خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

بتونیر نیکا ابزار مدل BT250ZE17

میکسر بتن 250 لیتری، دنده زیر، برقی، موتور 2 اسب بخار چینی، 4 چرخ

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
بتونیر سایز 300 لیتری دنده زیر، 4 چرخ، فرمان هیدرولیک الکتروموتور 2 اسب تکفاز
  • بتونیر سایز 300 لیتری دنده زیر، 4 چرخ، فرمان هیدرولیک الکتروموتور 2 اسب تکفاز
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در پروژه‌های ساختمان ‌سازی که لازم است تا حجم قابل ‌توجه بتن مرغوب را در مدت زمانی کوتاه تولید کنیم، چاره‌ای جز استفاده از دستگاه بتونیر کارآمد نداریم. در این ‌میان برای عموم پروژه‌های معمول ساختمان‌سازی از بتونیر ۲۵۰ لیتری استفاده می‌کنند. برای کار در این سطح می‌توانید از میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT250ZE17 تهیه کنید که یک دستگاه کارآمد برای تولید حجم قابل ‌توجه بتن مرغوب ابعاد کوچک و متوسط از نوع بتونیر برقی است.

میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT250ZE17 از طراحی جان‌ سخت و کاملاً اصولی برای تولید بتن مرغوب در مدت زمان کوتاه برخوردار است و به لطف استفاده از یک شاسی چهار چرخ به ‌راحتی می‌توانید آن را در هر محیط کارگاهی جابجا کنید.

ویژگی‌های بتونیر نیکا ابزار مدل BT250ZE17

میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT250ZE17 از سری بتونیرهای کوچک کارگاهی است که با استفاده از یک دیگ ۲۵۰ لیتری و با مکانیزم چرخش دنده زیر طراحی‌ شده است. برای ساخت این بتونیر دنده زیر از چرخ‌ دنده فولادین کاملاً مقاوم و آبکاری شده استفاده کرده‌اند. اما در بخش قوای محرکه این دستگاه از یک موتور الکتریکی تکفاز ۲ اسب بخار ساخت کشور چین استفاده‌ شده است که برای راه‌اندازی آن به برق تکفاز با سطح ولتاژ ۲۲۰ ولت AC نیاز دارید. این موتور تمام مس از نوع 1400 دور است. همچنین در تکمیل طراحی این دستگاه از یک شاسی ۴ چرخ پیکانی استفاده ‌شده که شرایط کارکرد و جابه‌جایی آن در عموم محیط‌های کارگاهی را کاملاً ساده خواهد کرد.

کاربرد بتونیر نیکا ابزار مدل BT250ZE17

میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT250ZE17 یک همزن بتن کوچک کارگاهی از نوع دنده زیر است که با توجه به دیگ ۲۵۰ لیتری آن برای تولید حجم کم بتن مناسب پروژه‌های ساختمان‌سازی و یا کارهایی از قبیل سنگ‌کاری و تولید ملات کاشی زنی طراحی‌ شده است. البته این دستگاه از سری میکسرهای کوچک برقی محسوب شده که برای کارکرد به استفاده از کابل برق نیاز دارد. شرایطی که راه‌اندازی آن در سطح پروژه‌های سیار و یا کارهای محوطه‌ سازی را دشوار می‌کند. اما به لطف شاسی چهار چرخ به ‌راحتی در محیط کارگاه جابه‌جا خواهد شد.

مشخصات فنی بتونیر نیکا ابزار مدل BT250ZE17
نام محصولمیکسر بتن نیکا ابزار مدل BT250ZE17
ظرفیت دیگ۲۵۰ لیتر
نوع دیگدنده زیر
نوع موتورالکتریکی تکفاز چینی
ولتاژ۲۲۰ ولت
توان موتور۲ اسب
نوع شاسی۴ چرخ

قیمت بتونیر نیکا ابزار مدل BT250ZE17

قیمت میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT250ZE17 در سطح میکسرهای کوچک و دنده زیر از سری مدل‌های میان رده بازار قرار دارد که با توجه به کیفیت ساخت دیگ و کارایی این دستگاه ارزش خرید آن برای ساخت بتن در عموم پروژه‌های عمرانی ساده است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: