خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206V13

شیلنگ ویبراتور مکانیکی، برند ایران ویبره، سایز 2 اینچ، 6 متری، فنر 12

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور سایز 2 اینچ برند ایران ویبره
  • شیلنگ ویبراتور سایز 2 اینچ برند ایران ویبره
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

حباب‌های باقیمانده در بتن خطرناک است و استحکام سازه را سست می‌کند. برای خارج کردن این حباب‌ها از تکنیک‌های ارتعاش بتن استفاده می‌کنند. انواع شیلنگ ویبراتور برای این منظور طراحی ‌شده است. البته وقتی با حجم قابل‌ توجه بتن روبرو هستیم، باید از شیلنگ ویبراتور مکانیکی با ظرفیت ارتعاش کافی استفاده کنیم. شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206V13 یکی از همین نمونه‌های مکانیکی است که با پوکر ۲ اینچی فولادین قدرت عملیاتی بالایی برای هر نوع ارتعاش بتن و حباب گیری‌های عمیق را دارد.

شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV206V13 با استفاده از متریال‌های بسیار مقاوم و باکیفیت ساخته شده‌ است. این محصول ایرانی است و در عین آنکه با قیمت کاملاً مناسب عرضه شده، چه از نظر کیفی و چه از نظر کارایی با بهترین‌های بازار برابری می‌کند. این شیلنگ ویبراتور ایرانی محصولی کارآمد است که با قابلیت کوپل شدن با انواع مولد در هر نوع پروژه شما را همراهی خواهد کرد.

ویژگی‌های شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206V13

شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV206V13 از نوع مکانیکی است. این محصول با استفاده از کوپلینگ برنجی و پوکر فولادین و ضد خش از نوع ۲ اینچی طراحی‌ شده است. از این شیلنگ ویبراتور ۲ اینچی می‌توانید برای کوپل شدن با هر نوع مولد از موتورهای برقی، بنزینی و یا دیزلی استفاده کنید. در عین ‌حال برای ساخت این محصول از یک شیلنگ ارتجاعی ۶ متری استفاده ‌شده است. این شیلنگ ویبراتور ۶ متری می‌تواند تا عمق ناپیدای هر حجم بتنی نفوذ کرده و هر مقدار حباب باقیمانده در لایه‌های سنگین بتن را به ‌راحتی خارج سازد. همچنین از فنر با قطر 1.2 میلی‌متری استفاده می‌کند که در عین ارتجاع داشتن یک فنر مقاوم و جان ‌سخت است. این محصول ساخت ایران است و در فهرست بهترین‌ها از شیلنگ ویبراتور ایران ویبره قرار دارد.

مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206V13
نام محصولشیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV206V13
نوعمکانیکی
سایز پوکر۲ اینچی
جنس پوکرفولادین
طول فنر۶ متری
قطر فنر۱۲ میلی‌متری
ویژگیقابلیت کوپل شدن با مولدهای برقی، بنزینی و دیزلی
کاربردارتعاش بتن در فضاهای عمیق بتنی، قالب‌های سقف‌های بتن‌ریزی
برند سازندهایران ویبره

قیمت شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206V13

قیمت شیلنگ ویبره نیکا ابزار مدل SV206V13 است. در سطح نمونه‌های متوسط از شیلنگ‌های مکانیکی قرار دارد. این محصول ساخت ایران است؛ اما با استفاده از قطعات بسیار مرغوب تولید شده که به ‌راحتی قادر است تا با بهترین‌های بازار چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی برابری نماید. ایران ویبره همواره در فهرست بهترین‌های بازار قرار دارد و محصولات خود را با رعایت بالاترین استانداردهای روز دنیا تولید می‌کند. در عین ‌حال این محصول با قابلیت کوپل شدن در انواع مولدها از انعطاف‌ پذیری بالایی برخوردار است. قیمت شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206V13 با توجه به کیفیت ساخت و در مقایسه با نمونه‌های مشابه بازار کارایی مطلوب و قیمت اقتصادی دارد. از این محصول می‌توانید در عموم پروژه‌های بتن ‌ریزی و برای حباب گیری از حجم‌های متوسط بتنی استفاده کنید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: