خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شمشه ماله نیکا ابزار مدل SM12T02

شمشه ماله دستی تلسکوپی، سایز120، جنس شمشه تیغه فنر آلمانی، دسته 2 متری، ساخت ایران، روکار

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه شمشه ماله سایز 120 سانتیمتری
  • تیغه شمشه ماله سایز 120 سانتیمتری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

کف‌سازی با بتن در محوطه‌های بزرگ عمرانی و حتی فضاهای ساختمانی و یا سالن‌های صنعتی، ورزشی و یا نمایشگاهی و SM12T02 از قبیل پارکینگ و حیاط ساختمان متداول است. برای چنین پروژه‌هایی از انواع ماله دستی استفاده می‌کنند. در این ‌میان برای قدرت مانور بیشتر در فضاهای بزرگ بهتر است که از ماله تلسکوپی استفاده کنید. شمشه ماله نیکا ابزار مدل SM12T02 یکی از همین نمونه‌های تلسکوپی است که با طراحی خوش‌ ساخت و مقاوم برای مانور سریع و ساده در هر نوع پروژه بتن ‌ریزی طراحی ‌شده است.

شمشه تلسکوپی نیکا ابزار مدل SM12T02 طراحی ساده اما جان سختی دارد. از طرفی کار کردن با آن ساده است. در عین ‌حال شرایط دسته تلسکوپی این شمشه ماله به شکلی است که خیلی ساده می‌توانیم در پهنه‌های بسیار بزرگ بتن‌ریزی کرده و به ‌راحتی برای توزیع یکدست و مسطح سازی تا تراز کردن بتن دست ‌به ‌کار شویم.

شمشه ماله سایز 120، تیغ فنر آلمانی

ویژگی‌های شمشه ماله نیکا ابزار مدل SM12T02

این نمونه از شمشه ماله با طراحی دسته تلسکوپی ساخته ‌شده است تا برای مانور در مساحت‌های بزرگ بتن ‌ریزی کارایی داشته باشد. این دسته تلسکوپی از جنس آلومینیوم است که کاملاً مقاوم با دو بخش کشویی طراحی ‌شده است. طول این دسته در بزرگ‌ترین حالت ۲ متر است که به ‌راحتی برای مانور پذیری در محوطه‌های بزرگ بتن‌ ریزی شده کارایی کامل دارد.

اما در بخش شمشه کشی این ابزار از یک تیغه فولادین ضد زنگ و ضد خش سایز ۱۲۰ سانتی‌متری استفاده ‌شده است. این تیغه ساخت ایران است؛ اما برای طراحی آن از ورقه فولادین فنر ساخت آلمان استفاده شده ‌است. این تیغه ۱۲۰ سانتی‌متری طراحی ایده‌آل برای ماله‌کشی دارد. در عین  مقاوم و جان‌ سخت بودن، کاملاً سبک است. از طرفی برای هر نوع مسطح سازی در فضاهای بزرگ با بتن‌های متفاوت حتی سنگین‌ترین بتن‌ها کارایی دارد.

مشخصات فنی شمشه ماله نیکا ابزار مدل SM12T02
نام محصولشمشه ماله نیکا ابزار مدل SM12T02
سایز۱۲۰ سانت
متریال تیغهفنر فولادین ضد زنگ آلمانی
نوع دستهتلسکوپی
طول دسته۲ متر
کشور سازندهایرانی
کاربردمسطح کردن سطوح بزرگ بتنی از فضاهای ساختمانی تا محوطه‌های شهری

قیمت شمشه ماله نیکا ابزار مدل SM12T02

قیمت شمشه تلسکوپی نیکا ابزار مدل SM12T02 در سطح میان رده بازار قرار دارد و قیمت این شمشه با در نظر گرفتن کیفیت ساخت، نوع سازه، کارایی، طراحی ارگونومیک و استفاده از دسته تلسکوپی کاملاً اقتصادی است. برای ساخت این شمشه از تیغه فنر فولادین آلمانی استفاده ‌شده است که کاملاً مستحکم و جان‌ سخت و همچنین ضد زنگ و ضد خش است. این تیغه تا مدت‌ها می‌تواند برای مسطح سازی بتن کارایی داشته باشد. در عین ‌حال نمی‌توانیم به ‌راحتی از کنار دسته تلسکوپی ۲ متری این شمشه عبور کنیم که چه از نظر طراحی و چه از نظر مانور پذیری از بهترین‌های بازار است و قیمت این شمشه را با توجه به کارایی آن مقرون ‌به ‌صرفه خواهد کرد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: