خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MW90W02

ماله پروانه ای برند ویلسون، سایز 90، گیربکس بزرگ، موتور 7 اسب بنزینی ویلسون، چهارزمانه

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
نحوه کار کردن اپراتور با ماله پروانه ای ویلسون سایز 90 با موتور 7 اسب ویلسون زرد رنگ
  • نحوه کار کردن اپراتور با ماله پروانه ای ویلسون سایز 90 با موتور 7 اسب ویلسون زرد رنگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

 توزیع یکدست بتن در پروژه‌های کف‌سازی همیشه چالش‌ برانگیز است، چرا که باید تمامی حباب‌های هوا را خارج کرده و سطحی کاملاً صاف و صیقلی ایجاد نماییم. البته حرفه‌ای‌ها می‌دانند که برای این منظور باید از دستگاه ماله پروانه ای مناسب استفاده کنید. از میان تمامی سایزهای بازار این ماله پروانه ای ۹۰ سانت است که بیشترین کاربرد را دارد. برای این منظور می‌توانید از ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MW90W02 تهیه کنید.

ماله موتوری نیکا ابزار مدل MW90W02 دستگاه خوش ساختی است که طراحی جان ‌سخت و قدرت عملیاتی بالایی دارد. در این دستگاه از موتور قدرتمند برند ویلسون استفاده‌ شده است که از نظر کارایی و عملکرد موتوری در فهرست بهترین‌های بازار قرار می‌گیرد. در عین ‌حال این ماله پروانه ای بنزینی همراه شاسی مقاوم و جان ‌سخت با عملکرد روان و کنترل پذیری ساده‌ای طراحی‌ شده است تا در عمل یکی از کارآمدترین ماله‌های ۹۰ سانت بازار باشد. خصوصاً که با قیمت بسیار مناسب به نسبت دیگر رقبا به فروش می‌رسد.

موتور ویلسون 7 اسب نصب شده روی شاسی ماله پروانه ای ویلسون

ویژگی‌های ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MW90W02

دستگاه ماله موتوری نیکا ابزار مدل MW90W02 در سایز استاندارد ۹۰ سانت طراحی ‌شده است. این سایز، کاربردی‌ترین نوع ماله است که هم برای مسطح سازی بتن در فضاهای کوچک و هم به ‌جهت مسطح سازی بتن در فضاهای بزرگ ساختمانی و محوطه‌های شهری کارایی دارد. برای مونتاژ این دستگاه از موتور تک سیلندر و بنزین سوز با عملکرد چهار زمانه از برند ویلسون استفاده ‌شده است. این ماله پروانه ای ویلسون دارای قدرتی بالغ بر ۷ اسب بخار است که به روش هوا خنک و تنفس طبیعی و با استفاده از مکانیزم راه‌انداز هندلی کار می‌کند. در عین ‌حال به ‌راحتی می‌توانید الحاقی‌ها مانند سینی ماله پروانه ای را بر روی تیغه‌های هلیکوپتری سوار کرده و در پروژه‌های عمیق بتن‌ ریزی و یا زمانی ‌که بتن هنوز خیس است، به ‌خوبی استفاده کنید. شاسی مقاوم، امکان کنترل ساده، طراحی ارگونومیک، قابلیت مانور پذیری زیاد و قدرت بالای ۷ اسب بخار از دیگر ویژگی‌های برجسته ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MW90W02 هستند.

مشخصات فنی درج شده روی ماله موتوری ویلسون

 

مشخصات فنی ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MW90W02
نام محصولماله موتوری نیکا ابزار مدل MW90W02
برند موتورویلسون
نوع موتورتک سیلندر با عملکرد ۴ زمانه
سیستم خنک کاریهوا خنک
سیستم راه‌اندازیهندلی
سایز ماله‌کشی۹۰ سانت
قدرت موتور۷ اسب بخار
ویژگی‌هاطراحی ارگونومیک، قابلیت کنترل پذیری، عملکرد روان و قدرتمند

قیمت ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MW90W02

قیمت ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MW90W02 با توجه به استفاده از موتور بنزینی برند ویلسون مقرون ‌به ‌صرفه است. ویلسون از برندهای صاحب سبک در جمع برندهای چینی است که در زمینه طراحی انواع موتورهای احتراق داخلی فعالیت می‌کند. این برند توانسته است تا موتورهای کوچک، خوش نفس اما کاملاً قدرتمند و جان ‌سختی را طراحی کرده و همواره یکی از برندهای مطرح بازار باشد. البته قیمت موتورهای ویلسون در فهرست اقتصادی‌ترین مدل‌های بازار از برندهای چینی قرار دارد. نکته‌ای که در قیمت ماله موتوری نیکا ابزار مدل MW90W02 نیز تأثیرگذار بوده و این دستگاه را به یکی از مانور پذیرترین و خوش قیمت‌ترین ها تبدیل کرده‌ است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: