خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبراتور دریلی سوپر فوجی 2 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ویبراتور دریلی سوپر فوجی ۲ متری
  • ویبراتور دریلی سوپر فوجی ۲ متری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ویبراتور دریلی سوپر فوجی 2 متری با طراحی در بدنه‌ای از تلفیق فلز و پلاستیک به همراه جانمایی موتور قدرتمند ۱۲۰۰ وات در کنار بهره‌مندی از طراحی کاملا ارگونومیک برای هر نوع عملیات سبک ارتعاش بتن و یا حضور در فضاهای سیار و مکان‌ها با دسترسی دشوار ساخته شده است. این دستگاه که در دسته ویبراتور دریلی قرار دارد، در حین کار عملکرد ثابتی دارد و می‌تواند ارتعاش‌های موثر بتن در عمق زیاد را تولید نماید. از طرفی با وزن نسبتاً سبکی طراحی شده است تا عملاً برای در دست گرفتن و استفاده اپراتوری یک دستگاه کاملا ارگونومیک باشد. با این وجود در طراحی آن از مولفه‌های مقاومت فیزیکی و طراحی جان سخت کم گذاشته نشده است، زیرا این ویبراتور تفنگی سوپر فوجی ۲ متری دارای پوسته مقاومی است تحمل ضربه خوردن و یا شرایط سخت محیط کارگاهی دارد.

مشخصات فنی ویبره دریلی سوپر فوجی 2 متری

ویبراتور تفنگی سوپر فوجی 2 متری دستگاه الکترومکانیکی تولید ارتعاش سبک مخصوص عملیات‌های نه چندان حجیم بتنی و یا بتن‌ها در قالب‌های عمیق و باریک است. برای تولید ارتعاش این دستگاه از حضور موتور تکفاز ۲۲۰ ولت با قدرت ۱۲۰۰ وات استفاده شده است. موتور این ویبراتور دستی سوپر فوجی طراحی با سیم پیچ تمام مس دارد که تحت راندمان مناسب و تولید صدای اندک کار می‌کند.

ویبراتور دریلی سوپر فوجی ۲ متری

 

 برای تکمیل طراحی این دستگاه یک شیلنگ ارتعاش 2 متری پیش ‌بینی شده است و در انتهای این شیلنگ از پوکر با ضخامت ۳۵ میلیمتر استفاده شده تا در عمل قابلیت ارتعاش فضاهای باریک بتن ریزی شده فراهم باشد. ویبره دریلی سوپر فوجی 2 متری با بهره‌مندی از پوسته فلزی و پلاستیکی طراحی سبک وزن در حدود ۰.۸ کیلوگرم دارد که با الگوی ساخت ارگونومیک کاملاً مناسب حمل و نقل ساده و سریع در فضاهای عمرانی ساخته شده است.

مشخصات فنی ویبره دریلی 2 متری سوپر فوجی
سایز پوکر1.5 اینچ
برند ویبراتور دریلیسوپرفوجی
پوسته موتور آلومینیم
طول شیلنگ2متر
میزان ولتاژ220 ولت
توان موتور1250 وات
فرکانس ارتعاش1300 ضربه در دقیقه
وزن دستگاه5.5 کیلوگرم 

کاربرد ویبره تفنگی سوپر فوجی 2 متری

از منظر کاربردی این دستگاه برای حضور در طیف گسترده از عملیات‌های سبک ارتعاش طراحی شده است. ویبراتور تفنگی سوپر فوجی 2 متری سبک وزن با طراحی ارگونومیک است که کاملا مناسب بهره‌مندی در شرایط قابل حمل در پروژه‌های سیار است. لذا عمده کاربرد ویبره دریلی سوپر فوجی ۲ متری برای ارتعاش بتن در شرایط با جابجایی زیاد و یا تعداد قالب‌های زیاد است. در عین حال قدرت مانور بالا برای ویبره زنی مکان‌ها با دسترسی دشوار را دارد.

ویبراتور دریلی سوپر فوجی ۲ متری

این دستگاه به مانند هر دستگاه ویبراتور دریلی برای تولید ارتعاش سبک با دامنه کوتاه و کاملا پیوسته طراحی شده است. همچنین بهره‌مندی از موتور ۱۲۰۰ وات عملاً این دستگاه را در جمع قدرتمندترین ویبره تفنگی‌ها قرار می‌دهد که کاملا مناسب ارتعاش بتن در فضاهای باریک و عمیق مانند قالب ستون‌ها و یا دیوار‌های بتن آرمه است.

قیمت ویبراتور دریلی سوپر فوجی 2 متری

قیمت ویبراتور دریلی سوپر فوجی 2 متری در مقایسه با کارایی و کیفیت ساخت این محصول کاملا مقرون به صرفه می‌باشد. این دستگاه چینی کیفیت ساخت بالایی دارد و در ساخت آن از موتور قدرتمندی استفاده شده است که قطعاً ویژگی برجسته در مقایسه با دیگر محصولات مشابه بازار است. قیمت ویبراتور دستی سوپر فوجی 2 متری در سطح میان رده بازار قرار دارد و ارزش خرید آن در جمع دیگر رقبا، برجسته و شرایط استفاده از آن کاملاً عملیاتی است.

جعبه ویبراتور دریلی سوپر فوجی ۲ متری

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: