خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبراتور دریلی مایکوتا 2 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کارتون موتور ویبره دریلی فلزی برند مایکوتا چین 1250 وات
  • کارتون موتور ویبره دریلی فلزی برند مایکوتا چین 1250 وات
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برای حباب گیری بتن در فضاهای باریک و عمیق بتنی که دسترسی به آنها دشوار است، چه برنامه‌ای دارید؟ اگر تجربه بتن‌ریزی را پشت‌ سر گذاشته باشید، قطعاً استفاده از ویبراتور دریلی را پیشنهاد می‌کنید. در این میان اهل فن کار کردن با ویبراتور دریلی فلزی را در شرایط سخت و پروژه‌های سنگین ترجیح می‌دهند. مانند ویبراتور دریلی مایکوتا ۲ متری که با طراحی بدنه فلزی و قدرت موتوری بالا از کارکردی مؤثر و ارگونومیک برخوردار است و به ‌راحتی قادر است تا در عموم پروژه‌های بتن‌ریزی به عنوان یک دستگاه مؤثر و کارآمد برای حباب گیری و یکدست‌ سازی حجم بتن مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه در فهرست مطمئن‌ترین و در عین ‌حال خوش قیمت ترین محصولات بازار قرار دارد.

کاربردهای ویبراتور دریلی مایکوتا ۲ متری

ویبره دریلی مایکوتا ۲ متری با بهره‌مندی از بدنه نیمه فلزی و پلاستیکی طراحی شده ‌است. بخش فلزی در طراحی بدنه این ویبراتور دریلی مایکوتا کاربردهای آن در پروژه‌های سخت و سنگین بتن‌ ریزی را هر چه بهتر کرده ‌است. چرا که بدنه این دستگاه در اثر افتادن و یا ضربه خوردن نمی‌شکند. اصلی‌ترین قابلیت کاربردی ویبره دریلی مایکوتا ۲ متری برای ارتعاش بتن در شرایط سیار است. همچنین برای مکان‌ها با دسترسی دشوار مانند دهانه قالب ستون‌های ساختمانی می‌توانیم از این دستگاه استفاده کنیم. اما اصل ماجرا در کاربردی بودن این محصول برای ارتعاش سبک و دامنه کوتاه آن است که به ‌نرمی بتن را مرتعش کرده و حباب گیری می‌کند. مادامیکه هیچ‌گونه دو فاز شدن بتن از قبیل ته ‌نشینی خرده سنگ‌ها و کرمو شدن بتن اتفاق نمی‌افتد.

ویبره درلی برند مایکوتا پوسته فلزی

ویژگی‌های ویبراتور دریلی مایکوتا ۲ متری

ویبره دریلی مایکوتا ۲ متری از بدنه تلفیق فلز و پلاستیک برخوردار است. بخش فلزی این دستگاه در جلوی بدنه آن قسمت بزرگی از دستگاه را تشکیل داده ‌است. برای طراحی این دستگاه نیز از موتور الکتریکی تکفاز با توان ۱۲۵۰ وات از نوع ۲۲۰ ولت استفاده‌ شده است که تمام مس است و بدون دیمر کنترل سرعت کار می‌کند. اما در این دستگاه از دکمه قفل کن کلید پاور استفاده شده‌ است. این دستگاه از یک شیلنگ ارتعاش ۲ متری با قابلیت ارتجاعی بالا برخوردار است و در ساخت آن از پوکر با سایز ۱ اینچی استفاده ‌شده است. دامنه ارتعاش این پوکر 0.55 میلی‌متر است.

مشخصات فنی ویبراتور دریلی مایکوتا ۲ متری
نام محصولویبره دریلی مایکوتا ۲ متری
توان۱۲۵۰ وات
ولتاژ۲۲۰ ولت
طول شیلنگ۲ متر
سایز پوکر۱ اینچ
حداکثر میزان لرزش0.55 میلی‌متر
قفل کن کلید پاوردارد
جنس بدنهفلز، پلاستیک
وزن۴ کیلوگرم

قیمت ویبراتور دریلی مایکوتا ۲ متری

قیمت ویبره دریلی مایکوتا ۲ متری در سطح میان رده از جمع محصولات خوش‌ ساخت چینی قرار دارد که به ‌عنوان یک ویبره کارامد و سبک اما قدرتمند و مانور پذیر عرضه شده‌ است. این دستگاه خوش قیمت به ‌راحتی می‌تواند ابزار همه فن حریف شما باشد.

شیلنگ ویبراتور دریلی 2 متری برند مایکوتا

 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: