خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

سینی ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل SM9025R01

سینی ماله ایرانی، سایز 90، ضخامت 2.5 میلیمتر، ورق ضدسایش

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
سینی ماله پروانه ای ایرانی، ضخامت 2.5 میلیمتر، ورق ضدسایش مناسب ماله 90
  • سینی ماله پروانه ای ایرانی، ضخامت 2.5 میلیمتر، ورق ضدسایش مناسب ماله 90
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

مسطح کردن بتن در فضاهای بزرگ مانند محوطه‌های شهری، سالن‌های ورزشی، زمین‌های بازی و حتی محیط‌های ساختمانی با استفاده از انواع ماله پروانه ای انجام می‌شود. اما گاهاً با شرایط پیچیده مانند بتن عمیق و یا بتنی که هنوز حالت خمیری دارد مواجه هستیم. در چنین شرایطی تیغه‌های ماله در بتن گیر می‌کنند و باید از قطعه الحاقی سینی ماله پروانه ای استفاده کنیم. سینی ماله پروانه ای  نیکا ابزار مدل SM9025R01 برای اتصال به انواع دستگاه ماله در سایزهای استاندارد طراحی شده ‌است.

سینی ماله موتوری نیکا ابزار مدل SM9025R01 محصول جان‌ سخت و کارآمد است که مطابق با طراحی ماله‌ها در سایزهای متداول ساخته شده‌ است. این سینی به ‌راحتی بر روی تیغه‌های هلیکوپتری هر نوع ماله محصول هر یک از برندهای مطرح بازار نصب شده و برای کارکرد در محوطه‌های بزرگ مناسب است. با استفاده از این سینی ماله پروانه ای ایرانی برای مسطح سازی فضاهای بزرگ ساختمانی و یا هر نوع محوطه شهری آمادگی کامل دارید.

ویژگی‌های سینی ماله پروانه ای  نیکا ابزار مدل SM9025R01

سینی ماله پروانه ای  نیکا ابزار مدل SM9025R01 مخصوص مسطح سازی بتن‌های خیس طراحی شده‌ است. این سینی از نوع محدب است و در سایز استاندارد ۹۰ سانتی‌متری ساخته شده ‌است. بنابراین به ‌راحتی می‌توانید از این سینی‌ها برای استفاده در انواع ماله موتوری استاندارد استفاده کنید.

سینی ماله موتوری، ضخامت 2.5 میلیمتر، ورق ضدسایش، مناسب ماله موتوری

در ساخت سینی ماله موتوری نیکا ابزار مدل SM9025R01 از ورق فولادین و ضد سایش به ضخامت 2.5 میلی‌متری استفاده ‌شده است. ورق فولادین این سینی آنچنان محکم است که زیر بار فشار بالای پروژه‌های مسطح سازی بتن خم نمی‌شود. در عین ‌حال قابلیت ضد سایش باعث شده تا طول عمر مفید بالایی داشته باشند. از این سینی‌ها می‌توانید برای مسطح کردن حداقل 4000 متر مربع بتن در انواع پروژه‌های عمرانی استفاده کنید. از طرفی چنگک‌های این سینی با اتصالات قوی جوشکاری شده‌اند و به‌ راحتی بر روی تیغه‌های پروانه ای انواع ماله ۹۰ نصب می‌شوند.

مشخصات فنی سینی ماله پروانه ای  نیکا ابزار مدل SM9025R01
نام محصولسینی ماله موتوری نیکا ابزار مدل SM9025R01
سایز۹۰ سانت
نوعمحدب
ضخامت2.5 میلی‌متر
متریال ساختفولاد ضد سایش و ضد زنگ
کاربردجهت اتصال به انواع ماله برای مسطح سازی بتن‌های خیس و یا عمیق فضاهای متنوع عمرانی

قیمت سینی ماله پروانه ای  نیکا ابزار مدل SM9025R01

قیمت سینی ماله موتوری نیکا ابزار مدل SM9025R01 در جمع رقبای مشابه سطح بازار مقرون ‌به ‌صرفه است. نیکا ابزار برای ساخت این سینی از ورق ضخیم 2.5 میلی‌متری از نوع ضد سایش استفاده کرده ‌است که از استحکام و ماندگاری خوبی برای فعالیت در سنگین‌ترین پروژه‌های بتن‌ریزی برخوردار است. بیشتر محصولات مشابه بازار به ‌علت استفاده از ورق‌های نازک زیر بار سنگین کف‌سازی بتن غر می‌شوند و کارایی خود را از دست خواهند داد. این در حالی است که به ‌راحتی می‌توانید از این سینی در پروژه‌های بزرگ و برای مدت طولانی استفاده کنید. قیمت سینی ماله نیکا ابزار مدل SM9025R01 با توجه به جنس و ضخامت ورق فولادین کار شده مناسب است و به نسبت کارایی و طول عمر مفید ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: