خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

بتونیر ۱۸۰ لیتری آلسکا ALESKA

میکسر بتن 180 لیتری، دنده کمر، برقی، موتور 0.75 اسب بخار، دو چرخ

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
بتونیر 180 لیتری برند آلسکا، ورق دیگ 2 میلیمتر، 2 چرخ صنعتی،  نارنجی رنگ
  • بتونیر 180 لیتری برند آلسکا، ورق دیگ 2 میلیمتر، 2 چرخ صنعتی،  نارنجی رنگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تولید بتن مرغوب یک بحث جدی در هر پروژه عمرانی است. اما در بسیاری از پروژه‌ها مانند سنگ زنی و یا دیوارچینی و… به حجم کم اما کیفیت بالای ملات سیمانی نیاز داریم. قطعاً لازم است از یک دستگاه بتونیر استفاده کنیم. اما در چنین پروژه‌هایی با حجم کار کم بهتر است که بتونیر ۱۸۰ لیتری را تهیه کنیم. مانند بتونیر ۱۸۰ لیتری برند ALESKA که در کیفیت ساخت برتر و با قابلیت‌های فنی برجسته مخصوص کار در پروژه‌های سیار بتن ‌سازی و یا پروژه‌های کوچک ملات سازی کارایی دارد. این دستگاه از نوع میکسر دنده کمر با عملکردی آرام و پیوسته است که در تولید بتن مرغوب یکی از بهترین‌های بازار است.

ویژگی‌های بتونیر ۱۸۰ لیتری برند ALESKA

میکسر بتن ۱۸۰ لیتری برند آلسکا برای کارهای سبک بتن‌ سازی طراحی ‌شده است. برند مطرح آلسکا مجری ساخت انواع ماشین‌آلات ساختمانی است که برای طراحی این دستگاه از دیگ سایز کوچک ۱۸۰ لیتری با بدنه مقاوم و ضد خش فولادین با قابلیت‌های ضد زنگ از نوع دنده کمر استفاده کرده ‌است. الگوی طراحی دنده کمر باعث شده تا این دیگ حین چرخش کمترین لرزش را داشته باشد و در تولید بتن مرغوب با کیفیت برتر از بهترین عملکرد برخوردار شود.

میکسر بتن 180 لیتری برند آلسکا، نارنجی رنگ، ورق دیگ 2 میلیمتر، فرمان دار، دو چرخ صنعتی

میکسر بتن ۱۸۰ لیتری آلسکا از نوع بتونیر برقی است و برای ساخت این محصول از موتور الکتریکی تک‌فاز با توان 0.75 اسب بخار استفاده شده ‌است. این موتور از نوع تمام مس است و بدنه مقاوم آلومینیومی دارد. همچنین برای تکمیل طراحی این دستگاه از شاسی دو چرخ صنعتی استفاده ‌شده است.

مشخصات فنی بتونیر ۱۸۰ لیتری برند ALESKA
نام محصولمیکسر بتن ۱۸۰ لیتری ALESKA
ظرفیت دیگ۱۸۰ لیتر
ظرفیت مفید بارگیری دیگ160 لیتر
نوع موتورالکتریکی تکفاز
ولتاژ۲۲۰ ولت
قدرت موتور0.75 اسب بخار
نوع مکانیزم انتقال تواندنده کمر
نوع شاسیدو چرخ صنعتی

کاربردهای میکسر بتن آلسکا ۱۸۰ لیتری

این دستگاه در دسته‌بندی میکسرهای کوچک آزمایشگاهی قرار می‌گیرد که برای تولید بتن مرغوب بهترین هستند. در عین ‌حال برای تهیه ملات سیمانی مناسب پروژه‌ها از قبیل کاشی‌کاری، سنگ زنی و حتی دیوارچینی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قیمت محصول بتونیر ۱۸۰ لیتری برند ALESKA

قیمت میکسر بتن ۱۸۰ لیتری برند ALESKA در سطح مدل‌های میان رده بازار از میکسرهای خوش ‌ساخت با قابلیت کارکرد مطمئن قرار دارد. این دستگاه تمام ‌و کمال برای فعالیت‌های سبک مناسب است که در ساخت آن از مکانیزم دنده کمر استفاده ‌شده است. در عین ‌حال موتور خوش ‌ساخت و شاسی مقاوم از دیگر ویژگی‌های این محصول است که خرید و استفاده از آن را در مقایسه با محصولات مشابه کاملاً اقتصادی خواهد کرد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: