خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبراتور برقی نیکا ابزار مدل VB2S01

ویبراتور برقی 2 اسب، برند تکنو، 3000 دور، شاسی ثابت، سیم پیچ مس

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ویبراتور برقی تکنو 2 اسب بخار، شاسی ثابت
  • ویبراتور برقی تکنو 2 اسب بخار، شاسی ثابت
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

توزیع یکدست بتن در تمامی فضاها مادامیکه بافت آن همگن و بدون حباب است، شرایط کاملاً ایده‌آل در عموم پروژه‌های عمرانی است. برای چنین هدفی باید مراحل ارتعاش بتن را سپری کنیم و ویبراتور برقی یکی از بهترین ابزارها محسوب می‌شود. البته در بسیاری از پروژه‌های معمول ساختمان سازی استفاده از ویبراتور برقی ۲ اسب کافی است و برای این منظور می‌توانید از ویبراتور برقی نیکا ابزار مدل VB2S01 تهیه کنید.

ویبره برقی نیکا ابزار مدل VB2S01 برای کارهای متوسط بتن ‌ریزی طراحی ‌شده است. این دستگاه محصول برند تکنو و ساخت کشور چین است که تمامی الزامات فنی برای یک ارتعاش قدرتمند و پیوسته را دارد. این ویبراتور برقی تکنو به ‌راحتی در سطح پروژه‌های ساختمان ‌سازی راه‌اندازی خواهد شد و در شرایط مختلف از عملیات‌های ارتعاش بتن از فونداسیون تا ویبره زنی قالب ستون‌های بتن‌آرمه کارایی دارد.

ویبراتور برقی تکنو، سیم پیچ مس، تکفاز، همراه سیم برق، زرد رنگ

ویژگی‌های محصول ویبراتور برقی نیکا ابزار مدل VB2S01

ویبره برقی نیکا ابزار مدل VB2S01 از سری مدل‌های شاسی ثابت است. البته برای طراحی این محصول از یک شاسی کاملاً مستحکم در ابعادی جمع‌وجور و با قابلیت جابجایی ساده استفاده شده ‌است. برای ساخت این ویبراتور برقی شاسی ثابت از یک الکتروموتور ۲ اسب با سیم پیچ تمام مس کار گرفته شده که این موتور الکتریکی از نوع تکفاز است و برای آغاز به‌ کار آن باید از برق ۲۲۰ ولت شهری استفاده کنید. در سطح فضاهای معمول کارگاه‌های ساختمان ‌سازی شهری به این مقدار ولتاژ تکفاز دسترسی دارید. ویبراتور برقی نیکا ابزار مدل VB2S01 از نوع ۳۰۰ دور طراحی‌ شده است و در عمل قادر است تا با عموم شیلنگ ویبراتورهای مکانیکی با سایز ۱ اینچ و بالاتر کار کند. شاسی محکم فلزی از نوع ثابت، قابلیت حمل‌ونقل ساده، قدرت مانور پذیری برای کار با انواع شیلنگ در انواع حجم‌های بتنی از جمله ویژگی‌های برجسته این محصول هستند.

ویبراتور شاسی ثابت برقی، تکفاز، سیم پیچ مسی

 

مشخصات فنی محصول ویبراتور برقی نیکا ابزار مدل VB2S01
نام محصولویبره برقی نیکا ابزار مدل VB2S01
نوعشاسی ثابت
نوع مولدموتور الکتریکی تک‌فاز
ولتاژ۲۲۰ ولت AC
توان موتور۲ اسب بخار
فرکانس ارتعاش۳۰۰ دور
ویژگیقابلیت کوپل شدن با انواع شیلنگ ویبراتور مکانیکی، سیم پیچ تمام مس، ابعاد جمع‌وجور با قابلیت حمل‌ونقل ساده

قیمت محصول ویبراتور برقی نیکا ابزار مدل VB2S01

قیمت ویبراتور برقی نیکا ابزار مدل VB2S01 با توجه به فاکتورهایی از قبیل طراحی شاسی مقاوم فلزی و بهره‌مندی از موتور قدرتمند ۲ اسب بخار برند تکنو در فهرست مدل‌های اقتصادی و ارزشمند بازار قرار دارد. این محصول در سطح میان رده‌ای از بازار قرار گرفته و از نظر کیفی و کارایی توان رقابت با بهترین‌های بازار را دارد. تکنو برند شناخته ‌شده چینی است که محصولات خود را در سطح کلاس جهانی طراحی کرده ‌است. محصولات تکنو ساخت کشور چین با قیمت اقتصادی و کاملاً رقابتی فروخته می‌شوند. مادامیکه در جان‌ سختی و کارایی می‌توانند با رقبای هم‌تراز و برجسته خود رقابت کنند. قیمت ویبره برقی نیکا ابزار مدل VB2S01 در مقایسه با دیگر ویبره برقی‌های شاسی ثابت ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: