خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

دیگ بتونیر نیکا ابزار مدل BT400D09

مخصوص نصب بر روی بتونیر 400 لیتری، قابلیت نصب بر روی انواع میکسر دنده زیر و دنده کمر، ساخته شده با ورق 4 میل

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
دیگ بتونیر 400 لیتری، ورق دور دیگ 3 میلیمتر، زیر دیگ 4 میلیمتر، زرد رنگ بدون کله قندی داخل کارگاه
  • دیگ بتونیر 400 لیتری، ورق دور دیگ 3 میلیمتر، زیر دیگ 4 میلیمتر، زرد رنگ بدون کله قندی داخل کارگاه
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تولید بتن مهمترین مرحله در تمامی فعالیت‌های عمرانی است و برای اینکار باید از انواع دستگاه تخصصی میکسر بتن استفاده کنید. این دستگاه دارای دیگ گردانی است که مخصوص مخلوط شدن مصالح سنگین بتن طراحی ‌شده است. دیگ بتونیر برجسته‌ترین بخش فنی در دستگاه‌های تولید بتن است. برای تهیه دیگ با ظرفیت ۴۰۰ لیتری می‌توانید از دیگ بتونیر نیکا ابزار مدل BT400D09 تهیه کنید.

دیگ میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT400D09 با استفاده از ورق‌های فولادین کاملاً مقاوم ساخته ‌شده است. از این دیگ می‌توانید برای مونتاژ بتونیر ۴۰۰ لیتری استفاده کنید. در عین ‌حال هم مناسب طراحی میکسرهای دنده زیر و هم مناسب طراحی میکسرهای دنده کمر طراحی ‌شده است. از طرفی با طراحی کاملاً استاندارد مخصوص عموم پروژه‌های بتن‌سازی از فضاهای متداول ساختمانی و حتی کار در پروژه‌های سیار از میکسرهای برقی و بنزینی است.

ویژگی‌های دیگ بتونیر نیکا ابزار مدل BT400D09

دیگ میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT400D09 با ظرفیت ۴۰۰ لیتری طراحی ‌شده است. به‌ این‌ ترتیب یک دیگ کارآمد برای نصب شدن در میکسرهای نسبتاً سبک برقی و یا بنزینی است. نیکا ابزار برای ساخت این دیگ از ورق‌های فولادین به ضخامت ۳ میلی‌متری از نوع ضد زنگ استفاده کرده ‌است. در عین ‌حال برای ساخت بخش‌های زیرین دیگ، از ورق‌های ضخیم ۴ میلی‌متری کار شده تا به ‌خوبی ظرفیت تحمل وزن سنگین محموله‌های بتنی را داشته باشد.

قطر دیگ بتونیر نیکا ابزار مدل BT400D09 ۸۵ سانتی‌متر است. این مقدار استاندارد طراحی میکسرهای نیمه سنگین کارگاهی است. البته این دیگ از نوع کله ‌قندی پنج پیچ است که مناسب طراحی هر دو مدل میکسر بتن دنده زیر و دنده کمر طراحی ‌شده است. لذا عملاً یک دیگ با قدرت مانور پذیری زیاد محسوب می‌شود. در عین ‌حال آنچنان جان ‌سخت طراحی ‌شده است که به ‌خوبی برای حضور در سنگین‌ترین پروژه‌های عمرانی کارایی داشته باشد.

مشخصات فنی دیگ بتونیر نیکا ابزار مدل BT400D09
نام محصولدیگ میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT400D09
ظرفیت۴۰۰ لیتر
نوع طراحیکله ‌قندی پنج پیچ
ضخامت ورق بالای دیگ۳ میلی‌متر
ضخامت ورق پایین دیگ۴ میلی‌متر
قطر دیگ۸۵ میلی‌متر
کاربرداستفاده در هر دو شکل دیگ دنده زیر و دنده کمر

قیمت دیگ بتونیر نیکا ابزار مدل BT400D09

قیمت دیگ میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT400D09 با توجه به طراحی جان ‌سخت و استفاده از ورق‌های فولادین با ضخامت ۳ و ۴ میلی‌متر کاملاً مقرون ‌به ‌صرفه است. این دیگ از تمامی المان‌های استاندارد برای نصب شدن بر روی هر نوع میکسر 400 لیتری برخوردار است. در عین ‌حال از قابلیت مانور در هر دو مدل دنده زیر و دنده کمر برخوردار بوده که آن را مناسب نصب در هر نوع میکسر برقی و بنزینی خواهد کرد. نکته‌هایی که ارزش خرید این محصول خوش‌ ساخت و جان سخت نیکا ابزار را دو چندان می‌کند. خصوصاً که قیمت دیگ میکسر بتن نیکا ابزار مدل BT400D09 در مقایسه با محصولات مشابه ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: