خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

خاموت زن نیکا ابزار مدل KH18HT02

خاموت زن هیدرولیک، قابلیت خاموت زنی تا میلگرد 18، تکفاز، پمپ دنده‌ای تیپ 2، موتور 2 اسب تکفاز، نوع کاربری پدالی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
خاموت زن هیدرولیک با موتور 2 اسب تکفاز چینی، پمپ دنده ای تیپ 2
  • خاموت زن هیدرولیک با موتور 2 اسب تکفاز چینی، پمپ دنده ای تیپ 2
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

خاموت از کاربردی‌ترین قطعات فولادین در اجرای اسکلت‌های بتنی است. برای شکل ‌پذیری ساختارهای بزرگ میلگردی باید تعداد زیادی از این خاموت‌ها را تهیه کنیم. خاموت زن دستگاه تخصصی تولید چنین قطعات فولادین است. در این ‌میان برای روش کار ساده و افزایش سرعت خمکاری از انواع خاموت زن هیدرولیک استفاده می‌کنند. دستگاه خاموت زن نیکا ابزار مدل KH18HT02 نیز از سری نمونه‌های هیدرولیکی است که قدرت کافی برای خمکاری میلگردها تا قطر ۱۸ میلی‌متر را دارد.

دستگاه خم و برش خاموت نیکا ابزار مدل KH18HT02 در واقع نوعی خاموت زن تکفاز است که برای کارهای سبک از کارگاه‌های ساختمانی که تنها به برق 220 ولت AC دسترسی دارند، کارایی دارد. در عین ‌حال این دستگاه را به روش پدالی طراحی کرده‌اند تا به ‌راحتی بتوان از آن برای تولید هر مقدار خاموت آنهم با سرعت بالا استفاده کرد. خاموت زن تکفاز نیکا ابزار مدل KH18HT02 مناسب نصب در کارخانه‌های تولید خاموت تا کار در کارگاه‌های ساختمان‌سازی است.

دستگاه خاموت زن مدل هیدرولیک، پدالی با قابلیت خم زدن میلگرد تا قطر 18، آبی رنگ

ویژگی‌های خاموت زن نیکا ابزار مدل KH18HT02

دستگاه خم و برش خاموت نیکا ابزار مدل KH18HT02 با روش هیدرولیکی طراحی شده ‌است. در این دستگاه یک سیستم کاملاً قدرتمند هیدرو مکانیکی قرار دارد که قادر است تا با سرعت بالا و قدرت کافی پروسه تولید خاموت را انجام دهد. این دستگاه توانایی تولید خاموت از میلگردها تا قطر ۱۸ میلی‌متر را دارد. به شکلی که قادر است تا میلگردهای حداکثر ۱۸ میلی‌متری را به ‌سرعت و برای هر نوع زاویه مناسب خاموت‌های ساختمانی خمکاری نماید.

برای تولید توان سیستم هیدرولیکی در این دستگاه از موتور الکتریکی تکفاز با قدرت ۲ اسب بخار استفاده شده ‌است. این موتور پوسته چدنی و سیم پیچ تمام مس است. در امتداد آن نیز از پمپ دنده‌ای تیپ ۲ استفاده‌ کرده‌اند. این پمپ عملکردی پیوسته و قابلیت تولید توان بالایی دارد. در عین ‌حال برای عملکرد هر چه بهتر این دستگاه از مکانیزم خمکاری پدالی استفاده شده ‌است.

مشخصات فنی خاموت زن نیکا ابزار مدل KH18HT02
نام دستگاهخاموت زن نیکا ابزار مدل KH18HT02
نوعهیدرولیکی
نوع موتورالکتریکی تکفاز
ولتاژ۲۲۰ ولت
توان موتور۲ اسب بخار
نوع پمپدنده‌ای تیپ ۲
نوع کاربریپدالی
ظرفیتخمکاری و خاموت زنی تا میلگردهای سایز ۱۸

قیمت محصول خاموت زن نیکا ابزار مدل KH18HT02

قیمت خاموت زن تکفاز نیکا ابزار مدل KH18HT02 با در نظر گرفتن فاکتورهای گوناگون از جمله طراحی سیستم قدرتمند هیدرولیکی، نصب موتور تمام مس ۲ اسب بخار و همچنین استفاده از پمپ دنده‌ای در کنار کارکرد پدالی مقرون ‌به ‌صرفه است. نیکا ابزار برای مونتاژ این دستگاه از ملزومات فنی با کیفیت و کاملاً جان سخت استفاده کرده‌ تا این دستگاه قادر باشد که تعداد زیاد خاموت را در مدت زمان کوتاه تولید نماید. از طرفی دقت آن در خمکاری قطعات فلزی قابل ‌توجه است. نکته‌هایی که قیمت این محصول را در مقایسه با دیگر محصولات مشابه بازار کاملاً رقابتی می‌کند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: