خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبراتور دریلی سوپر تکنو 2.5 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
دستگاه ویبراتور دریلی سوپر تکنو ۱ متری
  • دستگاه ویبراتور دریلی سوپر تکنو ۱ متری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ویبره دریلی تکنو ۲.۵ متری ۱۴۰۰ وات

ویبره دریلی سوپر تکنو 2.5 متری یک ویبراتور دستی و ماشین ارتعاش بتن است که با سبک ویبراتورهای قابل‌حمل شدن طراحی شده ‌است. این ویبراتور 2.5 متری حجم ارتعاش با فرکانس زیاد و دامنه کوتاه تولید می‌کند و کاملاً مناسب عملیات حباب گیری در فضاهای محدود بتن‌ریزی شده می‌باشد. انواع دستگاه ویبراتور دریلی سوپر تکنو از سبک ویبراتورهای بدنه فلزی هستند. این ماشین دارای بدنه مقاومی است و می‌تواند در بسیاری از فعالیت‌های سخت کارگاهی مؤثر و مفید مورد استفاده قرار بگیرد. اگر به ‌دنبال ایجاد یک ارتعاش سبک، مناسب ویبره زنی قالب‌های بلند بتنی هستید، قطعا قابلیت‌های فنی و کاربردی این مدل ۱۴۰۰ وات مناسب شما و فعالیت حرفه‌ای شما می‌باشد.

ویبره دریلی سوپر تکنو ۲.۵ متری

مشخصات فنی ویبره دریلی 2.5 متری تکنو

در طراحی این ویبره از یک موتور تکفاز ۱۴۰۰ وات استفاده شده ‌است. موتور تحت تامین ولتاژ ۲۲۰ ولت جریان متناوب شهری کار می‌کند. این موتور سیم‌پیچ تمام مس است. موتور کار شده در این ویبراتور تکنو قدرت کاملاً رده‌بالای 1.4 کیلوواتی را تولید می‌کند که در مقیاس طراحی یک ویبراتور دریلی حجم توان قابل‌توجهی است.

در امتداد موتور ۱۴۰۰ واتی یک شیلنگ ارتعاش 2.5 متری قرار دارد. طول 2.5 متری شیلنگ از اندازه‌های استاندارد در طراحی ویبراتور دریلی‌های متوسط است. این طول مناسب ویبره زنی ستون‌های کوتاه بتنی، دیوارهای برشی و قالب سازه‌های از پیش‌ ساخته شده‌ی بتنی است. از طرفی برای این شیلنگ از یک پوکر پایه بلند 1.5 اینچی استفاده شده ‌است. پوکر ابعاد تقریباً جمع‌وجوری دارد و با احتساب شیلنگ 2.5 متری به‌ راحتی می‌تواند در فضای محدود شلوغ‌ترین آرماتورها از اعماق انواع قالب‌های پیچیده بتن‌ریزی شده مانور ارتعاش کاملی داشته باشد.

جنس پوسته

پوسته این مدل دستگاه تلفیق هوشمندانه‌ای از بخش‌های فلزی و پلاستیکی است. بخش جلویی بدنه از جنس فلز آلومینیوم است. این بخش کاملاً مقاوم و سبک طراحی شده ‌است تا تحمل ضربات سنگین و فشار حجم کار در عملیات‌های فشرده بتن‌ریزی را داشته باشد. برای بخش پشتی بدنه که طراحی دسته پوسته است، از متریال پلیمر فشرده استفاده شده ‌است. این دسته پلاستیکی طراحی ارگونومیک دارد و به ‌خوبی با قدرت مانور بالای عملیاتی شدن در جابه‌جایی ساده در اختیار کارگران قرار خواهد گرفت.

ویبره دریلی سوپر تکنو ۲.۵ متری

کاربرد ویبره دریلی تکنو 2.5 متری

ارتعاش این ویبراتورها مانع از به ‌هم خوردن ترکیب بتن در حجم کم می‌شود و درکل از خطر دو فاز شدن و یا آب افتادن بتن جلوگیری می‌کند. ویبره دریلی تکنو 2.5 متری نیز مناسب چنین فضاهایی از عملیات بتن‌ریزی طراحی شده ‌است.

طراحی پوکر و شیلنگ 2.5 متری این ویبراتور کاملاً مناسب نفوذ در عمق زیاد بتن در فضاهای پر از آرماتور می‌باشد. در عین‌ حال حضور موتور قدرتمند 1.4 کیلوواتی، حجم ارتعاش کافی در عمق سنگین و ۲ متری از بتن را تامین می‌نماید. از ویبراتور برقی دریلی 2.5 متری تکنو می‌توانید در ویبره زنی قالب ستون‌های بتنی، دیوارهای بتنی، قالب سازه‌های بتنی از پیش ‌ساخته ‌شده و موارد مشابه که حجم کم تا متوسطی از بتن دارند، استفاده کنید.

قیمت ویبره دریلی 2.5 متری تکنو جایی در جمع میان رده‌های بازار قرار می‌گیرد. اما در کل ارزش خرید این محصول فراتر از قیمت آن است. عمده‌ فروش ویبره دریلی تکنو 2.5 متری برای انجام عملیات ارتعاش در فضاهای محدود ساختمان‌سازی و البته نیازهای کارگاهی است. از این ویبراتور می‌توانید به ‌عنوان یک دستگاه ارتعاش یدکی در کنار ویبراتورهای قدرتمند مکانیکی نیز استفاده کنید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: