خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبره دریلی هیساکی 2 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور ویبراتور دریلی هیساکی زرد رنگ سیم پیچ مس
  • موتور ویبراتور دریلی هیساکی زرد رنگ سیم پیچ مس
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برای ارتعاش بتن در فضاهای باریک و قالب‌های عمیق اما پر از آرماتور و حتی فعالیت‌های سیار و یا در مکان‌ها با دسترسی دشوار لازم است تا از دستگاه ویبراتور دریلی کارآمد استفاده کنید. ویبره دریلی ۲ متری برای نفوذ در عمق‌های متوسط بتنی طراحی شده ‌است. در این سایز کاربردی می‌توانید از ویبره دریلی هیساکی ۲ متری استفاده کنید.

ویبراتور دریلی هیساکی ۲ متری از طراحی کاملاً ارگونومیک برخوردار است که برای ساخت آن از بدنه با بخش‌های فلزی در کنار پلاستیک استفاده ‌شده است. بخش پلاستیکی بدنه این ویبره کاملاً جان سخت و محکم از پلیمر مرغوب تولید شده‌ است. از طرفی بخش فلزی که آلومینیومی است، در عین سبک بودن برای کارکرد یک ویبره دریلی جان ‌سخت کاملاً مناسب است.

ویژگی‌های ویبره دریلی هیساکی ۲ متری

ویبراتور دریلی هیساکی ۲ متری از سری ویبراتورهای قابل حمل است که برای کار در فضاهای باریک بتنی طراحی شده ‌است. این دستگاه طراحی کاملاً ارگونومیک و خوش دستی دارد. هیساکی برند مطرح مالزیایی برای ساخت این محصول خود از موتور الکتریکی تکفاز با توان ۱۲۵۰ وات استفاده کرده ‌است که برای راه‌اندازی به برق ۲۲۰ ولت AC نیازمند است. این موتور از نوع سیم پیچ تمام مس است و با رعایت درجه حفاظت IP54 به ‌همراه عایق حرارتی سطح F طراحی شده ‌است.

هیساکی برای ساخت این بدنه از شیلنگ ارتعاش ۲ متری با روکش کامپوزیتی استفاده می‌کند که دارای پوکر با قطر 1.5 اینچ است. جنس این پوکر نیز از فولاد ضد زنگ انتخاب ‌شده است. همچنین در طراحی پوسته این ویبراتور دریلی هیساکی از بخش‌های فلزی و پلاستیکی و با استفاده از متریال مرغوب کار شده‌ است.

کاربردهای ویبره دریلی هیساکی ۲ متری

این مدل ویبره دریلی فلزی برای ارتعاش در قالب‌های نیمه ‌عمیق بتنی از فضاهای ساختمانی است. این دستگاه که با استفاده از بدنه مقاوم اما سبک و ارگونومیک طراحی‌ شده به ‌راحتی قابل حمل است. از طرفی می‌توانیم این دستگاه را با استفاده از برق تکفاز و در شرایط کاملاً عملیاتی راه‌اندازی کنیم. همین نکته کافی ساده کافی است تا از ویبراتور دریلی هیساکی ۲ متری برای ارتعاش بتن در شرایط سیار، پروژه‌های بزرگ و هر نوع قالب نیمه عمیق و پر از آرماتور استفاده شود. در عین ‌حال مقدار ارتعاش سبک این دستگاه آنچنان است که استفاده از آن را در بتن‌های نیمه عمیق و حساس به دو فاز شدن ممکن می‌سازد. ویبره زنی قالب ستون‌ها و دیوارهای برشی و قطعات بتنی ساخته پیش ساخته از این موارد است.

مشخصات فنی ویبره دریلی هیساکی ۲ متری
نام محصولویبره دریلی هیساکی ۲ متری
نوع موتورالکتریکی تکفاز
ولتاژ۲۲۰ ولت
توان موتور۱۲۵۰ وات
طول شیلنگ۲ متر
سایز پوکر1.5 اینچ
جنس بدنهتلفیق فلز و پلاستیک

قیمت ویبراتور دریلی هیساکی ۲ متری

قیمت ویبره دریلی هیساکی ۲ متری در سطح میان رده از سری ویبراتورهای متوسط ۲ متری قرار دارد. هیساکی همواره از برندهای شناخته ‌شده بازار است که محصولات خود را با رعایت استانداردهای روز دنیا و کیفیت ساخت برتر در کنار قیمت مناسب و کارایی عالی عرضه کرده ‌است تا در کل در فهرست محصولات میان رده اما خوش قیمت بازار قرار بگیرد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: