خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبره دریلی ویلسون 3 متری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور ویبره دریلی ویلسون 1500 وات
  • موتور ویبره دریلی ویلسون 1500 وات
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برای توزیع یکدست بتن در قالب‌های عمیق و پر از آرماتور به شکلی که تمام حفره‌ها پر شده و تمامی حباب‌ها خارج شوند، باید از ارتعاش سبک و کاملاً عمیق استفاده کنید. انواع ویبراتور دریلی برای این منظور طراحی شده‌اند. البته برای ارتعاش قالب‌های عمیق مادامیکه خطر دو فاز شدن بتن وجود نداشته باشد، لازم است تا از ویبره دریلی ۳ متری استفاده کنید. ویبراتور دریلی ویلسون ۳ متری یکی از همین مدل‌های کاملاً کاربردی از برند شناخته ‌شده ویلسون محسوب می‌شود.

ویبره دریلی ویلسون ۳ متری تمام ایده‌آل‌ها برای کار در شرایط سخت و نفوذ عمیق بتن در قالب‌های بزرگ و با طراحی پیچیده را دارد. شیلنگ ۳ متری به‌ همراه موتور قدرتمند و طراحی بر پایه الزامات ارگونومیک، این ویبره دریلی ویلسون را به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل کرده ‌است.

ویژگی‌های ویبراتور دریلی ویلسون ۳ متری

ویبره دریلی ویلسون ۳ متری محصولی جان ‌سخت و کارآمد است که برای طراحی آن از بدنه دو تکه تلفیق فلز و پلاستیک مقاوم استفاده ‌شده است. در عین ‌حال پوسته این دستگاه کوچک، طراحی کاملاً ارگونومیک و مانور پذیر دارد تا به‌ راحتی در اختیار کارگران برای هر نوع پروژه بتن‌ریزی قرار بگیرد.

ویلسون برای ساخت این محصول از موتور تکفاز ۱۵۰۰ وات با سیم پیچ تمام مس استفاده کرده ‌است که برای فعالیت به اتصال برق ۲۲۰ ولت AC نیاز دارد. در عین ‌حال این دستگاه دارای شیلنگ ارتعاش ۳ متری با روکش کامپوزیتی و پوکر فولادین ضد زنگ به قطر 1.5 اینچی است که می‌تواند ارتعاش فرکانس بالا و دامنه کوتاه مناسب فضاهای محدود بتن ریزی را تولید نماید.

کاربردهای ویبره دریلی ویلسون ۳ متری

کاربردهای ویبراتور دریلی ویلسون ۳ متری در شرایط سیار و یا ارتعاش فضاهای باریک با دسترسی دشوار و حتی حجم‌های عمیق بتنی است. این دستگاه از قابلیت جابجا شدن ساده در سطح پروژه برخوردار است و همین نکته ساده کافی است تا یک ویبراتور سیار تمام‌ عیار باشد. از طرفی با پوسته مقاوم فلزی و پلاستیکی از بدنه مقاوم و جان ‌سخت برخوردار است که شرایط استفاده از آن در فضاهای سخت را ممکن می‌کند. اما مهمترین قابلیت کاربردی این محصول نفوذ پوکر در قالب‌های عمیق بتنی و پر از آرماتور برای توزیع یکدست بتن بدون احتمال دو فاز شدن آن است.

مشخصات فنی ویبراتور دریلی ویلسون ۳ متری
نام محصولویبراتور دریلی ویلسون ۳ متری
نوع موتورالکتریکی تکفاز
توان موتور1.5 کیلو وات
ولتاژ220 ولت
طول شیلنگ۳ متر
سایز پوکر1.5 اینچ
جنس پوکرفولادین
بدنهتلفیق فلز و پلاستیک

قیمت ویبره دریلی ویلسون ۳ متری

قیمت ویبراتور دریلی ویلسون ۳ متری در سطح میان رده از محصولات مشابه بازار قرار می‌گیرد که به نسبت کارایی و کیفیت ساخت از سری محصولات برجسته بازار است. ویلسون برند مطرحی است که محصولات خود را با رعایت بالاترین استانداردها و قیمت مناسب عرضه می‌کند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: