خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه میلگرد بر سایز 80 در 80 ضخامت 20 سانتیمتر

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه قیچی ابعاد 80 درد 80 ضخامت 20 سانتیمتر، مناسب قیچی خم و برش میلگرد
  • تیغه قیچی ابعاد 80 درد 80 ضخامت 20 سانتیمتر، مناسب قیچی خم و برش میلگرد
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برش هزاران قطعه میلگرد در مدت زمان کوتاه برای عموم پروژه‌های عمرانی امری الزامی است و باید هدفمند و حساب‌ شده از دستگاه میلگرد بر مناسب استفاده کنید. البته در کار با این دستگاه‌ها نیز زمانی موفق هستید که از تیغه میلگرد بر با ابعاد و سایز مناسب تهیه کرده باشید. در میان سایزهای استاندارد نیز تیغه میلگرد بر سایز ۲۰×۸۰×۸۰ یکی از بزرگترین و کاربردی‌ترین سایزها است که برای نصب در عموم دستگاه‌های قدرتمند قیچی میلگرد و برش زنی سریع و تمیز با کمترین پلیسه میلگردهای مختلف از پروژه‌های عمرانی کارایی دارد.

تیغه میلگرد 80 در 80 سانتیمتر، ضخامت 20 سانتیمتر

مشخصات فنی تیغه برش میلگرد سایز ۲۰×۸۰×۸۰

تیغه برش میلگرد سایز ۲۰×۸۰×۸۰ یکی از بزرگترین سایزهای استاندارد برای برش قطورترین نوع میلگردها در عملیات‌های سنگین عمرانی است. از این تیغه فولادین سخت‌کاری شده با لبه‌های تراش ‌خورده برای نصب در انواع قیچی میلگرد بر سایز بزرگ هیدرولیکی و یا گیربکسی استفاده می‌کنند و قادر است تا به ‌راحتی هر نوع میلگرد ساده و یا آجدار تا سطح مقطع ۳۲ میلی ‌متری را برش بزند. پهنای این تیغه سطح مقطع مربعی به طول اضلاع ۸ سانتی‌متر است و ضخامت آن نیز ۲ سانتی‌متر است تا با توجه به پهنای بزرگ این تیغه مراحل برش زنی میلگردهای خیلی قطور هر چه ساده و سریع و با کمترین احتمال پلیسه انجام شود. خصوصاً که قادر است تا برش‌های تمیز و ظریف را اجرا کند.

جدول مشخصات فنی تیغه برش میلگرد سایز ۲۰×۸۰×۸۰
نام محصولتیغه میلگرد بر سایز ۲۰×۸۰×۸۰
پهنای تیغه۸۰ میلی‌متر
ضخامت۲۰ میلی‌متر
جنسفولاد پرکربن سخت ‌کاری شده
کاربردمناسب برای نصب در عموم دستگاه‌های برش میلگرد تا قطر ۳۲ میلی‌متری

کاربردهای تیغه برش میلگرد سایز ۲۰×۸۰×۸۰

این تیغه در جمع بزرگترین انواع سایزهای استاندارد برش میلگرد قرار دارد که قادر است تا هر ضخامت میلگرد را به ‌راحتی و با کمترین پلیسه در مدت ‌زمان کوتاه برش بزند و در عین ‌حال از قابلیت نصب شدن بر روی انواع دستگاه میلگرد بر هیدرولیکی و گیربکسی را دارد.

قیمت تیغه برش میلگرد سایز ۲۰×۸۰×۸۰

قیمت این تیغه در جمع بزرگترین سایزهای استاندارد طراحی ‌شده از تیغه‌های برش میلگرد قرار دارد که برای کارهای سنگین و نصب در بزرگترین دستگاه‌ها طراحی‌ شده است. قیمت تیغه برش میلگرد سایز ۲۰×۸۰×۸۰ به نسبت دیگر بخش‌های دستگاه ناچیز است، اما سالم بودن آن در کارایی و سرعت عمل و کیفیت برش‌ها نقش به‌ سزایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: