خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

بتونیر 120 لیتری ویلسون

میکسر بتن 120 لیتری، دنده کمر، برقی، موتور 0.75 اسب بخار، دو چرخ

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
بتونیر 120 لیتری ویلسون
  • بتونیر 120 لیتری ویلسون
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

میکسر بتن به عنوان یکی از ابزارهای پرکاربرد جهت ساخت بتن در مقیاس‌های مختلف محسوب می‌گردد. در این میان کوچکترین سایز و یکی از کاربردی‌ترین مدل‌ها، بتونیر 120 لیتر یا آزمایشگاهی است که به واسطه سایز و وزن مناسبی که دارد که در اکثر پروژه‌های با نیاز به حمل و جابجایی دستگاه، مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

بتونیر آزمایشگاهی ویلسون

یکی از انواع میکسر‌ آزمایشگاهی، میکسر بتن 120 لیتری ویلسون است. از این محصول می‌توان برای مقاصد آزمایشگاهی و سنجش عوامل مختلف قبل از اجرای بتن ریزی اصلی استفاده کرد. اندازه کوچک، قابل حمل بودن و فضای کمی که اشغال می‌کند باعث شده تا در کمترین فضا‌ها نیز بتوان از این میکسر استفاده کرد. جنس مواد سازنده بتونیر 120 ویلسون بسیار باکیفیت بوده و قابلیت مونتاژ ساده آن هیچ دغدغه‌ای برای شما باقی نخواهد گذاشت. 

بتونیر 120 لیتری ویلسون

کاربردهای مخلوط کن 120 لیتری بتن ویلسون

خلاطه آزمایشگاهی ویلسون را می‌توان در آزمایشگاه‌های خاک برای بررسی و محاسبات ضروری بتن‌ریزی ساختمان استفاده کرد. همچنین این مخلوط کن بتن می‌تواند برای روش‌های تولید مقاوم‌ترین نوع بتن نیز استفاده شود. مهم‌ترین کاربرد همزن ویلسون مخلوط کردن سیمان و آب و مواد مختلف به منظور تست گیری قبل از عملیات اصلی ترکیب کردن بتن می باشد. یکی دیگر از کاربردهای مخلوط کن بتن 120 ویلسون استفاده در سایر صنایع حتی صنایع غذایی برای ترکیب کردن حجم بالای مواد مختلف است. در بسیاری از کارگاه‌های کوچک مجسمه‌سازی نیز از این محصول استفاده می‌شود. 

مشخصات فنی بتونیر آزمایشگاهی ویلسون

این خلاطه بتن 120 لیتری با اندازه کوچکی که دارد نیاز به موتوری خیلی قوی برای فعالیت نداشته و موتور آن تکفاز است. این موتور قابلیت این را دارد که در هر دقیقه دیگ دستگاه را 15 بار بچرخاند. قدرت موتور این همزن بتن 0.7 اسب بخار است. این دستگاه از نوع میکسر برقی است و در شرایطی که دسترسی به برق وجود نداشته باشد نمونه بنزینی آن نیز وجود دارد. حمل و نقل این محصول به علت وجود چرخ بسیار آسان بوده و اندازه‌ی کوچک آن نیز امکان استفاده در حداقل فضا را فراهم کرده است. از نظر مکانیزم چرخش دیگ نیز، این دستگاه از نوع میکسر بتن دنده کمر محسوب می‌گردد.

مشخصات فنی همزن آزمایشگاهی ویلسون
نام دستگاهمیکسر ویلسون
کشور سازندهچین
حجم مخلوط کن بتن 120 لیتر
ظرفیت بارگیری90 لیتر
سرعت چرخش دیگ15 دور در دقیقه
نوع موتوربرقی
نوع سیم پیچمس
توان موتور0.5 کیلووات
نوع مکانیزم انتقال حرکتدنده کمر
مکانیزم بارگیری و تخلیه دستی
نحوه انتقالدو چرخ

قیمت بتونیر 120 ویلسون

قیمت بتونیر آزمایشگاهی ویلسون با توجه به کیفیت بالای دستگاه، موتور و ضخامت ورق دیگ آن، نسبت به محصولات مشابه و هم رده بسیار مناسب می‌باشد. از قابلیت‌های ویژه همزن 120 لیتری ویلسون آن است که قیمت مناسبی داشته و امکان خرید آن توسط عموم وجود داشته و در اکثر پروژه‌های بتن‌ریزی و آزمایشگاهی قابل استفاده است. 

بتونیر 120 لیتری ویلسون

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: