خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS750SC04

بالابر ساختمانی 750 کیلویی ، موتور 7.5 اسب سه فاز چینی، 1400 دور، گیربکس vf130 سهند اصفهان، پوسته چدن، سایز سیم بکسل نمره 10، شاسی بالابر نبشی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کالسکه بالابر ساختمانی 750 کیلویی موتور 7.5 اسب چینی، گیربکس 130 سهند اصفهان
  • کالسکه بالابر ساختمانی 750 کیلویی موتور 7.5 اسب چینی، گیربکس 130 سهند اصفهان
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بدون تردید بالابر ساختمانی استراتژیک‌ترین ماشین در پروژه‌های عمرانی است که لازم است تا ظرفیت آن با مقدار ابعاد پروژه همخوانی داشته باشد. برای فعالیت در پروژه‌های بزرگ بهتر است تا از بالابر ساختمانی سه فاز استفاده کنید. بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS750SC04 یکی از همین تجهیزات سه فاز است که کاملاً قدرتمند جهت حمل مصالح در فضاهای بزرگ عمرانی طراحی ‌شده است.

بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS750SC04 طراحی قدرتمند، ظرفیت حمل بار سنگین و بدنه‌ای مقاوم جهت استقرار پایدار در ارتفاع بلند از فضاهای ساختمانی را دارد. این دستگاه در واقع یک تیپ خوش‌ ساخت از انواع بالابر ساختمانی چینی است که در المان‌های طراحی آن از بخش‌های موتوری ساخت کشور چین استفاده ‌شده است. در عین ‌حال شرایط کارکردی بهینه در هر نوع پروژه بزرگ عمرانی را دارد.

بالابر حمل مصالح 750 کیلویی، موتور 7.5 اسب سه فاز چینی، گیربکس VF130 سهند اصفهان، پوسته چدنی

ویژگی‌های بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BS750SC04

بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BS750SC04 در دسته‌ بندی انواع بالابر ساختمانی ۷۵۰ کیلویی قرار می‌گیرد. ظرفیت حمل بار این دستگاه مقدار استاندارد ۷۵۰ کیلو است که در تیپ مدل‌های سنگین طراحی‌ شده است. اما ظرفیت مفید بارگیری آن نهایتاً ۶۵۰ کیلوگرم است.

نیکا ابزار برای ساخت این دستگاه از الکتروموتور 7.5 اسب بخار سه فاز از برند چینی استفاده کرده ‌است. این موتور سیم پیچ تمام مس است که از قابلیت ویژه جهت راه‌اندازی های پی‌درپی تحت بار همراه جریان کشی مناسبی طراحی ‌شده است. اما در بخش گیربکس این دستگاه شاهد استفاده از محصول قدرتمند برند سهند اصفهان هستیم. این گیربکس از نوع حلزونی VF130 با نسبت تبدیل 1 به 48 است که آن را با استفاده از پوسته بدنه چدنی طراحی کرده‌اند. شاسی این دستگاه نیز از نوع نبشی است و در ساخت و تجهیز نهایی آن از سیم بکسل نمره ۱۰ استفاده ‌شده است و تا در نهایت تمامی المان‌های قدرتمند راه‌اندازی یک بالابر کارآمد را داشته باشد.

مشخصات فنی بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS750SC04
نام محصولبالابر مصالح نیکا ابزار مدل BS750SC04
ظرفیت۷۵۰ کیلوگرم
ظرفیت مفید بارگیری۶۵۰ کیلوگرم
نوع موتورالکتریکی سه فاز چینی
توان موتور7.5 اسب بخار
نوع گیربکسVF130 سهند اصفهان
نسبت تبدیل گیربکس1 به 48
جنس بدنه گیربکسچدنی
نوع شاسینبشی
نوع سیم بکسلنمره ۱۰
طول سیم بکسل20 متر

قیمت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BS750SC04

قیمت بالابر ساختمانی ۷۵۰ کیلویی نیکا ابزار مدل BS750SC04 در دسته‌ بندی بالابرهای سه فاز قرار می‌گیرد که در ساخت آن از گیربکس تمام صنعتی برند سهند استفاده شده ‌است. بهره‌مندی از موتور چینی 5.5 کیلووات از نوع تمام مس در قابلیت‌های کاربردی و قدرت عملیاتی این دستگاه کاملاً تأثیرگذار است. در عین ‌حال حضور گیربکس ایرانی با طراحی جان‌ سخت تحت روش کارکرد، این دستگاه را بهینه و مشکل تأمین قطعات فنی در صورت خرابی‌های احتمالی را ناچیز می‌کند. با توجه به کیفیت ساخت، استفاده از شاسی نبشی و کاربرد در پروژه‌های بزرگ، قیمت این محصول ارزش خرید بالایی دارد.

  • دوره سرویس گیربکس VF130 نصب ‌شده در بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BS750SC04 چه هنگام است؟

    جهت سرویس گیربکس این دستگاه برای بازدید روغن و یا تعویض آن در بازه‌های شش‌ ماهه اقدام کنید.

  • آیا می‌توانیم از کلید بالابرهای ریموت دار برای نصب بر بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BS750SC04 استفاده کنیم؟

    بله، این دستگاه قابلیت کوپل شدن با کلیدهای کنترل راه دور سه فاز را دارد.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: