خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه میلگرد بر سایز 50 در 50 ضخامت 15 سانتیمتر

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه قیچی برش میلگرد سایز 50 در 50  ضخامت 15 سانت
  • تیغه قیچی برش میلگرد سایز 50 در 50  ضخامت 15 سانت
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

کار با میلگرد از الزامات در ساخت سازه‌های بتن مسلح است. البته در تمامی پروژه‌های عمرانی لازم است تا قطعات میلگرد را به ‌اندازه و در مدت زمانی کوتاه برش بزنیم. انواع دستگاه میلگرد بر برای این منظور طراحی ‌شده‌اند و در تمامی آنها لازم است تا از تیغه میلگرد بر در سایز مناسب استفاده کنیم. تیغه میلگرد بر سایز ۱۵×۵۰×۵۰ یکی از برجسته‌ترین انواع تیغه‌های فولادین است که برای برش میلگردهای نازک و متوسط در فعالیت‌های عمرانی کارایی دارد. از این سایز تیغه برای نصب در دستگاه‌هایی متوسط برش میلگرد تا ۲۵ میلی ‌متری استفاده می‌کنند. در عین ‌حال از جمله تیغه‌های کاملاً کاربردی در عموم فضاهای ساختمانی و پروژه‌های گوناگون بتن ‌ریزی است.

مشخصات فنی تیغه برش میلگرد سایز  ۱۵×۵۰×۵۰

تیغه برش میلگرد سایز  ۱۵×۵۰×۵۰ یک نوع تیغه مکعبی با پهنای نازک است که مخصوص نصب بر روی انواع دستگاه میلگرد بر اتوماتیک هیدرولیکی و یا گیربکسی طراحی شده ‌است. این تیغه از جنس فولاد سخت کاری شده با لبه‌های بسیار تیز و مقاوم است که به ‌راحتی می‌توان از آن برای برش‌های سریع و تمیز با کمترین تولید پلیسه و ظریف استفاده کرد. ابعاد این تیغه سطح مقطع مربعی در اندازه ۵۰´۵۰ میلی ‌متری است. در عین ‌حال ضخامت تیغه مقدار نسبتاً باریک ۱۵ میلی ‌متری است که برای برش‌های دقیق انواع میلگرد کارایی کامل دارد.

کاربردهای تیغه برش میلگرد سایز  ۱۵×۵۰×۵۰

تیغه برش میلگرد سایز  ۱۵×۵۰×۵۰ تیغه‌ی فولادین باریک مخصوص نصب بر روی دستگاه‌های برش میلگرد است. سطح مقطع این تیغه نسبتاً بزرگ است که برای برش زنی میلگردهای قطور با ضخامت حداکثر ۲۵ میلی ‌متری کارایی مناسبی دارد. اما به ‌علت ضخامت باریک تیغه از امکان برش‌های ظریف و تمیز با کمترین پلیسه برخوردار است. از این تیغه در دستگاه برش میلگرد سایز متوسط در پروژه‌های ساختمانی، پروژه‌های گوناگون عمرانی، تولید قطعات پیش‌ ساخته بتنی و… استفاده می‌کنند. 

جدول مشخصات فنی تیغه میلگرد بر سایز  ۱۵×۵۰×۵۰
نام محصولتیغه میلگرد بر سایز  ۱۵×۵۰×۵۰
پهنای تیغه۵۰ میلی ‌متر
ضخامت۱۵ میلی ‌متر
جنسفولاد پرکربن سخت‌ کاری شده
کاربردمناسب برای انواع دستگاه میلگرد بر

قیمت تیغه برش میلگرد سایز  ۱۵×۵۰×۵۰

قیمت تیغه میلگرد بر سایز  ۱۵×۵۰×۵۰ با توجه به قابلیت‌های فنی آن در دسته ‌بندی سایزهای متوسط قرار دارد که با توجه به کیفیت فولاد سخت کاری استفاده ‌شده در آن تعیین خواهد شد. در عین ‌حال قیمت تیغه برش میلگرد به نسبت از دیگر بخش‌های فنی این دستگاه ناچیز است، اما در کارایی و افزایش قابلیت فنی این محصول نقش برجسته‌ای دارد و لازم است تا به ‌موقع تعویض گردد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: