خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS1000M05

بالابر ساختمانی 1 تن، موتور 10 اسب سه فاز موتوژن، 1400 دور، گیربکس vf150 سهند اصفهان، پوسته چدن، سایز سیم بکسل نمره 10، شاسی بالابر نبشی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
بالابر مصالح 1 تنی، موتور 10 اسب موتوژن، سیم پیچ مسی
  • بالابر مصالح 1 تنی، موتور 10 اسب موتوژن، سیم پیچ مسی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در پروژه‌های سنگین فعالیت‌های عمرانی با حجم قابل ‌توجه جابجایی مصالح روبه‌رو هستیم که باید از استراتژی هدفمند استفاده کنیم. استفاده از بالابر ساختمانی با ظرفیت کافی یکی از مهمترین برنامه‌های شما خواهد شد. در این‌باره می‌توانید از بالابر ساختمانی ۱ تن استفاده کنید. بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS1000M05 در سطح نمونه های ۱ تنی و برای کار در پروژه‌های بسیار بزرگ عمرانی طراحی شده ‌است.

بالابر ساختمانی ۱ تن نیکا ابزار مدل BS1000M05 با استفاده از موتور قدرتمند ۱۰ اسب بخار به ‌راحتی قادر است تا حجم و وزن قابل‌ توجه هر نوع مصالح ساختمانی را جابه‌جا کند. این دستگاه بالابر ساختمانی ایرانی است که قدرتمند و خوش‌ ساخت با استفاده از موتورهای الکتریکی برند موتوژن طراحی ‌شده و برای حضوری کارآمد در سنگین‌ترین پروژه‌ها از شاسی مقاوم و گیربکسی چدنی استفاده می‌کند. در سطح سنگین‌ترین فعالیت‌های عمرانی می‌توانید بر قدرت‌نمایی بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS1000M05 اعتماد کنید.

بالابر ساختمانی 1 تن، موتور 10 اسب سه فاز موتوژن، گیربکس 150 اصفهان، 20 متر سیم بکسل نمره 10

ویژگی‌های بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BS1000M05

بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS1000M05 از سری بالابرهای فوق سنگین فعالیت‌های ساختمانی است که ظرفیت حمل بار آن تا ۱ تن است. این دستگاه در فهرست انواع بالابر ساختمانی موتوژن قرار می‌گیرد و برای ساخت آن از حضور الکتروموتور سه فاز و ۱۰ اسب بخار برند موتوژن استفاده شده ‌است. این موتور از نوع بدنه چدنی و سیم پیچ تمام مس است و برای راه‌اندازی به حضور برق سه فاز ۳۸۰ ولت AC نیاز دارد.

این بالابر ساختمانی سه فاز محصول نیکا ابزار علاوه ‌بر الکتروموتور ایرانی دارای گیربکس ایرانی خوش‌ ساخت از برند سهند اصفهان است. این گیربکس از نوع VF150 و حلزونی است که با استفاده از پوسته چدنی طراحی ‌شده است. علاوه ‌بر این موارد در ساخت این گیربکس بالابر از چرخ‌دنده‌های برنزی استفاده کرده‌اند. شاسی از نوع مقاوم نبشی در کنار سیم بکسل نمره ۱۰ از دیگر ویژگی‌های فنی و عملیاتی بالابر ساختمانی ۱ تن نیکا ابزار مدل BS1000M05 است.

مشخصات فنی بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS1000M05
نام محصولبالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS1000M05
ظرفیت دستگاه۱ تن
ظرفیت مفید بارگیری۹۰۰ کیلوگرم
نوع موتورالکتریکی ۳ فاز-موتوژن
توان موتور۱۰ اسب بخار
ولتاژ۳۸۰ ولت AC
نوع گیربکسVF150 سهند اصفهان
پوسته گیربکسچدنی
نوع شاسینبشی
سایز سیم بکسلنمره ۱۰
کاربردحمل مصالح در پروژه‌های بزرگ عمرانی و فضاهای کارخانه‌ای

قیمت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS1000M05

قیمت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS1000M05 با توجه به ظرفیت ۱ تن آن و با در نظر گرفتن طراحی بر پایه بالابرهای سه فاز مقرون ‌به ‌صرفه است. در مونتاژ این دستگاه از موتور قدرتمند و جان‌ سخت برند مطرح موتوژن استفاده ‌شده است که در حال ‌حاضر از بهترین برندهای ایرانی در زمینه طراحی انواع موتورهای صنعتی است. در عین ‌حال به ‌جهت تکمیل طراحی این دستگاه از گیربکس خوش‌ ساخت برند سهند نیز استفاده‌ شده است. ایرانیزه شدن این دستگاه علاوه‌ بر کیفیت ساخت و تأمین راحت قطعات یدکی در قیمت مناسب آن نیز نقش برجسته دارد و این محصول قدرتمند ۱ تنی را به یکی از بالابرهای اقتصادی اما کاملاً قدرتمند سطح بازار تبدیل کرده ‌است.

کالسکه بالابر ساختمانی 1 تنی، موتور 10 اسب سیم پیچ موتوژن،پایه لوله 6 فولادی
  • جهت افزایش ایمنی چه تمهیداتی در بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS1000M05 پیش ‌بینی ‌شده است؟

    این بالابر به سیستم گیربکس ترمز دار مجهز شده ‌است که قابلیت ایمنی کامل برای توقف بارهای سنگین را دارد.

  • سرعت حمل بار این دستگاه ۱ تنی محصول نیکا ابزار چه مقدار است؟

    نیکا ابزار این بالابر قدرتمند ۱ تنی را با سرعت حمل بار استاندارد ۱۵ متر در دقیقه طراحی کرده ‌است.

  • برای حفاظت الکتریکی سیستم موتوری این بالابر یک تنی چه‌کار کنیم؟

    شما می‌توانید با نصب تابلو برق و استفاده از کلیدهای مینیاتوری ۲۰ آمپر جهت جلوگیری از اضافه جریان موتور، مراتب ایمنی الکتریکی دستگاه را تأمین نمایید.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: