خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ناری ساز نیکا ابزار مدل N220T01

ناری ساز 250 لیتری، تکفاز، موتور 3 اسب تکفاز 1400 دور، گیربکس 110 سهند اصفهان، ورق دور دیگ 6، زیر دیگ 8 میلیمتر

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ناری ساز 250 لیتری ورق دور 6 میلیمتر
  • ناری ساز 250 لیتری ورق دور 6 میلیمتر
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تولید بتن فرایند نسبتاً ساده‌ای دارد، اما لازم است تا برای طی شدن همین پروسه نسبتاً ساده از تجهیزات تخصصی و قدرتمند با دیگ‌های بزرگ مانند دستگاه ناری ساز استفاده کنیم. این دستگاه با استفاده از دیگ استوانه‌ای بهترین ماشین تخصصی تولید بتن در محل کارخانه است. دستگاه ناری ساز نیکا ابزار مدل N220T01 یکی از بهترین‌های بازار با ظرفیت ۲۵۰ لیتری مناسب نصب در خطوط کوچک تولید بتن طراحی ‌شده است.

همزن بتن نیکا ابزار مدل N220T01 به‌ راحتی در محیط کارگاهی و تنها با اتصال برق تک‌فاز راه‌اندازی می‌شود. در عین ‌حال با استفاده از ورق‌های فولادین کاملاً مقاوم ساخته ‌شده تا در کل از عمر طولانی برای طی شدن پروسه‌های سنگین بتن‌سازی برخوردار باشد. با استفاده از این دستگاه محصول نیکا ابزار قادر هستید تا در مدت زمان کوتاه برای تولید حجم قابل‌ توجه بتن مرغوب و باکیفیت دست ‌به ‌کار شوید.

دیگ دستگاه ناری ساز زرد رنگ ورق ضخیم

ویژگی‌های ناری ساز نیکا ابزار مدل N220T01

ناری ساز نیکا ابزار مدل N220T01 از نوع ۲۵۰ لیتری است. این دستگاه دارای دیگ استوانه‌ای کاملاً پهن به ظرفیت ۲۵۰ لیتر است که برای بارگیری سریع و تخلیه ساده بتن در شرایط عملیاتی طراحی ‌شده است. نیکا ابزار برای تأمین توان پره‌های همزن این دستگاه از یک موتور تکفاز ۳ اسب بخار از نوع ۱۴۰۰ دور استفاده می‌کند. برای راه‌اندازی این موتور تنها به تأمین برق ۲۲۰ ولت تک‌فاز AC نیاز دارید و به ‌راحتی قادر هستید تا با برق شهری آن را راه‌اندازی کنید. اما در امتداد این موتور الکتریکی تک‌فاز از گیربکس حلزونی قدرتمند VF110 ساخت سهند اصفهان استفاده ‌شده است. همچنین نیکا ابزار برای ساخت این دستگاه المان‌های طراحی قدرتمند و جان ‌سخت را پیش‌ بینی کرده‌ است. چرا که ورق دور دیگ از نوع فولاد ضد زنگ به ضخامت ۶ میلی‌متر و ورق زیر دیگ از نوع 8 میلی‌متری است.

ناریساز 300 لیتری، موتور 3 اسب تکفاز 1400 دور، گیربکس 110 سهند اصفهان

  

مشخصات فنی ناری ساز نیکا ابزار مدل N220T01
نام دستگاههمزن بتن نیکا ابزار مدل N220T01
ظرفیت دیگ۲۵۰ لیتر
ظرفیت مفید بارگیری۲۲۰ لیتر
مدت زمان ساخت بتن۳ دقیقه
نوع موتورالکتریکی تک‌فاز
ولتاژ۲۲۰ ولت AC
توان موتور۳ اسب بخار
سرعت موتور۱۴۰۰ دور بر دقیقه
نوع گیربکسحلزونی VF110
برند گیربکسسهند اصفهان
ضخامت ورق دور دیگ۶ میلی‌متر
ضخامت ورق زیر دیگ۸ میلی‌متر

قیمت ناری ساز نیکا ابزار مدل N220T01

قیمت ناری ساز نیکا ابزار مدل N220T01 در دسته ‌بندی دستگاه‌های کوچک تولید بتن قرار دارد. در عین ‌حال نیکا ابزار برای ساخت این دستگاه از المان‌های کاملاً حرفه‌ای استفاده کرده ‌است. ورق فولادین به ضخامت ۶ میلی‌متر و ورق کاملاً ضخیم در کف مخزن دستگاه در کنار گیربکس جان‌ سخت VF110 و استفاده از موتور ۳ اسب بخار ویژگی‌های برجسته‌ای است که روش طراحی، قابلیت‌های کاربردی و در نهایت جان ‌سختی و کارایی این دستگاه را در جایگاه برجسته بازار میان دیگر رقبای هم‌تراز قرار داده ‌است. در کل قیمت همزن بتن نیکا ابزار مدل N220T01 در مقایسه با رقبا مقرون ‌به ‌صرفه است و از نظر سرعت تولید بتن و تهیه بتن مرغوب از بهترین‌های بازار است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: