خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبراتور دریلی مایکوتا 3 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پوسته ویبره دریلی فلزی برند مایکوتا
  • پوسته ویبره دریلی فلزی برند مایکوتا
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برای ارتعاش بتن در فضاهای محدود با دسترسی دشوار و پر از آرماتور چکار می‌کنید؟ قطعاً کارکرد با یک دستگاه ویبراتور دریلی را پیشنهاد می‌کنید. برای قالب‌های عمیق از فضاهای متنوع ساختمانی نیز می‌توانید از ویبراتور دریلی مایکوتا ۳ متری استفاده کنید. این دستگاه با پوسته فلزی طراحی ‌شده و قدرت بالایی برای ارتعاش حجم‌های عمیق و سنگین و پر از آرماتور بتنی دارد. این ویبراتور دریلی مایکوتا با طراحی بدنه ارگونومیک و ساختار محکم فلزی ساخته ‌شده است که به‌ راحتی قادر است تا ارتعاش عمیق در فضاهای بزرگ بتنی را مدیریت کند. در عین ‌حال جان ‌سخت و مطمئن طراحی ‌شده و به نسبت کیفیت و کارایی محصولی با کارکرد طولانی ‌مدت و خوش قیمت است که می‌تواند دستیار خوش‌ ساختی برای شما در عموم پروژه‌های بتن‌ ریزی باشد.

کاربردهای ویبراتور دریلی مایکوتا ۳ متری

ویبره دریلی مایکوتا ۳ متری برای کار در قالب‌های عمیق با دسترسی دشوار طراحی ‌شده است. اصلی‌ترین کاربرد این دستگاه سیار بودن آن است. بدون هیچ چالشی و به ‌راحتی می‌توانید از این ویبره دریلی فلزی در پروژه‌های بزرگ بتن ‌ریزی استفاده کنید. در عین ‌حال برای بسیاری از شرایط مانند دهانه بلند قالب‌های ساختمانی از قبیل ستون‌ها کارایی دارد. تا جاییکه یک دستگاه ایده‌آل برای دسترسی به فضاهای محدود ساختمانی است. اما مهمترین جنبه کاربردی ویبره دریلی مایکوتا ۳ متری در ارتعاش فرکانس بالا و دامنه کوتاه آن است که این دستگاه را برای نفوذ عمیق در قالب‌های باریک و ارتعاش کامل بدون خطر دو فاز شدن مانند ته‌نشین شدن سنگدانه‌ها مناسب خواهد کرد.

کارتون ویبراتور دریلی برند موکیتا

ویژگی‌های ویبراتور دریلی مایکوتا ۳ متری

ویبره دریلی مایکوتا ۳ متری با استفاده از یک بدنه ارگونومیک در تلفیقی از فلز و پلاستیک ساخته ‌شده است. اما بخش فلزی آن در سمت جلوی دستگاه برجسته است. در عین ‌حال برای تأمین توان این دستگاه از موتور برق تک‌فاز و قدرت ۱۲۵۰ وات استفاده ‌شده که جهت راه‌اندازی به برق ۲۲۰ ولت تک‌فاز نیاز دارد. از شیلنگ ارتعاش ۳ متری با پوکر 1 اینچی برای اتصال به این دستگاه استفاده ‌شده است. در عین ‌حال می‌تواند لرزش با فرکانس بالا و دامنه نسبتاً کوتاه 0.55 میلی‌متری را تولید نماید.

مشخصات فنی ویبراتور دریلی مایکوتا ۳ متری
نام محصولویبره دریلی مایکوتا ۳ متری
توان۱۲۵۰ وات
ولتاژ۲۲۰ ولت
طول شیلنگ۳ متر
سایز پوکر۱ اینچ
حداکثر میزان لرزش0.55 میلی‌متر
قفل کن کلید پاوردارد
جنس بدنهنیمه فلزی
وزن۴ کیلوگرم

قیمت ویبراتور دریلی مایکوتا ۳ متری

قیمت ویبره دریلی مایکوتا ۳ متری در سطح محصولات میان رده از کشور چین قرار دارد که به نسبت کارایی و کیفیت ساخت آن با قیمت مناسب و تقریباً اقتصادی به فروش می‌رسد. این محصول در کارایی قابل ‌اعتماد و در کیفیت جان‌ سخت و خوش قیمت است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: