خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206T10

شیلنگ ویبراتور مکانیکی، برند تکنو چین، سایز 2 اینچ، 6 متری، فنر 12

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور سایز 2 اینچ برند تکنو 6 متری به همراه جعبه
  • شیلنگ ویبراتور سایز 2 اینچ برند تکنو 6 متری به همراه جعبه
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در پروژه‌های ساختمانی علاوه ‌بر کیفیت بتن به توزیع یکدست و بدون حباب نیز نیاز داریم. در غیر این ‌صورت سازه‌های مقاوم ما هرگز ساخته نمی‌شوند. برای این منظور از انواع شیلنگ ویبراتور استفاده می‌کنند. البته برای پروژه‌های سنگین بتن‌ ریزی استفاده از شیلنگ ویبراتور مکانیکی انتخاب ایده‌آلی است. مانند شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206T10 که با طول ۶ متری مناسب نفوذ در قالب‌های عمیق و باریک بتنی و پر از آرماتور طراحی شده ‌است.

شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV206T10 توانایی کوپل شدن با انواع مولدهای برقی، بنزینی و دیزلی را دارد. این محصول ساخت برند تکنو محصول کشور چین است و در مقایسه با دیگر نمونه‌های بازار از کیفیت ساخت قابل ‌قبولی برخوردار است. این شیلنگ ویبراتور چینی برای کارهای سبک و متوسط از فضاهای ساختمانی طراحی‌ شده است. در عین ‌حال قدرت مانور بسیار عالی برای حضور در عموم پروژه‌های بتن ‌ریزی حتی بتن ‌ریزی قالب‌ها تا ستون‌های ساختمانی را دارد.

شیلنگ ویبره بنزینی برند تکنو طول 6 متر دو حلقه

 

ویژگی‌های شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206T10

شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206T10 از سری نمونه‌های مکانیکی است که در طول فنر ۶ متری طراحی‌ شده است. قطر فنر این شیلنگ ویبراتور ۶ متری نیز ۱۲ میلی‌متر است که انعطاف ‌پذیری آن عالی و قابلیت نفوذ در اعماق قالب‌های پیچیده بتنی را دارد. در عین ‌حال برای ساخت این محصول از پوکر کاملاً کاربردی ۲ اینچ استفاده ‌شده است.

شیلنگ ویبراتور فنر 12، طول 6 متر برند تکنو ساخت چین، روکش یک تکه

پوکر ۲ اینچی در دسته‌ بندی سایزهای نسبتاً بزرگ قرار می‌گیرد که قابلیت کافی برای ویبره زنی حجم‌های سنگین بتنی را دارد و می‌توانیم از این محصول ۶ متری به ‌راحتی در حجم‌های بزرگ بتن اعم از حباب گیری فونداسیون استفاده کنیم. اما بخش کاربردی شیلنگ ویبراتور ۲ اینچی مورد نظر ما محصول برند تکنو از کشور چین برای نفوذ در قالب‌های عمیق بتنی و پر از آرماتور است تا به ‌راحتی حجم‌های سنگین مواد را در این فضاهای باریک جابجا کند.

مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206T10
نام محصولشیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV206T10
برند سازندهتکنو
کشورچینی
طول فنر۶ متر
قطر فنر۱۲ میلی‌متر
سایز پوکر۲ اینچ
ویژگیشیلنگ مکانیکی با قابلیت کوپل شدن به مولدهای برقی، بنزینی و دیزلی
کاربردویبره زنی حجم‌های سنگین و عمیق بتنی فضاهای ساختمانی و پروژه‌های عمرانی

قیمت شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206T10

قیمت شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV206T10 در سطح محصولات بالا رده‌ی چینی قرار می‌گیرد. در عین ‌حال این محصول از نظر کیفی و کمی توان رقابت با بهترین‌های بازار را دارد. تکنو از برندهای شناخته ‌شده چینی است که محصولات جان ‌سخت، کارآمد و کاربردی تولید کرده ‌است. البته این برند چینی محصولات خود را در کلاس قیمت‌ گذاری کاملاً رقابتی عرضه می‌کند تا در صف رقبای هم‌تراز جایگاه مناسبی از سهم بازار جهانی را کسب کند. در حال حاضر محصولات این برند در بازار ایران شناخته‌ شده هستند و شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV206T10 یکی از همین نمونه‌های خوش‌ ساخت و خوش قیمت است که به نسبت کارایی، پوکر ۲ اینچی و فنر کاملاً منعطف ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: