خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

میلگرد بر نیکا ابزار مدل GH323T02

میلگرد بر هیدرولیک، قابلیت خم و برش میلگرد تا سایز 32، تکفاز، پمپ دنده‌ای تیپ 2، موتور 3 اسب تکفاز، نوع کاربری اهرمی، 2 چرخ پیکانی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
میلگرد بر سایز 32 در حال تولید داخل کارگاه صنعتی
  • میلگرد بر سایز 32 در حال تولید داخل کارگاه صنعتی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

معرفی میلگرد بر نیکا ابزار مدل GH323T02

این نمونه از قیچی میلگرد بر به یک موتور با توان 3 اسب بخار مجهز است و به دلیل پمپ قدرتمند، فک‌های مستحکم و قدرت بالایی که دارد به راحتی می‌تواند میلگردهای مختلف تا سایز 32 را به سادگی خم و برش بزند. همچنین جهت راحتی در حمل و نقل و جابجایی، دو چرخ پیکانی در زیر دستگاه تعبیه گردیده است و به همین جهت در دسته انواع میلگرد بر دو چرخ پیکانی قرار می‌گیرد. 

کاربرد میلگرد بر نیکا ابزار مدل GH323T02

از کاربردهای اصلی این  میلگرد بر سایز 32 که در دسته انواع میلگرد بر تک فاز قرار می‌گیرد، می‌توان به پروژه‌های عمرانی سنگین و با حجم بالا که نیاز است چند میلگرد را توام برش زد و  یا سایزهای بزرگ و مختلف از آرماتورها را به اندازه‌های مختلف در آورد، اشاره نمود.

ویژگی‌های میلگرد بر نیکا ابزار مدل GH323T02

این نمونه از قیچی به یک موتور 3 اسب تکفاز 1400 دور، سیم پیچ مس، تکفاز، پوسته چدن و با کیفیت بسیار بالا مجهز است. این موتور نیروی محرک موردنیاز جهت خم و برش زدن میلگرد در سایزهای مختلف را فراهم می‌کند. پمپ دستگاه از نوع هیدرولیک دنده‌ای می‌باشد، که محدوده وسیعی از دبی و فشار را پوشش می‌دهد و پرکاربردترین نمونه مورداستفاده در دستگاه‌های صنعتی با سیستم هیدرولیک است.

قیچی برش میلگرد، سایز 32، دو چرخ پیکانی، موتور 3 اسب تکفاز

دو چرخ پیکانی با سایز بزرگ در زیر دستگاه تعبیه گردیده است، تا در هنگام خم و برش میلگردهای بزرگ سایز 32، دچار ترکیدگی و یا پارگی نشود. همین طور حمل و نقل آن به راحتی و بدون هیچ دردسری انجام می‌پذیرد. تیغه‌های دستگاه از فولاد سختکاری شده تهیه شده‌اند تا در اثر فشار و در حین برش میلگردهای بزرگ، دچار شکستگی یا خوردگی نشوند.

مشخصات فنی میلگرد بر نیکا ابزار مدل GH323T02
نام دستگاهمیلگرد بر هیدرولیک
نوع کاربریاهرمی
سایز دستگاهخم و برش تا میلگرد 32
ولتاژ220 ولت
نوع موتورالکتریکی تک فاز
توان موتور3 اسب بخار
سرعت موتور 1400 دور
کشور سازندهچین
نوع سیم پیچمس
فرکانس50/60 هرتز
نوع سیستمهیدرولیکی
مدل پمپدنده‌ای تیپ 2
وزن دستگاه150 کیلوگرم
نحوه جابجایی دو چرخ پیکانی

قیمت میلگرد بر نیکا ابزار مدل GH323T02

این مدل از قیچی میلگرد دارای قدرت و توان بسیار بالایی است، که به راحتی می‌تواند میلگردهای تا سایز 32 را برش دهد. شما همواره می‌توانید  جهت خرید این محصول و اطلاع از قیمت، با کارشناسان ما در نیکا ابزار تماس حاصل فرمایید و از مشاوره فنی بهره‌مند شوید.

  • دلایل زور نداشتن قیچی میلگرد بر در حین برش چیست؟

    از دلایل کار نکردن و یا زور نداشتن قیچی، می‌توان به عدم وجود روغن داخل مخزن پمپ هیدرولیک اشاره نمود. در صورتی که دستگاه قدرت ندارد، سریعا روغن پمپ هیدرولیک را چک کنید.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: