خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV106T11

شیلنگ ویبراتور مکانیکی، برند تکنو چین، سایز 1 اینچ، 6 متری، فنر 12

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور مکانیکی سایز 1 اینچ به طول 6 متر، فنر نمره 12
  • شیلنگ ویبراتور مکانیکی سایز 1 اینچ به طول 6 متر، فنر نمره 12
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بتن در مرحله توزیع حالت خمیری شکل و کاملاً چگال دارد که تمایلی به توزیع یکدست نشان نمی‌دهد. برای حباب گیری و توزیع همگن بتن باید از تجهیزات ارتعاش مانند شیلنگ ویبراتور استفاده کنیم. زمانی ‌که حجم بتن بسیار زیاد است، استفاده از شیلنگ ویبراتور مکانیکی توصیه می‌شود. شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV106T11 نیز در دسته ‌بندی مدل‌های مکانیکی طراحی‌ شده است که قابلیت کوپل شدن به انواع مولدهای برقی، بنزینی و حتی دیزلی را دارد.

شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV106T11 محصول برند تکنو ساخت کشور چین است، اما در کلاس محصولات جهانی طراحی شده و کیفیت ساخت مناسبی دارد. این شیلنگ ویبراتور چینی در سایز ۱ اینچی برای هر نوع ارتعاش بتن در فضاهای محدود و یا قالب‌های ساختمانی پر از آرماتور بهترین است. در عین ‌حال برای تولید ارتعاش دامنه کوتاه اما فرکانس بلند طراحی ‌شده است تا در نهایت ارتعاش سبک، پیوسته و عمیق را تولید نماید. ارتعاشی که بدون تأثیر در بافت بتن و بدون احتمال دو فاز شدن ساختار بتن می‌تواند هر نوع حباب را خارج کرده و بتن را در میان انبوه میلگردها کاملاً همگن توزیع نماید.

شیلنگ ویبراتور تکنو سایز 1 اینچ به تعداد دو حلقه، 6 متری

ویژگی‌های شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV106T11

این مدل شیلنگ ویبراتور 1 اینچ از سری مدل‌های مکانیکی است که برای کارکردی قدرتمند و بهینه در حجم‌های باریک بتنی طراحی ‌شده است. برای ساخت این محصول از پوکر فولادین و ضد زنگ با قطر 1 اینچ استفاده ‌شده است. پوکر ۱ اینچی این محصول توانایی تولید ارتعاش سبک و فرکانس بالا را دارد. طول فنر این شیلنگ ویبراتور ۱ اینچی کاملاً بلند و ۶ متر است. لذا با بهره‌مندی از این طول بلند می‌توانیم در قالب‌های عمیق بتنی نفوذ کرده و ارتعاش کاملا مؤثر جهت حباب گیری‌های عمیق ایجاد کنیم. قطر فنر ۶ متری این محصول نیز ۱۲ میلی‌متر است. این فنر قابلیت ارتجاعی بسیار خوبی دارد و به‌ راحتی می‌تواند در هر نوع فضای محدود و هر نوع تراکم میلگردها نفوذ کند. از طرفی به ‌راحتی می‌توانید از شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV106T11 برای کوپل شدن با انواع مولدهای برقی، بنزینی و دیزلی استفاده کنید.

مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV106T11
نام محصولشیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV106T11
نوعمکانیکی
سایز پوکر۱ اینچ
جنس پوکرفولاد ضد زنگ
طول فنر۶ متر
قطر فنر۱۲ میلی‌متر
برند سازندهتکنو
کشور سازندهچینی
قابلیت‌هاکوپل شدن به انواع مولدهای برقی، بنزینی و دیزلی
کاربردویبره زنی و حباب گیری سبک فضاهای عمیق و پر از آرماتور بتنی

قیمت شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV106T11

قیمت شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV106T11 با در نظر گرفتن مشخصه‌های فنی از قبیل فنر کاملاً ارتجاعی و بلند ۶ متری به ‌همراه پوکر فولادین و ۱ اینچی آن مقرون ‌به ‌صرفه است. این شیلنگ ویبراتور ۶ متری طراحی کاملاً ایده‌آل، جان ‌سخت و مؤثر دارد. از طرفی به‌ خوبی قادر است تا با هر نوع مولد کوپل شده و قدرت مانور عالی در هر فضای بتن‌ریزی دارد. مشخصه‌های فنی این محصول تکنو ساخت کشور چین در سطح نمونه‌های خوش ‌ساخت بازار قرار می‌گیرد که حالا با قیمت کاملاً رقابتی عرضه شده ‌است و ارزش خرید مناسبی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: