌ راحتی قادر است تا برای مسطح سازی در کنج فضاهای باریک، زوایا، کناره دیواره‌ها و در کل گوشه زنی استفاده شود.

مشخصات فنی ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MT60R03
نام محصولماله موتوری نیکا ابزار مدل MT60R03
سایز۶۰ سانتی‌متر
نوع موتوربنزین سوز تک سیلندر ۴ زمانه
برندراتو
راه‌اندازیهندلی
خنک‌سازیهوا خنک
نوع گیربکسبزرگ
قدرت موتور۷ اسب بخار
کاربردمسطح سازی بتن در گوشه و کنج تا پای دیوارها و MT60R03

قیمت ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MT60R03

قیمت ماله موتوری نیکا ابزار مدل MT60R03 در سطح میان رده بازار قرار دارد که در مقایسه با دیگر رقبای هم‌تراز خصوصاً دیگر چینی‌های بازار ارزش خرید بالایی را کسب کرده ‌است. این دستگاه از نوع ۶۰ سانت و گوشه زن است. ماله‌های گوش زن با توجه به سایز کوچکی که دارند، از سری مدل‌های 90 و یا ۱۲۰ سانت ارزان‌تر هستند. اما به ‌هر حال قیمت آنها کاملاً وابسته به نوع و برند موتور دستگاه متغیر است. در این دستگاه از موتور خوش نفس برند راتو استفاده ‌شده است. راتو از بهترین موتورسازان چینی است که همواره محصولات خود را در کلاس تراز اول جهانی تولید می‌کند. در عین ‌حال قیمت ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MT60R03 با توجه به استفاده از موتور خوش ‌ساخت راتو و قدرت ۷ اسب بخار مناسب است و ارزش خرید معقولی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: