خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM50B03

شمشه موتوری بنزینی. چهارزمانه، موتور هوندا اورجینال تایلند، 43 سی سی، مجهز به تیغه 5 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شمشه بنزینی با موتور هوندا تایلندی تیغه 5 متری
  • شمشه بنزینی با موتور هوندا تایلندی تیغه 5 متری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

کف‌سازی با بتن ایده هوشمندانه برای پوشاندن سطوح بزرگ از فضاهای ساختمانی و یا محوطه‌های شهری است. البته برای این کار به ابزارهای کارآمد مانند شمشه ماله نیاز دارید. در عین ‌حال برای بسیاری از پروژه‌های عمرانی خصوصاً کف‌سازی محوطه‌های شهری استفاده از شمشه ماله بنزینی متداول است. شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM50B03 یکی از همین شمشه‌های بنزینی است که هوشمندانه و کاملاً قدرتمند با استفاده از موتور تک‌ سیلندر برند هوندا طراحی شده ‌است.

شمشه ماله موتوری نیکا ابزار مدل SM50B03 تمام ایده‌آل‌ها از یک دستگاه مانور پذیر و خوش ساخت جهت کف‌سازی بتن را دارد. از موتور اورجینال هوندا تا تیغه ماله‌کشی ۵ متری فولادین در طراحی و ساخت این دستگاه استفاده ‌شده است تا در کل یک ابزار کارآمد جهت ماله‌کشی های بزرگ از فضاهای متنوع عمرانی باشد.

کاربردهای شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM50B03

کاربردهای شمشه ماله موتوری نیکا ابزار مدل SM50B03 متنوع است و عملاً می‌تواند نقش یک دستگاه کارآمد در کف‌سازی بتن را داشته باشد. این دستگاه با قابلیت کوپل شدن تیغه ماله‌کشی 5 متری از جنس فولادین طراحی ‌شده است که عملا ابعاد کافی برای حضور در محوطه‌های بزرگ بتن ریزی را دارد. در عین ‌حال به لطف طراحی موتور بنزینی می‌توانیم از این دستگاه در مانور سریع با قابلیت جابجایی در مکان‌های بزرگ و محوطه‌های شهری استفاده کنیم. به ‌این ‌ترتیب ماله موتوری ایده‌آل هر نوع پروژه سیار است. از طرفی قدرت ارتعاش تیغه ۵ متری آن برای حباب گیری و یکدست کردن بتن حین مراحل کف سازی مناسب است.

کار با شمشه بنزینی موتور هوندا روی بتن

ویژگی‌های شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM50B03

شمشه ماله موتوری نیکا ابزار مدل SM50B03 از سری شمشه‌های بنزینی است. برای ساخت و مونتاژ این دستگاه از موتور قدرتمند و خوش نفس هوندا اورجینال تایلند استفاده ‌شده است. این موتور تک سیلندر با عملکرد ۴ زمانه است. ظرفیت تک ‌سیلندر این موتور نیز ۴۳ سی‌سی بود که به روش هندلی راه‌اندازی می‌شود. از طرفی برای تکمیل طراحی و قابلیت ماله‌کشی گسترده این دستگاه استفاده از تیغه ماله ۵ متری فولادین پیش‌ بینی‌ شده است این ماله روش کار ساده و دسته‌های ارگونومیک دارد.

مشخصات فنی شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM50B03
نام محصولشمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM50B03
نوع شاسیشمشه موتوری بنزینی
برند موتورهوندا اورجینال اصل
نوع موتورتک سیلندر بنزین سوز ۴ زمانه
ظرفیت۴۳ سی‌سی
طول تیغه۵ متر

قیمت شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM50B03

قیمت شمشه موتوری نیکا ابزار مدل SM50B03 با توجه به استفاده از موتور هوندا اورجینال تایلندی و به کارگیری متریال‌های مرغوب طراحی شاسی و در مقایسه با دیگر محصولات مشابه بازار کاملاً اقتصادی است. این دستگاه در سطح مدل‌های میان رده اما کارآمد طراحی شده ‌است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: