خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبراتور دریلی سوپر تکنو 3 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
دستگاه ویبراتور دریلی سوپر تکنو ۱ متری
  • دستگاه ویبراتور دریلی سوپر تکنو ۱ متری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ویبراتور دریلی تکنو 3 متری ۱۴۰۰ وات در تیپ ماشین‌های ارتعاش نیمه‌سنگین از مدل‌های قابل‌حمل طراحی شده‌ است. این ویبراتور با الگوی مدل‌های دریلی شرایط جابه‌جایی ساده‌ای دارد و با آن می‌توانید در هر مکان و فضایی از پروژه‌های بتن‌ریزی شده به انبوه فعالیت‌های ارتعاش بپردازید. این ویبراتور دریلی مخصوص انجام حباب گیری در فضاهای باریک اما عمیق از نواحی بتن‌ریزی شده طراحی شده ‌است. این محصول ویبره برقی دریلی سوپر تکنو توانایی ایجاد ارتعاش فرکانس بالا با دامنه کوتاه را دارد و کاملاً مناسب استفاده از نواحی عمیق با حجم آرماتورهای زیاد می‌باشد.

مشخصات فنی ویبراتور دریلی ۱۴۰۰ وات تکنو

شیلنگ ارتعاش با طول 3 متری مشخصه برجسته در بحث فنی ویبره دریلی تکنو ۱۴۰۰ وات می‌باشد. این شیلنگ تقریباً طولانی از بزرگترین شیلنگ‌ها در طراحی ویبراتورهای دریلی است و مخصوص عملیات حباب گیری در عمق زیاد بتن طراحی شده‌ است. ویبراتور دریلی تکنو 3 متری ۱۴۰۰ وات دارای یک پوکر بلند با قطر 1.5 اینچی است. این پوکر توانایی ارتعاش سبک با دامنه کوتاه دارد. بخش فلزی پوکر کاملاً بلند است تا ضریب تاثیر ارتعاش در عمق بیشتری از بتن را تامین نماید.

برای ارتعاش این شیلنگ ویبره 3 متری در بطن طراحی بخش موتوری از یک الکتروموتور توانمند ۱۴۰۰ وات تکفاز استفاده شده ‌است. این موتور کاملاً توانمند است و می‌تواند مقدار نیروی قابل‌توجهی برای ایجاد ارتعاش فراگیر از حجم نهایی بتن را تامین نماید.                    

ویبراتور برقی دریلی 3 متری تکنو دارای یک پوسته دو تکه از تلفیق بدنه فلزی و پلاستیکی است. بخش فلزی پوسته فضای طراحی برجسته‌تری دارد. این بخش از جنس آلومینیوم است و با طراحی کاملاً مقاوم و سبک‌وزن مقدار مقاومت فیزیکی کل ساختار ویبراتور 3 متری تکنو را ارتقا بخشیده است. اما در بخش انتهایی از پوسته ویبره دریلی تکنو 3 متری ۱۴۰۰ وات از یک دسته بدنه پلاستیکی استفاده شده ‌است. پلاستیک کار شده این بدنه از جنس پلیمر بسیار مرغوب با کیفیت کاملاً مطلوب است. این دسته طراحی کاملاً ارگونومیک دارد تا اپراتورها در هنگام کار و عملیات ویبره زنی با مشکل خاصی مواجه نباشند. در کل ویبراتور برقی دریلی 3 متری تکنو طراحی مقاوم و کاملاً ارگونومیک دارد که شرایط استفاده از آن را ساده‌تر خواهد کرد.

ویبراتور دریلی سوپر تکنو 3 متری

کاربرد ویبره دریلی تکنو 3 متری ۱۴۰۰ وات

ویبره دریلی‌ها تماماً از تیپ ماشین‌های ارتعاش سبک هستند و ارتعاش آنها مخصوص عملیات حباب گیری حجم‌های اندک در فضاهای محدود بتن‌ریزی شده می‌باشد. ارتعاش تولید شده ویبراتور دریلی تکنو 3 متری ۱۴۰۰ وات نیز از این شرایط کاربردی برخوردار است. ارتعاش تولید شده این ویبراتور حجم فرکانس بالا با دامنه کوتاه دارد. ارتعاش ویبره دریلی تکنو 3 متری ۱۴۰۰ وات مناسب عملیات حباب گیری در فضاهای کوچک اما عمیق بتن می‌باشد. قالب ستون‌های بتنی، دیوارهای بتنی و برخی از قالب محصولات از پیش ‌ساخته ‌شده بتن از این موارد هستند. شیلنگ طولانی 3 متری این ویبراتور به‌ راحتی تا عمق بتن نفوذ می‌کند و با ارتعاش بتن بدون خطر دو فاز شدن و یا آب انداختن، حجم نهایی بتن را یکدست خواهد کرد. قیمت ویبراتور دریلی 3 متری تکنو در مقایسه با قابلیت‌های کاربردی آن مقرون‌به‌صرفه است. این محصول یک میان رده توانمند است. عمده ‌فروش ویبره دریلی تکنو 3 متری مخصوص حباب گیری ستون‌های بتنی انجام می‌شود.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: