خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه بتن بر امپرور سایز 60

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه بتن بر برند امپرور قرمز رنگ
  • تیغه بتن بر برند امپرور قرمز رنگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بتن ماده بسیار سرسختی است و به ‌سادگی نمی‌توانیم سطح آن را بشکافیم، اما برای بسیاری از فعالیت‌ها از جمله نصب تأسیسات ساختمانی تا بازسازی و تعمیرات به برش بتن نیاز داریم. برای اینکار باید از دستگاه کاتر استفاده کنیم. البته برای برش سطوح متراکم بتنی تیغه کاتر مخصوص طراحی ‌شده است. تیغه بتن بر امپرور دارای انواع محتلف از همین کاترهای تخصصی است.

تیغه بتن بر در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی کارایی دارد. این نوع تیغه قادر است تا از بتن، بتن مسلح، سنگ و سرامیک را به ‌راحتی برش بزند. امپرور از برندهای شناخته‌ شده چینی است که کاملاً تخصصی در صنعت تولید تیغه‌های کاتر زنی فعالیت می‌کند. تیغه بتن بر امپرور در سایزهای گوناگون طراحی‌ شده است که مدل ۶۰ سانتی‌متر یکی از کاربردی‌ترین آنها است. از این تیغه می‌توانید در عموم برش‌های نیمه ‌عمیق سطوح بتنی و یا بتن مسلح و… استفاده کنید.

ویژگی‌های تیغه بتن بر امپرور سایز ۶۰

تیغه برش بتن امپرور سایز ۶۰ مدل کاربردی از این برند است که در سایز متوسطی طراحی شده ‌است. این تیغه توان نصب شدن بر روی انواع دستگاه‌های برقی، بنزینی و یا دیزلی را دارد. از طرفی برای ساخت آن از فولاد پرکربن و البته ضد زنگ و بسیار مقاوم استفاده‌ شده است. سگمنت‌های این تیغه بلند از نوع الماسه باکالیت هستند. قطر تیغه بتن بر امپرور سایز ۶۰ همان‌طور که از نام آن بر می‌آید، ۶۰ سانتی‌متر است. از سوراخ استاندارد ۲۵ میلی ‌متری در مرکز و سگمنت‌های بلند در اطراف این تیغه استفاده ‌شده است. از این تیغه می‌توانید برای برش‌های نیمه عمیق تا عمق حداکثر ۲۱ سانتی‌متر استفاده کنید. این تیغه از نوع ساعتگرد طراحی ‌شده و برای کارکرد به پاشش آب نیاز دارد. در عین ‌حال یک تیغه کاملاً جان ‌سخت، مقاوم با طول عمر مفید بیش ‌از ۵۰ ساعت کار است. از طرفی یک تیغه با قابلیت ساده کوپل شدن انواع کاترها طراحی‌ شده است.

انواع مدل های تیغه کاتر جهت برش آسفالت و بتن در سایزهای مختلف

 

مشخصات فنی تیغه بتن بر امپرور سایز ۶۰
نام محصولتیغه برش بتن امپرور سایز ۶۰
قطر دیسک تیغه۶۰ سانتی متر
قطر سوراخ مرکزی۲۵ میلی‌متر
متریالفولاد پرکربن ضد زنگ
نوع سگمنتالماسه باکالیت
حداکثر عمق برش۲۱ سانتی‌متر
نوع چرخشساعتگرد
نوع کارکردتر (خیس)
کاربردبرش سطوح بتنی، بتن مسلح، سنگ و سرامیک

قیمت تیغه برش بتن امپرور سایز ۶۰

قیمت تیغه بتن بر امپرور سایز ۶۰ در سطح میان رده از بازار قرار دارد. امپرور از برندهای معروف تولید تیغه‌های کاتر است که محصولات خود را کاملاً جان سخت از فولاد پرکربن و سگمنت‌های باکالیت تولید می‌کند. امپرور توانسته تا تیغه‌های بسیار مقاوم و ماندگار با کاربردهای گوناگون را ساخته و در بهترین قیمت کاملاً رقابتی با دیگر محصولات مشابه بازار عرضه نماید. قیمت تیغه برش بتن امپرور سایز ۶۰ در مقایسه با محصولات مشابه بازار از سری تیغه‌های برش بتن مقرون‌ به ‌صرفه است و با توجه به طول عمر مفید بالا یکی از اقتصادی‌ترین های بازار معرفی شده ‌است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: