خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبراتور دریلی مایکوتا 1 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور ویبره دریلی برند مایکوتا پوسته فلزی
  • موتور ویبره دریلی برند مایکوتا پوسته فلزی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در پروژه‌هایی بتن ‌ریزی به ارتعاش مناسب بتن جهت حباب گیری و توزیع یکدست آن نیاز داریم. اما برنامه شما برای رسیدن به فضاها با دسترسی دشوار و یا شرایط سیار چیست؟ در چنین شرایطی استفاده از ویبراتور دریلی توصیه می‌شود. البته اگر جان سختی و استحکام فیزیکی دستگاه برای شما اهمیت بالایی دارد، بهتر است که از ویبراتور دریلی فلزی استفاده کنید. ویبره دریلی مایکوتا ۱ متری محصولی با مانور سریع، عملکرد مؤثر در حباب گیری و در نهایت قدرت فیزیکی مناسب در پروژه‌های بزرگ اما نه‌ چندان عمیق بتنی است. این ویبراتور دریلی مایکوتا با بهره‌مندی از المان‌های کاملاً ارگونومیک طراحی‌ شده است. بدنه جان سخت و سبک اما قدرت ارتعاش بالایی دارد. این دستگاه با طراحی کوچک می‌تواند دستیار قدرتمند و خوش دست شما برای ارتعاش‌های سبک بتنی باشد.

ویبره دریلی برند موکیتا دارای دسته اضافی

کاربردهای ویبراتور دریلی مایکوتا ۱ متری

ویبره دریلی مایکوتا ۱ متری برای ارتعاش و حباب گیری بتن در فضاهای نه‌ چندان عمیق بتنی و بزرگ مانند محوطه‌ها، کف سازی و یا بتن ‌ریزی سقف از فضاهای ساختمانی کارایی دارد. اولین قابلیت کاربردی این محصول در سیار بودن آن است. چرا که به ‌راحتی می‌توانید این دستگاه را در دست گرفته و در محوطه‌های بزرگ بتن ‌ریزی جابه‌جا شوید. در عین ‌حال برای فضاها با امکان دسترسی دشوار ویبراتورهای مکانیکی نیز مناسب است. به‌ این ‌ترتیب یک گزینه ایده‌آل برای ارتعاش بتن در طراحی سقف فضاهای ساختمانی است. از طرفی این دستگاه قادر است تا ارتعاش سبک و دامنه کوتاه را تولید کند که برای توزیع یکسان و هدفمند بتن بدون خطر جابجایی خرده سنگ‌ها کارایی دارد.

جعبه ویبره دریلی برند مایکوتا سبز رنگ

ویژگی‌های ویبراتور دریلی مایکوتا ۱ متری

ویبره دریلی مایکوتا ۱ متری با استفاده از بدنه تلفیق فلز و پلاستیک ساخته ‌شده است. البته بخش بزرگی از قسمت جلوی بدنه این دستگاه فلزی است. به‌ این ‌ترتیب برای کار در پروژه‌های سخت و سنگین کارایی کامل دارد. برای ساخت این محصول از موتور الکتریکی با توان ۱۲۵۰ وات استفاده ‌شده است. این موتور تمام مس است که با استفاده از ولتاژ ۲۲۰ ولت AC راه‌اندازی می‌شود. برای طراحی این دستگاه از یک شیلنگ ارتعاش با قابلیت ارتجاعی کامل استفاده ‌شده است که طول آن ۱ متر و سایز پوکر آن ۱ اینچ است. از این دستگاه می‌توانیم برای ارتعاش سبک فرکانس بالا و دامنه سبک استفاده کنیم.

مشخصات فنی ویبراتور دریلی مایکوتا ۱ متری
نام محصولویبره دریلی مایکوتا ۱ متری
توان۱۲۵۰ وات
ولتاژ۲۲۰ ولت
طول شیلنگ1 متر
سایز پوکر۱ اینچ
حداکثر میزان لرزش0.55 میلی‌متر
قفل کن کلید پاوردارد
جنس بدنهفلز-پلاستیک
وزن۴ کیلوگرم

قیمت ویبراتور دریلی مایکوتا ۱ متری

قیمت ویبره دریلی مایکوتا ۱ متری در سطح میان رده بازار قرار دارد. مایکوتا برند شناخته ‌شده چینی است که در سطح طراحی تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی از بهترین‌های بازار است که محصولات خود را با قیمت مناسب و قابل رقابت با دیگر برندهای بازار عرضه می‌کند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: