خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ستون ریز 4.2 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ستون ریز 4.2 متری
  • ستون ریز 4.2 متری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تخلیه بتن در ارتفاع بلند خصوصا دهانه مرتفع قالب ستون‌های بتن آرمه همواره دشوار است و این بتن ریزی از حساسیت بالایی نیز برخوردار است. روش‌های مختلفی برای ایجاد ستون مانند ایده استفاده با ابزارهای دستی و یا پمپ بتن مطرح است، اما بهره‌مندی از ستون ریز ریلی یکی از بهترین روش‌ها می‌باشد. ستون ریز ۴.۲ متری سازه استاندارد و کارآمد این سری دستگاه‌های تخلیه بتن است

ستون ریز ۴.۲ متری دستگاهی طراحی شده بر پایه شاسی مثلثی شکل است که از قابلیت حرکت باکت بر روی ریل به جهت حمل و تخلیه بتن در ارتفاع بلند ستون‌های ساختمانی استفاده می‌کند. این دستگاه با استفاده از یک سیستم الکتروگیربکسی و با تکنیک حمل واگن به وسیله سیم بکسل بر روی ریل بلند تا ارتفاع ۴.۲ متری با هدف تخلیه سریع و ساده همراه کمترین تلفات بتن در دهانه قالب ستون‌ها طراحی شده است.

دستگاه ستون ریز 4.2 متری

مشخصات فنی ستون ریز ۴.۲ متری

این دستگاه دارای یک ریل بلند فلزی است که بر پایه مثلثی شکل تا حداکثر ارتفاع ۴.۲ متری طراحی شده است. پایه نگهدارنده ریل قابلیت لولایی دارد و می‌توانیم با تنظیم موقعیت قرارگیری آن مقدار ارتفاع ریل به جهت تخلیه باکت حمل بتن را تنظیم کنیم. حداکثر ارتفاع مفید بتن ریزی این دستگاه ۴.۲ متر است و برای این منظور از یک باکت به ظرفیت ۱۵۰ لیتر استفاده شده است. شاسی این مدل از نوع دو چرخ برای جابجایی ساده طراحی شده است. همچنین در طراحی مشخصه‌های فنی دستگاه و برای حمل بار از حضور الکتروموتور تک فاز با قدرت ۳ اسب بخار استفاده شده که این الکتروموتور با یک گیربکس حلزونی VF86 کوپل شده است و در نهایت با قابلیت کنترل جهت چپگرد و راستگرد توان جابجایی باکت حمل بتن را بر روی ریل دستگاه دارد. از نگاه فنی این دستگاه با حداکثر ظرفیت مفید ۴.۲ متری در تخلیه بتن هر نوع ستون ساختمانی توانمند است.

مشخصات فنی ستون ریز 4.2 متری
نوع موتورتکفاز
توان موتور3 اسب بخار
دور موتور1400 دور در دقیقه
نوع سیم پیچمس
طول دکل6 متر
ظرفیت باکت110 لیتر معادل 250 کیلو
گیربکس Vf86  حلزونی
ولتاژ220 ولت
جنس پوسته گیربکس آلومینیم
سیم بکسل نمره 8
نوع بافت سیم بکسلنتاب
سرعت 15 متر در دقیقه
ارتفاع مفید بتن ریزی 4.2 متر

کاربردهای ستون ریز ۴.۲ متری

این دستگاه با کاربرد تخصصی جهت پر کردن ستون طراحی شده است. مکانیزم کار و نوع طراحی شاسی این مدل به شکلی است که به‌ راحتی می‌توانیم آن را در کنار قالب ستون‌ها مستقر کرده و از باکت حمل بتن جهت پر کردن ستون‌ها استفاده کنیم. حضور این دستگاه 4.2 متری باعث افزایش سرعت کار حین تکمیل عملیات بتن ریزی شده و در افزایش ایمنی کارگران برای تکمیل پروژه‌های ساختمان سازی تاثیرگذار است. از این مدل بتن ریز ستون علاوه بر تخلیه بتن ستون‌ها می‌توانید برای تخلیه بتن دیوارهای برشی و یا هر نوع جابجایی بتن تا ارتفاع حداکثر ۴ متری استفاده کنید.

ستون ریز ۴.۲ متری

قیمت ستون ریز ۴.۲ متری

قیمت ستون ریز ۴.۲ متری به مولفه‌های گوناگون اعم از نوع موتور الکتریکی، برند موتور، برند گیربکس، مکانیزم طراحی شاسی و نوع پروفیل کار شده در طراحی شاسی دستگاه بستگی دارد. قیمت محصول عرضه شده در مقایسه با کارایی و کیفیت ساخت قطعات آن مقرون به صرفه است و می‌تواند تاثیر چشمگیری در روند اجرای سازه‌های بتنی داشته باشد. قیمت ستون ریز ۴.۲ متری به نسبت هزینه تهیه سیستم‌های پمپاژ بتن و یا هزینه تامین نیروی کارگر حمل دستی بتن در پروژه‌های بزرگ تخلیه بتن کاملا مقرون به صرفه است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: