خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبراتور دریلی سوپر تکنو 1 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
دستگاه ویبراتور دریلی سوپر تکنو ۱ متری
  • دستگاه ویبراتور دریلی سوپر تکنو ۱ متری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ویبره دریلی سوپر تکنو 1 متری دستگاه تخصصی برای ارتعاش سبک بتن مخصوص فضاهای کم‌حجم، باریک، عمیق و یا دور از دسترس شیلنگ ویبراتورهای مکانیکی طراحی شده ‌است. ویبراتور دریلی سوپر تکنو با الگوی ویبراتورهای بدنه آلومینیمی ساخته شده ‌است و در تامین قدرت ارتعاش مؤثر برای حجم کم بتن از بهترین‌ها می‌باشد. این ویبره 1 ‌متری در تولید ارتعاش سبک با دامنه کوتاه که به فرکانس بالا ختم شده باشد، از بهترین‌های بازار است. 

تمام سبک طراحی تا نگاه کاربردی ویبراتور دریلی سوپر تکنو ۱ متری برای پوشش بتن در فضاهای محدود ساختمان‌ سازی است. این ویبراتور دریلی توانایی نفوذی مؤثر در عمق باریک آرماتورها را دارد تا بدون خطر گیر کردن ویبراتور و یا آب انداختن بتن عملیات هواگیری را در عمیق‌ترین حجم‌ها انجام بدهد. از طرفی این ویبراتور با الگوی طراحی ویبره دریلی های شیلنگ کوتاه که وزن کم اما قدرت مانور عملیاتی شدن بالایی دارند، طراحی شده‌ است. در کل می‌توانیم از این ویبراتور خوش‌ ساخت تکنو انتظار یک ارتعاش فراگیر، سبک با دامنه کوتاه در حجم کمی از بتن را داشته ‌باشیم. 

مشخصات فنی ویبره دریلی سوپرتکنو 1 متری 

مشخصات شیلنگ ویبره دریلی تکنو

این ویبراتور دریلی دارای یک شیلنگ ویبره با قطر پوکر ۱.۵ اینچی است. پوکر ۱.۵ اینچی طراحی ‌شده این شیلنگ قابلیت ایجاد ارتعاش سبک در عمق زیاد بتن را دارد. 

شیلنگ ویبره دریلی تکنو

 

طول شیلنگ ویبره دستگاه تنها ۱ متر است. البته از تمام این ۱ متر می‌توانید برای نفوذ در عمق بتن استفاده کنید و در نهایت شیلنگ ویبره دریلی مذکور می‌تواند تا عمق یک‌ متری بتن تاثیر ارتعاشی داشته باشد.

شیلنگ ویبراتور دریلی تکنو

مشخصات موتور ویبره برقی دریلی تکنو

ویبراتور برقی دریلی ۱ ‌متری تکنو دارای موتور تک ‌فاز با توان ۸۵۰ وات است. موتور تحت تامین ولتاژ ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری کار می‌کند. این موتور قدرتمند در داخل یک پوسته فلزی از متریال آلومینیم قرار دارد. البته بخش دسته در طراحی پوسته ویبره دریلی تکنو ۱ متری از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد.   

بخش فلزی جلوی پوسته سطح مقاومت فیزیکی بالایی دارد. در عین ‌حال استفاده از فلز آلومینیوم در طراحی این پوسته باعث افزایش مقاومت آن تا چندین برابر گردیده است. 

ویبراتور دریلی تکنو

مشخصات دسته ویبره دریلی تکنو

پلاستیک فشرده کار شده در بخش پشتی پوسته نیز از متریال پلیمری بسیار مقاوم، سبک و خوش‌ دست است که نهایت قابلیت کارکرد ارگونومیک ویبراتور برقی دریلی 1 ‌متری سوپر تکنو را فراهم خواهد کرد. در کل پوسته این دستگاه ضربه است و تحت درجه عایق‌ بندی با کلاس کار در فعالیت‌های سنگین ساختمان ‌سازی طراحی شده ‌است. 

مشخصات فنی ویبره برقی دریلی سوپر تکنو
سایز پوکر۱.۵ اینچ
برند ویبراتور دریلیسوپر تکنو
پوسته موتورآلومینیم
طول شیلنگ ۱ متر
میزان ولتاژ۲۲۰ ولت
توان موتور۸۵۰ وات
فرکانس ارتعاش۱۳۰۰ ضربه در دقیقه
وزن دستگاه ۵ کیلوگرم

کاربرد ویبره دریلی سوپر تکنو 1 متری 

انواع دستگاه ویبره دریلی مخصوص حباب گیری برای حجم‌های کم از عملیات‌های سبک بتن‌ریزی هستند. در طراحی ویبره دریلی تکنو ۱ متری نیز چنین شرایط کاربردی پیش‌بینی شده ‌است. این ویبراتور مناسب عملیات حباب گیری در عمق کم از حجم محدود بتنی است. از ویبراتور دریلی تکنو ۱ متری می توانید برای ویبره زنی قالب های کوچک در ساخت سازه های از پیش ساخته بتنی تا حباب گیری فضاهای کم عمق مانند سقف های بتن ریزی شده استفاده کنید. عمده فروش ویبراتور دریلی تکنو ۱ متری برای تامین نیازهای کارگاهی صورت می‌گیرد. قیمت ویبراتور دریلی ۱ متری تکنو از محصولات رده بالا بازار است که در قبال کیفیت ساخت و قدرت ارتعاشی موثر شرایط مناسبی دارد.  

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: