خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

کمپکتور نیکا ابزار مدل KS10HE

کمپکتور صفحه ای، شاسی هیساکی، موتور ETQ، گازوئلی 5 اسب

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کمپکتور دیزل با موتور 5 اسب گازوئیلی ای تی کیو، شاسی هیساکی
  • کمپکتور دیزل با موتور 5 اسب گازوئیلی ای تی کیو، شاسی هیساکی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

کوباندن لایه‌های خاکی در مراحل مختلف حفاری و عملیات‌های پی‌سازی و حتی متراکم سازی خاک‌های اضافه شده در پروژه‌های ساختمانی و یا راه‌سازی از مراحل پیچیده، حساس و کاملاً جدی است که در اجرای آنها به ابزارهای متراکم سازی خاک مانند کمپکتور نیاز داریم. در بسیاری از فضاهای محدود مانند پی‌ریزی ساختمان استفاده از کمپکتور صفحه‌ای ترجیح داده می‌شود. در این میان و برای قدرت‌نمایی هر چه بیشتر می‌توانید از زمین کوب نیکا ابزار مدل KS10HE استفاده کنید.

کمپکتور نیکا ابزار مدل KS10HE از سری مدل‌های صفحه‌ای است که با استفاده از شاسی مقاوم هیساکی و موتور قدرتمند و دیزلی برند ETQ مونتاژ شده ‌است و به ‌راحتی قادر است تا قدرت کافی سنگین‌ترین نوع عملیات‌های کوبش و متراکم سازی خاک را تکمیل نماید.

مشخصات فنی کمپکتور نیکا ابزار مدل KS10HE

کمپکتور نیکا ابزار مدل KS10HE یک نوع صفحه‌ای است که در ابعاد صفحه 0.5 متری و البته کاملاً قدرتمند با استفاده از موتور دیزلی طراحی ‌شده است. نیکا ابزار برای مونتاژ این محصول خود از شاسی مقاوم برند هیساکی استفاده کرده ‌است. هیساکی برند شناخته ‌شده در طراحی شاسی انواع ماشین‌آلات ساختمانی است. ابعاد صفحه کوبنده این کمپکتور هیساکی 0.5 متر است که برای ساخت آن از صفحه فولادین سنگین و ضد خش و در عین ‌حال ضد زنگ استفاده کرده‌اند. این محصول در واقع یکی از خوش دست‌ترین کمپکتور دیزلی بازار است. برای ساخت این دستگاه از موتور تک سیلندر و ۴ زمانه و گازوئیلی برند ETQ استفاده‌ شده است که می‌تواند قدرتی معادل ۵ اسب بخار را تولید نماید. این موتور از قابلیت کار برای مدت زمان طولانی آن‌هم در شرایط سخت برخوردار است.

کاربردهای کمپکتور نیکا ابزار مدل KS10HE

کمپکتور صفحه‌ای نیکا ابزار مدل KS10HE مونتاژ شده با شاسی از برند هیساکی و موتور دیزلی از برند ETQ قابلیت‌های کاربردی گسترده‌ای دارد. اولین قابلیت این محصول طراحی بر پایه مدل‌های صفحه‌ای است که استفاده از آن را برای متراکم سازی و کوباندن خاک در فضاهای محدود مانند پی‌سازی ساختمان ممکن می‌سازد. نکته دوم بهره‌مندی از موتور دیزلی است که قدرتمند است و قابلیت کار در مدت زمان طولانی و البته فعالیت در مناطق دور افتاده را دارد.

مشخصات فنی کمپکتور نیکا ابزار مدل KS10HE
نام محصولزمین کوب نیکا ابزار مدل KS10HE
نوعصفحه‌ای
برند شاسیهیساکی
ابعاد صفحه0.5 متر
برند موتورETQ
نوع موتوردیزلی- تک سیلندر ۴ زمانه
قدرت موتور۵ اسب بخار
قدرت کوبندگی1.5 تن در هر ضربه

قیمت کمپکتور نیکا ابزار مدل KS10HE

قیمت زمین کوب نیکا ابزار مدل KS10HE با توجه به مونتاژ هوشمندانه این محصول در به‌ کارگیری شاسی هیساکی و موتور دیزلی ETQ قابل ‌توجه و کاملاً اقتصادی و به ‌صرفه است. هیساکی و ETQ هر دو برندهای شناخته ‌شده هستند که این محصول را هر چه برجسته‌تر خواهند کرد و قیمت آن را هرچه اقتصادی تر خواهد کرد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: